Ehkä matkakaveria vailla 16.5 - 23.5

Täällä 47-vuotias nainen haikailee lomalle, mutta kaveri puuttuu. Avomies ei halua lähteä mukaan, eikä kukaan muukaan halua lähteä tähän aikaan vuodesta.
Olen ihan tavallinen jonkun verran matkustellut kielitaidoton junttitavis.
En ole mikään biletyyppi, mutta tykkään istuskella nauttien kylmästä oluesta,hyvästä ruoasta ja viinistä.
Tykkään kävellä ja kolpata läpi kaikki paikat, myös kauppoja.
En ole niinkään auringossa loikoilija, mutta sekin käy sopivina annoksina (ei koko päivää rannalla).
Ilmianna
Jaa

3 Vastausta

Hei! Olen suunnitellut juuri tuohon samaan aikaan lähteväni jonnekin lämpimään ja sama ongelma kuin sinulla eli matkakaveri puuttuu.Olen 50 v. heteronainen.Laita postia niin jutellaan enemmän, minun sp.osoite on marnium88@suomi24.fi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
kaveria matkalle. Olen jonkun verran reissaillut Turkki, Tunisia, Egypti mm. jos kiinnostaa meilaa johasu@luukku.com . Olen heteronainen ja viiskymppinen!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Moi
Olen 49v. mies eteläsuomesta ja matkalle olisi mukava lähteä.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ehkä matkakaveria vailla 16.5 - 23.5

Täällä 47-vuotias nainen haikailee lomalle, mutta kaveri puuttuu. Avomies ei halua lähteä mukaan, eikä kukaan muukaan halua lähteä tähän aikaan vuodesta.
Olen ihan tavallinen jonkun verran matkustellut kielitaidoton junttitavis.
En ole mikään biletyyppi, mutta tykkään istuskella nauttien kylmästä oluesta,hyvästä ruoasta ja viinistä.
Tykkään kävellä ja kolpata läpi kaikki paikat, myös kauppoja.
En ole niinkään auringossa loikoilija, mutta sekin käy sopivina annoksina (ei koko päivää rannalla).

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta