Gammelbacka

muutaakko?

onko kyseisessä paikassa hyviä asuntoja?mihin lapsiperheen kannattee muuttaa?

56

13582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja huono

      ...

      • muutaakko?

        olemme muuttamassa toiselta paikkakunnalta porvooseen. ja kyseiseltä alueelta ehotettiin meille asuntoa.
        eli ei ole hajua koko paikasta.


      • harkitse vielä
        muutaakko? kirjoitti:

        olemme muuttamassa toiselta paikkakunnalta porvooseen. ja kyseiseltä alueelta ehotettiin meille asuntoa.
        eli ei ole hajua koko paikasta.

        Juoppoja, työttömiä, mielenvikaisia, mustalaisia, somaleja, oikeastaan koko suomen ulkomaalaiskirjo on siellä pienoiskoossa, kaikki sosiaalitapaukset on aina työnnetty sinne!


      • muutaakko?
        harkitse vielä kirjoitti:

        Juoppoja, työttömiä, mielenvikaisia, mustalaisia, somaleja, oikeastaan koko suomen ulkomaalaiskirjo on siellä pienoiskoossa, kaikki sosiaalitapaukset on aina työnnetty sinne!

        no eipä näyttänyt talot kovin hyviltä.
        mistä päin porvoota kannattee kattoa asuntoja?


      • kannattaa katsoa
        muutaakko? kirjoitti:

        no eipä näyttänyt talot kovin hyviltä.
        mistä päin porvoota kannattee kattoa asuntoja?

        Näsi ja keskusta, ne on parhaimmat , kevätkumpu on hyvin paljon samanlainen kuin gammelpaska, eestinmäki taas liian kaukana kaupungista. Hamarissa taas liikkuvat varastelevat gammelpaskalaiset, kaikki irtain pitää olla sisällä tai lukossa. Tolkinen taas melkein erämaassa eikä ole palveluja.


      • Ghettokameli

        Jepjep. Sinne vaan märehtimään muiden sekaan. Kamppula on Porvoon huonomaineisin mesta, ja sen tietää jokainen (jopa ei-paikkakuntalaiset). Toinen asia on, haluaako sitä myöntää. Itse jos sinne muuttaisin, pitäisin sovinnolla suuni ummessa :D


      • gty2314kl
        muutaakko? kirjoitti:

        no eipä näyttänyt talot kovin hyviltä.
        mistä päin porvoota kannattee kattoa asuntoja?

        Vanha Porvoo on idyllinen asuinalue,ja somaleita,mustalaisia,narkkareita asuu siellä nolla kappaletta.


      • get on!
        gty2314kl kirjoitti:

        Vanha Porvoo on idyllinen asuinalue,ja somaleita,mustalaisia,narkkareita asuu siellä nolla kappaletta.

        Käsittääkseni kyllä siellä yksi mustalainen asuu, ja vieläpä kuuluisa.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Remu_Aaltonen


      • sat2
        harkitse vielä kirjoitti:

        Juoppoja, työttömiä, mielenvikaisia, mustalaisia, somaleja, oikeastaan koko suomen ulkomaalaiskirjo on siellä pienoiskoossa, kaikki sosiaalitapaukset on aina työnnetty sinne!

        anteeksi vaan ei kaikki ole juoppoja toiset käy töissä älkää yleistäkö


      • Anonyymi
        sat2 kirjoitti:

        anteeksi vaan ei kaikki ole juoppoja toiset käy töissä älkää yleistäkö

        Niimpääää mukavaa sakkia sielä päin


    • minun mielipiteeni...

