Elikkä tietääkö kukaan kasvattajia joilla on tarkoituksena kasvattaa vahvoja ns. "vanhanajan" rotikoita? Nykyään tuntuu että kasvattajat pyrkivät jalostamaan rodusta pois sen voimaa uhkuvan ulkonäön :( ja tilalle tulee agilityä harrastava luikero....
"Vanhanajan" rottweiler kasvattajia
15
3667
Vastaukset
- HupsJa kuinka wanhan ajan ne sitten pitäisi olla? 
 -80 luvun, 1900 luvun alusta, 1800 luvulta...- Jope Ruonansuun Veli2001 Evolution VII. Tuplanokat, nelivedossa asfaltti-, lumi- ja sora-asetukset. Verot maksettu ja Suomen papereissa, miel. peräkärrivalmius. 
- NousevanauringonmaaJope Ruonansuun Veli kirjoitti:2001 Evolution VII. Tuplanokat, nelivedossa asfaltti-, lumi- ja sora-asetukset. Verot maksettu ja Suomen papereissa, miel. peräkärrivalmius. Jotenkin ko. keskusteluun? 555... 

- KasvatanJuuri sillä periaatteella. 
- etsin koiraajonka historiasta löytyisi von Heidenmoor. Tiedän että Yrjölällä on ollut Coran jälkeläinen kuten meilläkin aikoinaan oli, mutta löytyykö joltakin muulta kasvattajalta ? - hakusanaksivon Heidenmoor ja huomaat että melkein kaikkien koirien takaa löytyy tämän kennelnimen alaisia koiria ainakin kahdeksannesta sukupolvesta. Etsintää voit suorittaa ottamalla näkyviin tämän kennelin koirat ja tarkastelemalla syntyneitä pentueita ajassa eteenpäin. Jos koirasi kennelnimi oli von Heidenmoor Cora voit ottaa sen pentuetiedot näkyviin laittamalla nimen haku - kohtaan. 
- rekisterinumerohakusanaksi kirjoitti:von Heidenmoor ja huomaat että melkein kaikkien koirien takaa löytyy tämän kennelnimen alaisia koiria ainakin kahdeksannesta sukupolvesta. Etsintää voit suorittaa ottamalla näkyviin tämän kennelin koirat ja tarkastelemalla syntyneitä pentueita ajassa eteenpäin. Jos koirasi kennelnimi oli von Heidenmoor Cora voit ottaa sen pentuetiedot näkyviin laittamalla nimen haku - kohtaan. SF11248/65, kokeileppa sitä. 
- ;);););)hakusanaksi kirjoitti:von Heidenmoor ja huomaat että melkein kaikkien koirien takaa löytyy tämän kennelnimen alaisia koiria ainakin kahdeksannesta sukupolvesta. Etsintää voit suorittaa ottamalla näkyviin tämän kennelin koirat ja tarkastelemalla syntyneitä pentueita ajassa eteenpäin. Jos koirasi kennelnimi oli von Heidenmoor Cora voit ottaa sen pentuetiedot näkyviin laittamalla nimen haku - kohtaan. Suuret kiitokset tiedosta :) 
- MammukkaKunnon rotikat ja puurot J,A.U. Yrjölän kaudella . Minulla ehta ja ihana von heidenmoor. 
- mimmu007Tästä on NIIN kauan....Lämmöllä muistelen noita aikoja, Se vaan tuo rotikka on ainoo oikee... Kyllä siis otettava se kolmas rotikka... 
- Anonyymimimmu007 kirjoitti:Tästä on NIIN kauan....Lämmöllä muistelen noita aikoja, Se vaan tuo rotikka on ainoo oikee... Kyllä siis otettava se kolmas rotikka... Tollasen kun sais 
- AnonyymiMammukka kirjoitti:Kunnon rotikat ja puurot J,A.U. Yrjölän kaudella . Minulla ehta ja ihana von heidenmoor. Hei kaikki jotka samaa mieltä,ja miksei muutkin. RIP J.A.U meidän perhetuttu ja isän kaveri. Itse hän kerran näyttelyssä totesi minulle; Muuten olisi mennyt hyvin,mutta liian lihava...siis rotikka. Isäni kun kuuli, niin nauroi ja sanoi ; oisit kertonut ....terveisiä. Juu rotikoita ollu kaksi,ja edelleen samaa mieltä, että ainoo oikee koira. Ja vom Heidenmoor oli se eka. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hei kaikki jotka samaa mieltä,ja miksei muutkin. RIP J.A.U meidän perhetuttu ja isän kaveri. Itse hän kerran näyttelyssä totesi minulle; Muuten olisi mennyt hyvin,mutta liian lihava...siis rotikka. Isäni kun kuuli, niin nauroi ja sanoi ; oisit kertonut ....terveisiä. Juu rotikoita ollu kaksi,ja edelleen samaa mieltä, että ainoo oikee koira. Ja vom Heidenmoor oli se eka. siis eikö ollu oikeesti alkujaan vom eikä von ??? 
- AnonyymiOlen samalla periaatteella etsi yt rotikkaa ...valtettavasti en nähnyt yhtään kiinnostavaa yhdistelmää. Minun selkärankaan on hakattu minkälainen rotikka pitää olla ja mitkö linjat minua kiinnostaa. Varasin sitten ihannuuden Belgiasta...sain just kaikkea sen mitä halusin ja aivan mahtavat ihmiset tämän takana 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset716473
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845674
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393806
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1122927
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral952774
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422750
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132051
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161786
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2361654
- 1561404