halutaan ostaa skoda 1000mb hyvä projekti onkohan näitä enää missään latojen nurkilla jouten?
ostan skoda 1000mb.n
7
859
Vastaukset
- Rellu5L
Onnea projektille, itse käynnistin Rellu 5 1972 projektini 23 vuotta sitten. Siis hain rekisterissä olevaa yksilöä ja kävi tosi hyvä tuuri, löytyi mustalappuinen yksilö, joka on edelleenkin rekisterissä ja ollut tallissani nyt yli 17 vuotta.
- 1000mb
jep kiitos kannustuksesta.onhan noita autoja auto-union 1000s,audi 100ls,fiat 125s,mutta tommonen takatuuppari pörisijä kiinnostaa
- Kari
Jos löydät vähääkään hyväkuntoisen Skoda 1000MB:n, mulla olisi parikin varaosakuvastoa eli räjäytyskirjaa kyseiseen autoon. Eka on vuodelta 1964 ja toinen kattaa vuosimallit 1968-69. Kirjojen hinta on 25.00 € postitus. Jos kiinnostaa, tavoitat mut sähköpostitse osoitteesta [email protected]. Lisäksi löytyy lehtiä, joissa on koeajoja kyseisestä autosta.
- 1000mb
jep laitetaan muistiin kiitos
- ripattiveikko
Voisin myydä hyväkuntoisen rekisterissä olevan katsastetun ja
liikenteessä olevan 1000 MB:n vm. 65. Harvinaisen hyvä yksilö.
Tämän sa hyvin pienellä fikasauksella museorekisteriin ( Museokatsastajan
näkemys) Ei ajettu talvisin lainkaan. Pohjaa ei ole hitsattu se on täysin ehjä.
Korissa vain pieniä pintaruostekorjauksia.
Soittele 050 3002206 Veikko Ripatti - Giganentti
Minulla on Giganen Skoda vm 67.
Tosin auto ei ole kovinkaan kummoinen projekti, se kun on ajokuntoinen ja katsastettu. Eikä se ole ladon nurkalla vaan autotallissa.
Olen toinen omistaja ja auto on ruosteeton ja takuukilometrit on 73 tkm.
Viimeisess katsastuksessa pyysin mittaamaan ja tulos yllätti katsastajankin HC > 324 ppm, CO >2,53 % - Bellettdriver
Minulla olisi myynnissä mielenkiintoinen Tekniikan maailma lehti -60 luvulta jossa on Skoda 1000MB auton täydellinen koeajo ja paljon mielenkiintoista tietoa kyseisestä autosta.Lehti on siistikuntoinen ja harvinainen.H.25€.Sisältää postikulut.Suostun myymään lehden siten että laitan laskun mukaan.Reilua mielestäni.
Sähköposti:[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2122852Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672521Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831025Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1271020- 671010
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait273965Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka322929Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20909Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768