      Eli olemme muuttaneet tänne n.3 vuotta sitten..asuimme ennen tuolla yli 200km päässä ja itselläni ei aikaisemmin ollut mitään tietoa porvoosta;) luin myös itse tätä porvoo palstaa ja päätin, että gammelbackaan emme taatusti muuta! noh yllätys että ainut sopiva asunto löytyi täältä..omaa emme halunneet heti ostaa, koska ei ollut varmaa viihdymmekö edes porvoossa;) ja teille muille tiedoksi:emme ole juoppoja,ulkomaalaisia,sossun asiakkaita tms..molemmat käymme töissä ja olemme suht normaaleita;)olemme siis vähemmistöä gb:ssa?? riippuu tietysti tosi paljon mm. talosta miten viihtyy..tietysti jos mahis muuttaa muualle en välttämättä suosittele..varsinkin jos lapsia..itsekään en tod. aijo jäädä tänne loputtomiin:)

      • Ihan

        Itsestä kiinni,miten täällä pärjää,jos asuu kuin
        pellossa lähtö tulee varmasti.Itse asunut30 vuotta,ei ikinä mitään ongelmia.Emmekä ole
        mitään juoppoja, sossussa ei ole käyty ikinä ja
        muutenkin aika normaaleja,silti pärjäämme täällä,
        tuo huonomaineisuus on vain legendaa.


      • Työläinen vain

        Minä asun täällä gb rajalla ja olen aivan normaali ihminen.

        Käyn töissä säännöllisesti. En juopottele vaikka joskus otankin alkoholia, mutta kohtuullisesti. Kapakoissa käyn aika harvoin, ehkä 2 kertaa vuodessa.

        Käytän gb -palveluja harvoin, koska yleensä kotimatkalla töistä käyn väkisinkin keskustassa.

        Elikkä riippuu aivan missä asustaa, tämäkin alue on lähes täynnä perheitä, koska tämä alue on rauhallinen.

        Kyllä niitä ulkomaalaisia, juoppoja ja sossun asiakkaita asustaa joka puolella porvoota ei ainoastaan kamppulassa.

        Kannattee yrittää siis kamppulan rajalta, jos sieltä mahdollisesti tarjotaan asunto. Itse en asu kerrostalossa enkä aio ikinä sinne muuttaa.


      • Quo
        Työläinen vain kirjoitti:

        Minä asun täällä gb rajalla ja olen aivan normaali ihminen.

        Käyn töissä säännöllisesti. En juopottele vaikka joskus otankin alkoholia, mutta kohtuullisesti. Kapakoissa käyn aika harvoin, ehkä 2 kertaa vuodessa.

        Käytän gb -palveluja harvoin, koska yleensä kotimatkalla töistä käyn väkisinkin keskustassa.

        Elikkä riippuu aivan missä asustaa, tämäkin alue on lähes täynnä perheitä, koska tämä alue on rauhallinen.

        Kyllä niitä ulkomaalaisia, juoppoja ja sossun asiakkaita asustaa joka puolella porvoota ei ainoastaan kamppulassa.

        Kannattee yrittää siis kamppulan rajalta, jos sieltä mahdollisesti tarjotaan asunto. Itse en asu kerrostalossa enkä aio ikinä sinne muuttaa.

        Take me down to the Gammelbacka city where the grass is green and girls are pretty...


      • Anonyymi
        Ihan kirjoitti:

        Itsestä kiinni,miten täällä pärjää,jos asuu kuin
        pellossa lähtö tulee varmasti.Itse asunut30 vuotta,ei ikinä mitään ongelmia.Emmekä ole
        mitään juoppoja, sossussa ei ole käyty ikinä ja
        muutenkin aika normaaleja,silti pärjäämme täällä,
        tuo huonomaineisuus on vain legendaa.

        Jep taitaa olla kaikki suomen lähiöt nykyään vaan legendaa tai sitten täynnä mamuja jotka tappelee toistesa kanssa ja siis tarkennus kaikki pk seudun ulkopuoleiset lähiöt


    • vanhoja ja

      ihmiset ihan syvältä, vihonviimoinen paikka Porvoossa.

      Suosittelisin seuraavia asuinpaikkoja: Hamari, Haikko, Ernestas, Alkrog, Näsi, Peippola, Katajamäki, Uddas, Aunela, Pappilanpelto ja Tarkkinen.

