37LG5300 saako kyseiseen telkkariin mitenkään kiinni ulkoisia kaiuttimia/kuulokkeita, ilman vahvistinta? Tv:ssä ei ole 3,5mm liitäntää kuulokkeille. Saisiko äänet pihalle vaikka jollain scart virityksellä?
Tällaisia liitäntöjä löytyy:
HDMi
HDMi jossa HDCP
Scart, luonnollisesti
Scart jossa RGB
Component Video
liittimiä kuvalle
LG 37LG5300 Kaiuttimien liittäminen???
2
969
Vastaukset
- "liittimiä kuvalle"
Mitähän ne "liittimet kuvalle" ovat, kun olet nuo kaikki muut kuvaliitännät kertonut noin tarkasti? Tarkoitat kai laitteen sivussa olevia av-sisäänemnoja?
Mutta mutta, telkkarissa ei ole kuin digitaalinen (optinen) äänen ulostulo, joten sitä kautta saat sen kiinni vain kotiteatterivahvustimeen. Scartiin saa ostettua muutamalla eurolla scart-av -soviitimen, jossa on rca-liitännät äänelle, komposiittivideo kuvalle ja usein vielä s-video kuvalle. Se auttaa asiaa. http://www.berfo.nl/images/scart-av ps.jpg- ??????
Tuli vähän sekoiltua tuossa :) Ja, tulin siihen tulokseen etten kyseistä tv:tä osta. Olin siis ostamasssa tuota, mutta se vaikutti olevan hanurista. Joten päädyin toiseen malliin.
Kiitti kuitenkin tuosta vinkistä, ehkä sitä joskus tarvisi vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576