Elikkä tietääkö kukaan kasvattajia joilla on tarkoituksena kasvattaa vahvoja ns. "vanhanajan" rotikoita? Nykyään tuntuu että kasvattajat pyrkivät jalostamaan rodusta pois sen voimaa uhkuvan ulkonäön :( ja tilalle tulee agilityä harrastava luikero....
"Vanhanajan" rottweiler kasvattajia
15
3373
Vastaukset
- Hups
Ja kuinka wanhan ajan ne sitten pitäisi olla?
-80 luvun, 1900 luvun alusta, 1800 luvulta...- Jope Ruonansuun Veli
2001 Evolution VII. Tuplanokat, nelivedossa asfaltti-, lumi- ja sora-asetukset. Verot maksettu ja Suomen papereissa, miel. peräkärrivalmius.
- Nousevanauringonmaa
Jope Ruonansuun Veli kirjoitti:
2001 Evolution VII. Tuplanokat, nelivedossa asfaltti-, lumi- ja sora-asetukset. Verot maksettu ja Suomen papereissa, miel. peräkärrivalmius.
Jotenkin ko. keskusteluun? 555...
- Kasvatan
Juuri sillä periaatteella.
- etsin koiraa
jonka historiasta löytyisi von Heidenmoor. Tiedän että Yrjölällä on ollut Coran jälkeläinen kuten meilläkin aikoinaan oli, mutta löytyykö joltakin muulta kasvattajalta ?
- hakusanaksi
von Heidenmoor ja huomaat että melkein kaikkien koirien takaa löytyy tämän kennelnimen alaisia koiria ainakin kahdeksannesta sukupolvesta. Etsintää voit suorittaa ottamalla näkyviin tämän kennelin koirat ja tarkastelemalla syntyneitä pentueita ajassa eteenpäin. Jos koirasi kennelnimi oli von Heidenmoor Cora voit ottaa sen pentuetiedot näkyviin laittamalla nimen haku - kohtaan.
- rekisterinumero
hakusanaksi kirjoitti:
von Heidenmoor ja huomaat että melkein kaikkien koirien takaa löytyy tämän kennelnimen alaisia koiria ainakin kahdeksannesta sukupolvesta. Etsintää voit suorittaa ottamalla näkyviin tämän kennelin koirat ja tarkastelemalla syntyneitä pentueita ajassa eteenpäin. Jos koirasi kennelnimi oli von Heidenmoor Cora voit ottaa sen pentuetiedot näkyviin laittamalla nimen haku - kohtaan.
SF11248/65, kokeileppa sitä.
- ;);););)
hakusanaksi kirjoitti:
Suuret kiitokset tiedosta :)
- Mammukka
Kunnon rotikat ja puurot J,A.U. Yrjölän kaudella . Minulla ehta ja ihana von heidenmoor.
- mimmu007
Tästä on NIIN kauan....Lämmöllä muistelen noita aikoja, Se vaan tuo rotikka on ainoo oikee... Kyllä siis otettava se kolmas rotikka...
- Anonyymi
mimmu007 kirjoitti:
Tästä on NIIN kauan....Lämmöllä muistelen noita aikoja, Se vaan tuo rotikka on ainoo oikee... Kyllä siis otettava se kolmas rotikka...
Tollasen kun sais
- Anonyymi
Mammukka kirjoitti:
Kunnon rotikat ja puurot J,A.U. Yrjölän kaudella . Minulla ehta ja ihana von heidenmoor.
Hei kaikki jotka samaa mieltä,ja miksei muutkin. RIP J.A.U meidän perhetuttu ja isän kaveri. Itse hän kerran näyttelyssä totesi minulle; Muuten olisi mennyt hyvin,mutta liian lihava...siis rotikka. Isäni kun kuuli, niin nauroi ja sanoi ; oisit kertonut ....terveisiä. Juu rotikoita ollu kaksi,ja edelleen samaa mieltä, että ainoo oikee koira. Ja vom Heidenmoor oli se eka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei kaikki jotka samaa mieltä,ja miksei muutkin. RIP J.A.U meidän perhetuttu ja isän kaveri. Itse hän kerran näyttelyssä totesi minulle; Muuten olisi mennyt hyvin,mutta liian lihava...siis rotikka. Isäni kun kuuli, niin nauroi ja sanoi ; oisit kertonut ....terveisiä. Juu rotikoita ollu kaksi,ja edelleen samaa mieltä, että ainoo oikee koira. Ja vom Heidenmoor oli se eka.
siis eikö ollu oikeesti alkujaan vom eikä von ???
- Anonyymi
Olen samalla periaatteella etsi yt rotikkaa ...valtettavasti en nähnyt yhtään kiinnostavaa yhdistelmää. Minun selkärankaan on hakattu minkälainen rotikka pitää olla ja mitkö linjat minua kiinnostaa. Varasin sitten ihannuuden Belgiasta...sain just kaikkea sen mitä halusin ja aivan mahtavat ihmiset tämän takana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269