      • sinne jos varaa

        Tarkkinen on lähiö jonne rahaa syytetään nyt ja jatkossa. Palvelut kaupungin parhaat, sieltä kannattaa ostaa jos löytää vapaita asuntoja.


      • Tietää
        sinne jos varaa kirjoitti:

        Tarkkinen on lähiö jonne rahaa syytetään nyt ja jatkossa. Palvelut kaupungin parhaat, sieltä kannattaa ostaa jos löytää vapaita asuntoja.

        Mitä palveluita Tarkkisissa on,ei minusta mitään.


      • varmaan hurri
        sinne jos varaa kirjoitti:

        Tarkkinen on lähiö jonne rahaa syytetään nyt ja jatkossa. Palvelut kaupungin parhaat, sieltä kannattaa ostaa jos löytää vapaita asuntoja.

        lähiö on alue josssa on kerros- ja rivitaloja. Tarkkisessa ei ole kumpiakaan, vaan alue luokitellaan omakotitaloalueeksi, eikä suinkaan lähiöksi.


    • muuttaakko?

      nyt voi katella paremmin nuita vuokra-asuntoja.
      se vain, että kellään ei taida olla vapaita asuntoja..

    • muuttaakko?

      millainen paikka tuo kevätkumpu on? kannatteeko sieltä katsoa asuntoa?

      • rapatirai

        laisinkaan. Keskustaan noin 3 km, hyvät bussiyhteydet. Kevätkumpu tai Kevari porvoolaisille on lähiö, josta löytyy niin omakotitaloa, rivaria ja kerrostaloa. Siellä on ostari, jossa on valintatalo ja s-market, lähiökuppila Axel, kirjasto ja kebab baari sekä pieni k-kauppa. Myös päiväkoti ja ala-aste ovat siinä ostarin vieressä. Olen itsekin asunut siellä opiskeluaikoinani ja kaksi kavereistani asuu siellä edelleen. Parempi vaihtoehto kuin tuo Gammelbacka, tosin on sekin rauhoittunut niistä 70-luvun ajoista... mutta tosiasia on kyllä että ne sosiaalitapaukset ovat siellä edelleen.


      • tervetuloa Porvoosee
        rapatirai kirjoitti:

        laisinkaan. Keskustaan noin 3 km, hyvät bussiyhteydet. Kevätkumpu tai Kevari porvoolaisille on lähiö, josta löytyy niin omakotitaloa, rivaria ja kerrostaloa. Siellä on ostari, jossa on valintatalo ja s-market, lähiökuppila Axel, kirjasto ja kebab baari sekä pieni k-kauppa. Myös päiväkoti ja ala-aste ovat siinä ostarin vieressä. Olen itsekin asunut siellä opiskeluaikoinani ja kaksi kavereistani asuu siellä edelleen. Parempi vaihtoehto kuin tuo Gammelbacka, tosin on sekin rauhoittunut niistä 70-luvun ajoista... mutta tosiasia on kyllä että ne sosiaalitapaukset ovat siellä edelleen.

        Hei1
        Gb on todellakin ali arvostettua aluetta ja osittain kyllä tottakin alueena.Sielläkin on kyllä alueesta riippumatta taloja joissa yksityiset omistajat(hekin kyllä moni sijoittajia).No ostarista ei tarvitse mennä kuin 300-400m suunasta riippuen kun alkaa rivi-omakotitalo alueet jotka jo rauhallisia-Suosittelisin välttämään tornipolkua ja viertotietä ja kutan ed. mainitsin sielläkin parit yks. om .olevat talot-

