"Vanhanajan" rottweiler kasvattajia

etsivä

Elikkä tietääkö kukaan kasvattajia joilla on tarkoituksena kasvattaa vahvoja ns. "vanhanajan" rotikoita? Nykyään tuntuu että kasvattajat pyrkivät jalostamaan rodusta pois sen voimaa uhkuvan ulkonäön :( ja tilalle tulee agilityä harrastava luikero....

15

3775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hups

Ja kuinka wanhan ajan ne sitten pitäisi olla?
      -80 luvun, 1900 luvun alusta, 1800 luvulta...

• Jope Ruonansuun Veli

2001 Evolution VII. Tuplanokat, nelivedossa asfaltti-, lumi- ja sora-asetukset. Verot maksettu ja Suomen papereissa, miel. peräkärrivalmius.

• Nousevanauringonmaa
        Jope Ruonansuun Veli kirjoitti:

2001 Evolution VII. Tuplanokat, nelivedossa asfaltti-, lumi- ja sora-asetukset. Verot maksettu ja Suomen papereissa, miel. peräkärrivalmius.

Jotenkin ko. keskusteluun? 555...

• täältä
    • Kasvatan

Juuri sillä periaatteella.

• etsin koiraa

jonka historiasta löytyisi von Heidenmoor. Tiedän että Yrjölällä on ollut Coran jälkeläinen kuten meilläkin aikoinaan oli, mutta löytyykö joltakin muulta kasvattajalta ?

• hakusanaksi

von Heidenmoor ja huomaat että melkein kaikkien koirien takaa löytyy tämän kennelnimen alaisia koiria ainakin kahdeksannesta sukupolvesta. Etsintää voit suorittaa ottamalla näkyviin tämän kennelin koirat ja tarkastelemalla syntyneitä pentueita ajassa eteenpäin. Jos koirasi kennelnimi oli von Heidenmoor Cora voit ottaa sen pentuetiedot näkyviin laittamalla nimen haku - kohtaan.

• rekisterinumero
        hakusanaksi kirjoitti:

von Heidenmoor ja huomaat että melkein kaikkien koirien takaa löytyy tämän kennelnimen alaisia koiria ainakin kahdeksannesta sukupolvesta. Etsintää voit suorittaa ottamalla näkyviin tämän kennelin koirat ja tarkastelemalla syntyneitä pentueita ajassa eteenpäin. Jos koirasi kennelnimi oli von Heidenmoor Cora voit ottaa sen pentuetiedot näkyviin laittamalla nimen haku - kohtaan.

SF11248/65, kokeileppa sitä.

• ;);););)
        hakusanaksi kirjoitti:

Suuret kiitokset tiedosta :)

• Mammukka

Kunnon rotikat ja puurot J,A.U. Yrjölän kaudella . Minulla ehta ja ihana von heidenmoor.

• mimmu007

Tästä on NIIN kauan....Lämmöllä muistelen noita aikoja, Se vaan tuo rotikka on ainoo oikee... Kyllä siis otettava se kolmas rotikka...

• Anonyymi
        mimmu007 kirjoitti:

Tästä on NIIN kauan....Lämmöllä muistelen noita aikoja, Se vaan tuo rotikka on ainoo oikee... Kyllä siis otettava se kolmas rotikka...

Tollasen kun sais

• Anonyymi
        Mammukka kirjoitti:

Kunnon rotikat ja puurot J,A.U. Yrjölän kaudella . Minulla ehta ja ihana von heidenmoor.

Hei kaikki jotka samaa mieltä,ja miksei muutkin. RIP J.A.U meidän perhetuttu ja isän kaveri. Itse hän kerran näyttelyssä totesi minulle; Muuten olisi mennyt hyvin,mutta liian lihava...siis rotikka. Isäni kun kuuli, niin nauroi ja sanoi ; oisit kertonut ....terveisiä. Juu rotikoita ollu kaksi,ja edelleen samaa mieltä, että ainoo oikee koira. Ja vom Heidenmoor oli se eka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei kaikki jotka samaa mieltä,ja miksei muutkin. RIP J.A.U meidän perhetuttu ja isän kaveri. Itse hän kerran näyttelyssä totesi minulle; Muuten olisi mennyt hyvin,mutta liian lihava...siis rotikka. Isäni kun kuuli, niin nauroi ja sanoi ; oisit kertonut ....terveisiä. Juu rotikoita ollu kaksi,ja edelleen samaa mieltä, että ainoo oikee koira. Ja vom Heidenmoor oli se eka.

siis eikö ollu oikeesti alkujaan vom eikä von ???

• Anonyymi

Olen samalla periaatteella etsi yt rotikkaa ...valtettavasti en nähnyt yhtään kiinnostavaa yhdistelmää. Minun selkärankaan on hakattu minkälainen rotikka pitää olla ja mitkö linjat minua kiinnostaa. Varasin sitten ihannuuden Belgiasta...sain just kaikkea sen mitä halusin ja aivan mahtavat ihmiset tämän takana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe