"Vanhanajan" rottweiler kasvattajia

etsivä

Elikkä tietääkö kukaan kasvattajia joilla on tarkoituksena kasvattaa vahvoja ns. "vanhanajan" rotikoita? Nykyään tuntuu että kasvattajat pyrkivät jalostamaan rodusta pois sen voimaa uhkuvan ulkonäön :( ja tilalle tulee agilityä harrastava luikero....

15

3759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hups

Ja kuinka wanhan ajan ne sitten pitäisi olla?
      -80 luvun, 1900 luvun alusta, 1800 luvulta...

• Jope Ruonansuun Veli

2001 Evolution VII. Tuplanokat, nelivedossa asfaltti-, lumi- ja sora-asetukset. Verot maksettu ja Suomen papereissa, miel. peräkärrivalmius.

• Nousevanauringonmaa
        Jope Ruonansuun Veli kirjoitti:

2001 Evolution VII. Tuplanokat, nelivedossa asfaltti-, lumi- ja sora-asetukset. Verot maksettu ja Suomen papereissa, miel. peräkärrivalmius.

Jotenkin ko. keskusteluun? 555...

• täältä
    • Kasvatan

Juuri sillä periaatteella.

• etsin koiraa

jonka historiasta löytyisi von Heidenmoor. Tiedän että Yrjölällä on ollut Coran jälkeläinen kuten meilläkin aikoinaan oli, mutta löytyykö joltakin muulta kasvattajalta ?

• hakusanaksi

von Heidenmoor ja huomaat että melkein kaikkien koirien takaa löytyy tämän kennelnimen alaisia koiria ainakin kahdeksannesta sukupolvesta. Etsintää voit suorittaa ottamalla näkyviin tämän kennelin koirat ja tarkastelemalla syntyneitä pentueita ajassa eteenpäin. Jos koirasi kennelnimi oli von Heidenmoor Cora voit ottaa sen pentuetiedot näkyviin laittamalla nimen haku - kohtaan.

• rekisterinumero
        hakusanaksi kirjoitti:

von Heidenmoor ja huomaat että melkein kaikkien koirien takaa löytyy tämän kennelnimen alaisia koiria ainakin kahdeksannesta sukupolvesta. Etsintää voit suorittaa ottamalla näkyviin tämän kennelin koirat ja tarkastelemalla syntyneitä pentueita ajassa eteenpäin. Jos koirasi kennelnimi oli von Heidenmoor Cora voit ottaa sen pentuetiedot näkyviin laittamalla nimen haku - kohtaan.

SF11248/65, kokeileppa sitä.

• ;);););)
        hakusanaksi kirjoitti:

Suuret kiitokset tiedosta :)

• Mammukka

Kunnon rotikat ja puurot J,A.U. Yrjölän kaudella . Minulla ehta ja ihana von heidenmoor.

• mimmu007

Tästä on NIIN kauan....Lämmöllä muistelen noita aikoja, Se vaan tuo rotikka on ainoo oikee... Kyllä siis otettava se kolmas rotikka...

• Anonyymi
        mimmu007 kirjoitti:

Tästä on NIIN kauan....Lämmöllä muistelen noita aikoja, Se vaan tuo rotikka on ainoo oikee... Kyllä siis otettava se kolmas rotikka...

Tollasen kun sais

• Anonyymi
        Mammukka kirjoitti:

Kunnon rotikat ja puurot J,A.U. Yrjölän kaudella . Minulla ehta ja ihana von heidenmoor.

Hei kaikki jotka samaa mieltä,ja miksei muutkin. RIP J.A.U meidän perhetuttu ja isän kaveri. Itse hän kerran näyttelyssä totesi minulle; Muuten olisi mennyt hyvin,mutta liian lihava...siis rotikka. Isäni kun kuuli, niin nauroi ja sanoi ; oisit kertonut ....terveisiä. Juu rotikoita ollu kaksi,ja edelleen samaa mieltä, että ainoo oikee koira. Ja vom Heidenmoor oli se eka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei kaikki jotka samaa mieltä,ja miksei muutkin. RIP J.A.U meidän perhetuttu ja isän kaveri. Itse hän kerran näyttelyssä totesi minulle; Muuten olisi mennyt hyvin,mutta liian lihava...siis rotikka. Isäni kun kuuli, niin nauroi ja sanoi ; oisit kertonut ....terveisiä. Juu rotikoita ollu kaksi,ja edelleen samaa mieltä, että ainoo oikee koira. Ja vom Heidenmoor oli se eka.

siis eikö ollu oikeesti alkujaan vom eikä von ???

• Anonyymi

Olen samalla periaatteella etsi yt rotikkaa ...valtettavasti en nähnyt yhtään kiinnostavaa yhdistelmää. Minun selkärankaan on hakattu minkälainen rotikka pitää olla ja mitkö linjat minua kiinnostaa. Varasin sitten ihannuuden Belgiasta...sain just kaikkea sen mitä halusin ja aivan mahtavat ihmiset tämän takana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      345
      12130
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      158
      11176
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      279
      6532
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5327
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      192
      3805
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      176
      3613
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      60
      2661
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      160
      2278
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      13
      1894
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1784
    Aihe