        Mitä kevariin tulee siellä on ns. 3 (4)aluetta 1.,2.,3.kevätkumpu ensimmäisestä alkaen viimeisimpään lähinnä rakennus ajan kohdan mukaan eli 1. vanhin.Todettakoon olen asunnut kevarissa jokaisessa 1&2 minulta varastettiin niin auto, kellarin tavarat kuin myös rikottiin auton ikunat(sekä 1&2) joten 1. paras sijainti kaupunkiin nähden mutta 2&3 :sta vaihto ehdoksi nuoriso laahustaa sen kautta kaupunkiin. suosittelen tämän pohjalta kevari 3. mutta 1- myös hyvä ottaen hiomioon tuon läpi liikenteen 2. ehkäpä huonoin taas sekin osoite huomioon otaen.Mielelläni lisä valotan tilanetta JA MYÖS HAMARISTA löyty kunnan vuokra asuntoja ja sitä aluetta voin suositella lämpimästi


      • tiima.lasi
        tervetuloa Porvoosee kirjoitti:

        Hei1
        Gb on todellakin ali arvostettua aluetta ja osittain kyllä tottakin alueena.Sielläkin on kyllä alueesta riippumatta taloja joissa yksityiset omistajat(hekin kyllä moni sijoittajia).No ostarista ei tarvitse mennä kuin 300-400m suunasta riippuen kun alkaa rivi-omakotitalo alueet jotka jo rauhallisia-Suosittelisin välttämään tornipolkua ja viertotietä ja kutan ed. mainitsin sielläkin parit yks. om .olevat talot-

        Mitä kevariin tulee siellä on ns. 3 (4)aluetta 1.,2.,3.kevätkumpu ensimmäisestä alkaen viimeisimpään lähinnä rakennus ajan kohdan mukaan eli 1. vanhin.Todettakoon olen asunnut kevarissa jokaisessa 1&2 minulta varastettiin niin auto, kellarin tavarat kuin myös rikottiin auton ikunat(sekä 1&2) joten 1. paras sijainti kaupunkiin nähden mutta 2&3 :sta vaihto ehdoksi nuoriso laahustaa sen kautta kaupunkiin. suosittelen tämän pohjalta kevari 3. mutta 1- myös hyvä ottaen hiomioon tuon läpi liikenteen 2. ehkäpä huonoin taas sekin osoite huomioon otaen.Mielelläni lisä valotan tilanetta JA MYÖS HAMARISTA löyty kunnan vuokra asuntoja ja sitä aluetta voin suositella lämpimästi

        Jos joku jumaliste vuoden täällä palstoilla roikkuu lukemassa viisaita neuvoja eikä tiijä mitä tekee...
        niin pysyköön poissa Porvoosta, täällä on pöljiä ihan riittävästi omasta takaa.


      • Jollain
        tiima.lasi kirjoitti:

        Jos joku jumaliste vuoden täällä palstoilla roikkuu lukemassa viisaita neuvoja eikä tiijä mitä tekee...
        niin pysyköön poissa Porvoosta, täällä on pöljiä ihan riittävästi omasta takaa.

        On PAKKOMIELLE saada vain mollata kamppulaa pitää hakea näitä vanhoja keskusteluja


      • pöljiä piisaa
        tiima.lasi kirjoitti:

        Jos joku jumaliste vuoden täällä palstoilla roikkuu lukemassa viisaita neuvoja eikä tiijä mitä tekee...
        niin pysyköön poissa Porvoosta, täällä on pöljiä ihan riittävästi omasta takaa.

        Näin on!


      • fgrhbsr
        tervetuloa Porvoosee kirjoitti:

        Hei1
        Gb on todellakin ali arvostettua aluetta ja osittain kyllä tottakin alueena.Sielläkin on kyllä alueesta riippumatta taloja joissa yksityiset omistajat(hekin kyllä moni sijoittajia).No ostarista ei tarvitse mennä kuin 300-400m suunasta riippuen kun alkaa rivi-omakotitalo alueet jotka jo rauhallisia-Suosittelisin välttämään tornipolkua ja viertotietä ja kutan ed. mainitsin sielläkin parit yks. om .olevat talot-

