Friggsin Omega-3 oksettaa

Hyi hitsi.

Tervehdys!

Ostin pari kuukautta sitten Friggsin Omega-3, konsentroitua kalaöljyä. Nyt olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että se saa minut voimaan pahoin. Lähes joka kerta, kun olen kapselin ottanut, niin tulee todella paha olo ja eilen illallla jopa oksennus! Olin syönyt ihan hyvin ennen kapselin ottamista eikä ruoassa ollut mitään vikaa. En syö mitään muita lisäravinteita.

Tässä valmisteessa on siis omega-3:sta, vitamiineja, kivennäisaineita ja antioksidantteja. Lisää infoa: http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/651 Onko niitä jopa liikaa?

Aloinkin miettiä, onkohan minulla kala-allergia vai mistä pahoinvointi johtuu. Ennen ei ole pahoinvointia kalasta tullut, mutta toisaalta en ole vähään aikaan syönyt kalaa. Muista kalanmaksaöljyistä ei ole tullut pahoinvointia.

Onko muilla samoja kokemuksia tästä valmisteesta tai muista vastaavista?

15

7704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • synteettiset vitamiinit oks...

      synteettiset vitamiinit oksettaa

      osta kalaöljy ilman vitamiineja

    • Ravitsemustiede

      Monityydyttämättömät ruokaöljyt, joihin omega-öljytkin kuuluvat härskiintyvät helposti. Siksi elintarviketeollisuus käytti ennen niin paljon tyydytettyjä rasvoja ja transrasvoja. Ne kestävät helposti jopa vuoden huoneenlämmössä härskiintymättä.

      Avaa kapseli ja haistele, onko härskiintynyt.

    • närästyksen kaltainen

      ahdistava tunne rintaan.. Rupesin nauttiin kalaöljykapselin runsaan veden 4-6 dl kera niin ongelma poistui.. Tuntuu et noi omegakapselit on parantanu fyysistä ja psyykkistä vointia tosi paljon..:)

    • ei toisten

      Lääkäri kielsi lyseisen tuotteen käytön. Tuli pahat allergiaoireet.
      Muista tuotteista ei tule mitään oireta.

    • nesteet
    • rasvahappo

      Yhden kerran on laatta lentänyt, mutta sekin vain siksi, että nappasin kapselin heti aamulla tyhjään vatsaan. Muuten ei ole ollut ongelmia. Parantaa jaksamista päivällä ja ihokin voi paremmin.

    • evesir

      Olen syönyt sitä kolmena aamuna ja tänään ehkä pari tuntia kapselin ottamisen jälkeen minulle tuli tosi paha olo ja oksetti. Onkohan tätä kunnolla tutkittu (ei myydä apteekissa?)?

      • kalaaaa...

        ei niitä tutkita

        http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm

        ei edes apteekin purkkeja

        Spotlight: Terveyttä purkista?
        FST5 Klo: 16.25 Pvm: 18.09.2010

        Ravintolisien lupaama hyvinvointi ja painonpudotus saivat Tuulan, 58, aloittamaan ravintolisäkuurin. Päätös oli kohtalokas. Vain muutaman kuukauden jälkeen hänet kiidätettiin sairaalaan maksansiirtoa varten.


      • no friggs
        kalaaaa... kirjoitti:

        ei niitä tutkita

        http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm

        ei edes apteekin purkkeja

        Spotlight: Terveyttä purkista?
        FST5 Klo: 16.25 Pvm: 18.09.2010

        Ravintolisien lupaama hyvinvointi ja painonpudotus saivat Tuulan, 58, aloittamaan ravintolisäkuurin. Päätös oli kohtalokas. Vain muutaman kuukauden jälkeen hänet kiidätettiin sairaalaan maksansiirtoa varten.

        mitä lie sotkua myös mä olen oksentanu niitä otettuani. taitaa mennä roskiin tai pitäiskö lähettää takaisin valmistajalle...


    • OOU NOU

      ne ei varmaan oo puhdistettu niistä raskasmetalleista yms(jotka mm. VANHENTAA!) jotka yleensä "laadukkaista" kalaöljyist' poistetaan.. itelle ei ole tullut oireita MUTTA NOI FRIGSIT OLI NIIN HALPOJA ! 3 ISOO PURKKIA ALLE 20e ! ...hmmh

    • Jees män

      Kaikilla lääkkeillä ym. on omat sivuvaikutukset. Joillekin sopii paremmin joillekin ei. mutta lisä ravinteet oikein käytettyinä ovat terveellisiä.

    • Sipinsupin

      Mulla ollut sama ongelma muilla kalaöljyillä, myös juoksevilla mutta ei näillä lysin e-epa kapseleilla kun ottaa aamiaisen jälkeen.

    • Tohtori Molonen

      Mulla ei oireita, mutta kusetuksen makua. Näköjään omegoiden määrät hyvin pieniä. Siitä tuo halpa hinta muodostuu. Oishan tuo pitänyt tajuta. Tää omega lupaa 175 mg per päivä kun esim Möllerin nestemäinen 1700 mg per päivä.

      Heitän nuo v*****n ja ostan hyvää tilalle! Kuten se vanha sanonta: Jos joku kuullostaa liian hyvältä niin se tuskin on sitä. Tässä osu naulankantaan, oishan tuo pitänyt tajuta.

    • Maija99999

      Mä lähtisin etsimään vastausta ennemmin vitamiineista. Esimerkiksi sinkki saattaa aiheuttaa pahoinvointia. Tuossa tuotteessa tosin ei ole ihan älyttömästi sinkkiä.

    • epadha

      itse popsin vitamar 1000 tuotetta (EPA DHA). Se ainakin sopii kala-allergisille, jollainen itsekin olen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe