Joo elikkä onkohan se normaalia näissä B-Vectroissa että (neste)kytkin on sellanen on-off-tyylinen ja sulava hidas lähtö pienellä kaasulla hieman luistattamalla tuntuu mahdottomalta? Esim. peruuttaminenki on ärsyttävää kun aina alkaa täristämään ellei anna ihan "sairaasti" kierroksia.
Voisko nesteiden vaihto ja ilmaus auttaa asiaa?
Kytkimestä
3
397
Vastaukset
- juurikin...
ehdottaa nesteiden vaihtoa koska se auttoi ton offi-Nivan kytkimeen kun se oli just tollanen kumikytkin.
- ...
Jotain vikaa sulla kytkimessä. Kunnossa oleva B-V:n kytkin on nimenomaan helppokäyttöinen, ei "turhan tarkka".
- Asiata
No niimpä tietysti, vasta venttiilivarren kumet vaihdettu ja kytkinremppaa perään.
Tänään ku pienoisen tauon jälkeen taas ajoin armaalla vectrallani ja ehkä olin tottumuksistani hieman päässyt etääntymään, huomasin liikkeellelähtiessä että se kytkin silleen ravisti.
Mahdollisia syitä löytyi öljyinen kytkinlevy tai muuten vaan persiillään oleva asetelma. Eikö luulis että se öljyvuoto näkyis päällepäinkin jos kytkinlevyn kastelis, mistään ei päällepäin vuoda mitään. Mitään kummia ääniä ei kytkimestä kuulu. Vai voiko se kytkinlevy olla vaan lopussa? Hyvin auto kyllä paikaltaan lähtee "reippaalla" tyylillä ilman turhempia kytkimen luistatteluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086