        Mitä kevariin tulee siellä on ns. 3 (4)aluetta 1.,2.,3.kevätkumpu ensimmäisestä alkaen viimeisimpään lähinnä rakennus ajan kohdan mukaan eli 1. vanhin.Todettakoon olen asunnut kevarissa jokaisessa 1&2 minulta varastettiin niin auto, kellarin tavarat kuin myös rikottiin auton ikunat(sekä 1&2) joten 1. paras sijainti kaupunkiin nähden mutta 2&3 :sta vaihto ehdoksi nuoriso laahustaa sen kautta kaupunkiin. suosittelen tämän pohjalta kevari 3. mutta 1- myös hyvä ottaen hiomioon tuon läpi liikenteen 2. ehkäpä huonoin taas sekin osoite huomioon otaen.Mielelläni lisä valotan tilanetta JA MYÖS HAMARISTA löyty kunnan vuokra asuntoja ja sitä aluetta voin suositella lämpimästi

        Hamarin kaupanvieressä ei asu muita kuin yhteiskunnan hylkiöitä...


    • En suosittele GB:tä

      GB on ihan paska huhtisiin kannattaa muuttaa asuin siellä 11 vuotta mutta ollaa muutettu sieltä askolaan.

    • GB on hyvä paikka sua,
      Olen asunut jo 30 vuotta, vuokra-asunnossa ja nyt omistan huoneiston hallintaan oikeuttavat osakkeet.
      Kukaan ei koskaan ole aiheuttanut minule tai perheelleni ongelmia.
      Palveluita on karsittu vuosien varrella, terveyskeskusta ja pankkia ei alueella ole. Kouluja on ala-aste ja yläaste.
      Tänne kyllä voi ja kannatta muuttaa. Rauhallisempaa paikkaa voi olla vaikea löytää,

    • Gammelpaska27

      Paskat...

      Levottomaa paikkaa vaikea löytää kuin Gammelbacka.

      • 8+14

        Asuin reilu vuoden Gammelbacassa ja en enään mene ikinä lähellekkään. Nistit laahusti ja nukkuivat joka puolella. Rappukäytävässäkin sait kävellä juopon yli joka makasi omassa kusessaan... Ja tämä on ihan aikuisten oikeesti tosi!!!


    • Mamma Gammelbacka

      No kumma kyllä. Itse olen asunut Tornipolulla sekä nyt rauhallisemmalla alueella rivitalossa Gammelbackassa. Onhan noita juoppoja pyörimässä tuossa Saluunan ympärillä, mutta ei ne ole minua haitanneet. Samanlaista ilmiötä on jopa keskustassa ja Kevarissa, Huhtisissa, Kevarissa jne. En ole nistiin kompastunut ja 3 lastani ovat saaneet olla ihan rauhassa täällä. Ja hei, se arvostettu Hamari kuuluu Gammelbackan kylään =) Eli kyllä täältä löytyy rauhallisia paikkoja ja jos tosi rauhaa haluaa niin pitää muuttaa Porvoon syrjäisempiin kyliin esim. Kerkkooseen.

      • 8+14

        Olen asunut useammassa paikassa Porvoota ja kamppula on ylivoimaisesti pahin! Tiedän että Huhtisten tai Kevätkummun kapakoiden ympärillä pyörii tai on päihtyneitä ihmisiä, sehän on täysin normaalia koska joutuvat menemään ulos tupakoimaan. Missään muualla en ole nähnyt juoppoa rappukäytävässä makaamassa omassa kusessaan tai kahta sekakäyttäjää tapellen niin että toisella on puukko ja toisella nyrkkirauta kädessään... tätä näki usein kamppulassa.


    • lukutaito kunniaan

      Uskomatonta! Kysymys oli esitetty vuonna 2009 ja vielä täällä märehditään kannattaako vai kannattaako, joten se siitä.

      • Eihän sillä

        Väliä miten vanha aloitus on,kunhan vaan yritetään saada muitakin mukaan kamppulaa molaamaan.


    • Stadilainen on paras

      Porvoo on todellakin niin säälittävä paikka asun. Jos itse asuisin Porvoossa muuttaisin kyllä heti pois... Säälittävää porukkaa....

