"Vanhanajan" rottweiler kasvattajia

etsivä

Elikkä tietääkö kukaan kasvattajia joilla on tarkoituksena kasvattaa vahvoja ns. "vanhanajan" rotikoita? Nykyään tuntuu että kasvattajat pyrkivät jalostamaan rodusta pois sen voimaa uhkuvan ulkonäön :( ja tilalle tulee agilityä harrastava luikero....

15

3334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hups

      Ja kuinka wanhan ajan ne sitten pitäisi olla?
      -80 luvun, 1900 luvun alusta, 1800 luvulta...

      • Jope Ruonansuun Veli

        2001 Evolution VII. Tuplanokat, nelivedossa asfaltti-, lumi- ja sora-asetukset. Verot maksettu ja Suomen papereissa, miel. peräkärrivalmius.


      • Nousevanauringonmaa
        Jope Ruonansuun Veli kirjoitti:

        2001 Evolution VII. Tuplanokat, nelivedossa asfaltti-, lumi- ja sora-asetukset. Verot maksettu ja Suomen papereissa, miel. peräkärrivalmius.

        Jotenkin ko. keskusteluun? 555...


    • täältä
    • Kasvatan

      Juuri sillä periaatteella.

    • etsin koiraa

      jonka historiasta löytyisi von Heidenmoor. Tiedän että Yrjölällä on ollut Coran jälkeläinen kuten meilläkin aikoinaan oli, mutta löytyykö joltakin muulta kasvattajalta ?

      • hakusanaksi

        von Heidenmoor ja huomaat että melkein kaikkien koirien takaa löytyy tämän kennelnimen alaisia koiria ainakin kahdeksannesta sukupolvesta. Etsintää voit suorittaa ottamalla näkyviin tämän kennelin koirat ja tarkastelemalla syntyneitä pentueita ajassa eteenpäin. Jos koirasi kennelnimi oli von Heidenmoor Cora voit ottaa sen pentuetiedot näkyviin laittamalla nimen haku - kohtaan.


      • rekisterinumero
        hakusanaksi kirjoitti:

        von Heidenmoor ja huomaat että melkein kaikkien koirien takaa löytyy tämän kennelnimen alaisia koiria ainakin kahdeksannesta sukupolvesta. Etsintää voit suorittaa ottamalla näkyviin tämän kennelin koirat ja tarkastelemalla syntyneitä pentueita ajassa eteenpäin. Jos koirasi kennelnimi oli von Heidenmoor Cora voit ottaa sen pentuetiedot näkyviin laittamalla nimen haku - kohtaan.

        SF11248/65, kokeileppa sitä.


      • ;);););)
        hakusanaksi kirjoitti:

        von Heidenmoor ja huomaat että melkein kaikkien koirien takaa löytyy tämän kennelnimen alaisia koiria ainakin kahdeksannesta sukupolvesta. Etsintää voit suorittaa ottamalla näkyviin tämän kennelin koirat ja tarkastelemalla syntyneitä pentueita ajassa eteenpäin. Jos koirasi kennelnimi oli von Heidenmoor Cora voit ottaa sen pentuetiedot näkyviin laittamalla nimen haku - kohtaan.

        Suuret kiitokset tiedosta :)


      • Mammukka

        Kunnon rotikat ja puurot J,A.U. Yrjölän kaudella . Minulla ehta ja ihana von heidenmoor.


      • mimmu007

        Tästä on NIIN kauan....Lämmöllä muistelen noita aikoja, Se vaan tuo rotikka on ainoo oikee... Kyllä siis otettava se kolmas rotikka...


      • Anonyymi
        mimmu007 kirjoitti:

        Tästä on NIIN kauan....Lämmöllä muistelen noita aikoja, Se vaan tuo rotikka on ainoo oikee... Kyllä siis otettava se kolmas rotikka...

        Tollasen kun sais


      • Anonyymi
        Mammukka kirjoitti:

        Kunnon rotikat ja puurot J,A.U. Yrjölän kaudella . Minulla ehta ja ihana von heidenmoor.

        Hei kaikki jotka samaa mieltä,ja miksei muutkin. RIP J.A.U meidän perhetuttu ja isän kaveri. Itse hän kerran näyttelyssä totesi minulle; Muuten olisi mennyt hyvin,mutta liian lihava...siis rotikka. Isäni kun kuuli, niin nauroi ja sanoi ; oisit kertonut ....terveisiä. Juu rotikoita ollu kaksi,ja edelleen samaa mieltä, että ainoo oikee koira. Ja vom Heidenmoor oli se eka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kaikki jotka samaa mieltä,ja miksei muutkin. RIP J.A.U meidän perhetuttu ja isän kaveri. Itse hän kerran näyttelyssä totesi minulle; Muuten olisi mennyt hyvin,mutta liian lihava...siis rotikka. Isäni kun kuuli, niin nauroi ja sanoi ; oisit kertonut ....terveisiä. Juu rotikoita ollu kaksi,ja edelleen samaa mieltä, että ainoo oikee koira. Ja vom Heidenmoor oli se eka.

        siis eikö ollu oikeesti alkujaan vom eikä von ???


      • Anonyymi

        Olen samalla periaatteella etsi yt rotikkaa ...valtettavasti en nähnyt yhtään kiinnostavaa yhdistelmää. Minun selkärankaan on hakattu minkälainen rotikka pitää olla ja mitkö linjat minua kiinnostaa. Varasin sitten ihannuuden Belgiasta...sain just kaikkea sen mitä halusin ja aivan mahtavat ihmiset tämän takana


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe