sokea?

ccaptive

hamsterilleni on ilmaantunut vasempaan silmään harmaa alue. onkohan se mahdollisesti kaihia? mitä se käytännössä tarkoittaa? hamsterini on vuoden ja 8 kk talvikko naaras...

6

2263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hamsterilla on mahdollisesti harmaakaihi, mutta se ei tule haittaamaan sen loppuelämää millään tavalla, koska hamsteri suunnistaa muutenkin pääasiassa kuulon ja hajuaistin perusteella. Kaihi ei myöskään välttämättä täysin sokeuta hamsteria, vaan se voi vain heikentää näköä.

• joku

kuulostaa mutta se ei mahda hamsusi elämää paljoa haitata. kaihi yleensä vain heikentää näköä mutta hamstereille näkö ei ole tärkein aisti.

• Hamsterihullu

mun hoito hamsterilla on kaihi mutta miten mä nyt voin selittää sen sen omistajalle kun se on poissa ja se hamsteri on niin rakas ja tunnen syyllisyytä mutta you tubeen tulossa sellainen Video kun Nekku j ameidän tarina! Rakastan sitä niin hirvees että jos se kuolis vanhuutensa meil syyttäisin kokoaika isteäin ikää on Nekull kaks ja vähän pääälle kuus kuukautta

• olen nekun kertoja!!

ok kiva tietää onko sulla omaa hamsteria? ja muuten Nekku kuoli tänä kesänä vanhuuteen ja iks toinenkin hamsteri mun toiselta kaverilta yks Kaarle sekin oli talvikko. Nyt minäkin sain oman hamsterin ja sen nimi on Maisa se on vähän arka vieraita ihmisiä kohtaan siihen se suhtautuu kuitenkin näykkäisemällä minua on purru Maisa kaksi kovaa kertaa Maisa on vasta 5:KK vanha aikanuori!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 7hamsterinkokemuksella

Öhöm... Minkäikäne olet? 5kk hamsteriksi ei ole mikään poikanen tms. Maisa kannattaisi hellästi totuttaa kädessä pitämiseen, ei puristaa, vaan tarjota kädestä ensin herkkua ja sitten antaa sen kävellä kädelle.

• sokea

Mä luulen et mun hamsteri on sokea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      19
      3335
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      9
      2744
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2364
    4. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      41
      1659
    5. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1374
    6. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      41
      1281
    7. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      8
      1255
    8. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      52
      1203
    9. Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta

Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule
      Sinkut
      258
      1080
    10. Apua pyydän

Olen tyhmä, kun odotan, että mies lähettäisi viestin. Olemme kuitenkin väleissä ja viestejä on lähetelty. Minun aloitte
      Ikävä
      33
      1056
    Aihe