      • ftis

        Pysy sä siellä itä-stadissas. Yks iso kamppula koko mesta. Pilottitakit ja lapinkulta lippikset päällä muodostatte hienon porukan :D


    • x

      Suosittelisin Koskenkylä ;pernaja ,loviisa.Käyt aamukahdelta kaatamassa kesällä taloyhtiön roskiksen vain veetuilumielessä ja Katso ! aurinko nousee.. Ja kukaan ei ole töistä kuullutkaan;).

    • minä vain

      yleensä en vastaile mutta nyt on pakko: asuin itse kevari 3:ssa muutaman vuoden ja nyt muuttanu jokin aikaa sitten gammelbackaan..ja olen viihtynyt..täällä saa elää normaalia lapsi perheen arkea, jokaisesta kolauksesta ei tarvitse välittää..kuten entisessä asunnossa.. joka paikassa on noita humalaisia ja narkkareita,, mutta ei niistä pidä välittää, antaa niiden olla.. sitten puutun jos mun oven taakse tulee.. ja asuu täällä monia kultuureja mutta ei minua ainakaan haittaa..eikä lapsiani,,ne viihtyy myös ja paljon on kavereita..kunhan muistaa itsekin olla avarakatseinen....

      • mer-cedes

        Höpö Höpö

        Ei siinä auta yhtään mikään avarakatseisuus, jos asuinpaikka on Gammelbackan kaltainen paskaläävä. Ihan turhaa selittelyä, että narkkareita ja humalaisia on joka paikassa, eikä mukamas haittaa. Odotahan kun ne lapsesi kasvavat, niin näet mitä seurauksia ympäristöllä todellisuudessa oli jälkikasvullesi. Voit sitten miettiä että olisiko sittenkin pitänyt valita asuinpaikaksi Haikkoo, Alkrok, Näsi, Johannisberg,Katajamäki tai Ernestas. Sillä on todellakin merkitystä, missä ihminen asuu ja on ihan mukava kutsua myös vieraita joskus kylään. Sitä ei voi kamppulalaiset tehdä!


    • Ninimerkille mer-ced

      Höpö Höpö
      Kyllä sinä nyt puhut paskaa,me olemme kasvattaneet lapsemme KAMPPULASSA,ja kaikista tullut kunnon kansalaisia,sekä elämässä pärjääviä.Ei se ole kiinni asunpaikasta,vaan aivan muusta,siinä ei auta on asunpaikka kuinka hieno vain vaan aivan muut asiat,jotka ilmeisesti sinulta unohtuneet.

      • Nimimerkille Nini...

        Tottakai kaikkien kamppulalaisten lasten vanhemmat ajattelevat lapsista tulleen kunnon kansalaisia, sillä lapset eivät koskaan muuta Kamppulaan asumaan, koska tietävät missä ovat lapsuutensa viettäneet. Ja, se ei todellakaan voinut olla hääviä Gammepaskassa ;(


      • Varma Tieto
        Nimimerkille Nini... kirjoitti:

        Tottakai kaikkien kamppulalaisten lasten vanhemmat ajattelevat lapsista tulleen kunnon kansalaisia, sillä lapset eivät koskaan muuta Kamppulaan asumaan, koska tietävät missä ovat lapsuutensa viettäneet. Ja, se ei todellakaan voinut olla hääviä Gammepaskassa ;(

        Olen huomannut...

        etteivät ihmiset mielellään myönnä asuvansa Kamppilassa ;))

        Miksiköhän?


      • .".
        Varma Tieto kirjoitti:

        Olen huomannut...

        etteivät ihmiset mielellään myönnä asuvansa Kamppilassa ;))

        Miksiköhän?

        Silloin kun lakkaa välittämästä elämästään voi asenteena olla ettei sen nyt niin väliä ole missä asuu mutta tosiasiassa kyllä se on yksi tärkeimmistä asioista ihmiselle. Gammelbacka nyt on aivan vihon viimeinen paikka kunnon hyvän elämän kannalta.


      • Varmaan siksi
        Varma Tieto kirjoitti:

        Olen huomannut...

        etteivät ihmiset mielellään myönnä asuvansa Kamppilassa ;))

        Miksiköhän?

        Kato kun sen takia on ainaskin KESKUSTASSA yksi ihminen hakattu,kun on tiedetty missä asuu,niin ajatteleppa kumpi on tyhmempää.


      • Ei koskaan
        Varmaan siksi kirjoitti:

        Kato kun sen takia on ainaskin KESKUSTASSA yksi ihminen hakattu,kun on tiedetty missä asuu,niin ajatteleppa kumpi on tyhmempää.

        Varkaitten paratiisi

        Työttömien tyhjäntoimittajien kokoontumispaikka. Juopot ja varkaat enkun rellestää, tavallista asukasta saa Kamppulasta etsiä eikä löydä. Säälittävä slummi.


    • Voi teitä valittajia

      Olen tullut Porvooseen reilu 20 vuotta sitten. En ole juoppo, sosiaalipummi enkä varas! Aivan tavallinen työssäkäyvä, omillaan toimeentuleva asukas ja meitä on täällä paljon!!! Ensimmäinen asuinpaikkani oli Tornipolku, oma osake. Olen asunut sen jälkeen niin Eestinmäessä, kaupungissa kuin kaupunginlaidallakin. Jokaisesta paikasta on löytynyt juoppoja, tyhjäntoimittajia, ulkomaalaisia jne ja myös suomalaisia sosiaalipummeja. Olen koko elämäni käynyt töissä, elänyt normaalia arkea lasteni kanssa. Jo aikuisista lapsistani on tullut kunnon kasalaisia, käyneet koulunsa ja opiskelleet itsellensä ammatin. Olen monasti ihmetellyt miksi Gamppulaa kaiken aikaa haukutaan. Ei tämä ole sen kummempi asuinpaikka kuin mikään muukaan paikka. Aina olen saanut rauhassa likkua, on sitten ollut ilta, yö tai päivä. Tervetuloa vaan Gamppulaan.

    • Haukkujat

      Ovat varmaan kateelisia,kun eivät pääse tänne itse asumaan.

    • Ei vaiskaan

      nO NIIN VARMAAN JUU...

      Gamppula onkin niin tavoiteltu asuinpaikka että kateellisia ovat. :)
      Mitäpä jos kokoaisit järkesi

    • kambodia4life

      Haters gonna hate.

    • Keskustassa kivaa

      Keskustassa on hyvä asustaa etenkin jos ei ole autoa.
      Mitä kevariin, huhtisiin ja kamppulaan tulee niin nykyään kaikki levottomia.

    • tahtoosinnetakaisin

      Nykyään on vaikea saada asuntoa Kamppulasta. Asunnotkin sieltä myydään käsistä ja vuokrakämpän saa vain suhteilla. On haluttua aluetta luonnonläheisyytensä ja aurinkoisen asukaskuntansa vuoksi. Täällä kun ollaan yhtä suurta perhettä rodusta, ihonväristä tai ammatista välittämättä.

      • n:o 127

        Nykyään niin rauhallista, täällä ei putoa lehtikään kysymättä ensin Voiton ja Timon mielipidettä.


    • Anonyymi

      Gamppulasta gajahtaa!

    • Anonyymi

      Älkää kukaan muuttaako sinne.porvoossa ei toiminut mikään jos ei ole ruotsalaista sukunimeä.ei yritys eikä mikään palvelu pelannut.muuton jälkeen kaikki muuttui.siellä on niin sisäänpäin lämpenevää porukkaa ja kateellisia.minä maksaisin jollekin suurelle maansiirto firmalle hyvät rahat kun Porvoo kaivettaisiin kaivinkoneella ylös ja siirrettäisiin ruotsin rannikolle

    • Anonyymi

      Onko tornipolun taloissa narkomaaneja?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1749
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1728
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe