legolas vai aragorn?

..*mimmi*..

kumpi teijän mielestä on komeempi?
legolas vai aragorn?
itteni mielestä legolas mutta mä haluisin tietää
muittenki mielipiteitä...=)...
eli kumpi????...
-:)-

52

2358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Storming Flower

      Tuo on kyllä kohteliaasti nuorisoslangilla ilmaistuna aikas dille kyssä. TIETENKIN ARAGORN!! Aragorn on kunke! Aragorn on söötti, urhoollinen, ritarillinen, ihan helevetin hyvän näkönen ja kaikkee!! Eikä haltioihin kannata rakastua! Kyllä Aragorn on ihan paras!!

      • tiivi ja taavi

        ARAGORN! Siinä on miestä! Unelmieni mies...


      • Haltioihin kannattaa rakastua vain jos on itsekin kuolematonta rotua, siis joko haltia tai ainu.

        Kuolemattomien käsitys elämänkumppanuuden pysyvyydestä kun on vähän erilainen. Haltioiden ja ihmisten välillä on tietääkseni ollut neljä romanssia, jokainen päättyen eri tavoin ja erikoisissa olosuhteissa.


    • jennifer

      Kumpiki on ihan ok mut kyl Aragorn on komee
      mut Orlando on oikeesti komeempi
      Muuten tunneks Sinii ja Katjaa!! Syvitsyn
      koulus?

      • mimmi

        en tunne sori :)))


    • Legolas 4ever

      Mun mielestä Legolas on paljon parempi. Se on haltia ja niissä haltioissa mua kiehtoo jokin. Arwenkin on aivan upea. Niitten maailmaan pääsee kyllä paljon paremmin mukaan lukemalla sen kirjan. joka on muuten AIVAN mahtava!!!!

      • Aragorn 4ever

        ARAGORN tietenkin. Siinä on mies isolla M:ällä!!!! Komea, söötti, niin miehekäs... Voih...mikä kysymys ku siihen löytyy niin itsestäänselvä vastaus...


      • jensku

        niinku tuliki jo selväksi että aragorn ehrottomasti


      • elendi
        Aragorn 4ever kirjoitti:

        ARAGORN tietenkin. Siinä on mies isolla M:ällä!!!! Komea, söötti, niin miehekäs... Voih...mikä kysymys ku siihen löytyy niin itsestäänselvä vastaus...

        siis, kyllä se aragorn on vaan loppujen lopuksi NIIN paljon karismaattisempi, miehekkäämpi, rosoisempi...nam!;)
        Toki haltiassakin on puolensa.


    • Joku

      tottakai legolas!
      sehän on paras näytteliä taru sormusten herrasta!

    • kurko

      tarkotat varmaankin kumpi on komeempi Viggo Mortensen vai Orlando Bloom? käyttäkäähän oikeita nimiä. Aragornin tai Legolaksen näköä kukaan ei tiedä.
      lopuksi:Viggo Mortensenissa on miestä;)grr

    • orli

      No Orlando Bloom! Osaa näytellä ja on loistava Pirates of the garibbeanissa.. Samoin TSH:ssa..

    • Säilä

      Paha sanoa, kun en kumpaakaan ole nähnyt, mutta veikkaan Legolasia, koska haltiat nyt yleensä ottaen on kauniimpia kuin ihmiset. Jos taas Viggosta ja Orlando Bloomista puhutaan niin minusta Viggo on paremman näköinen, vaikka sillä ikää alkaakin jo olla. Viggolla on paljon sielukkaammat piirteet kun Orlandolla, tror jag. Orlando on kyllä paremman näkönen luonnossa kuin TSH:ssa, koska ihonväriin ja silmiin sopimattomat peruukki ja piilarit ei komista ketään, mutta toisaalta myös Viggo näyttää paremmalta ilman reuhkapartaa ja liimalettiä.

      • Storming Flower

        No en nyt tiedä... pitkä tukkaiset miehet ovat enemmän minun makuuni... Ja pakko sanoa, että eräille käy "reuhkaparta ja liimaletti", no? Mutta Orkkuli ( ^_^ ) näyttää minusta just sellaselta näyttelijältä, jolla on tasan yksi ilme ja siitä ehkä pari eri muunnosta. Musta se näytti aika hönöltä lippis päässä ja keltanen t-paita päällä, niin että en sano mitään muovikorvista, blondatusta peruukista tai muustakaan...


      • elendi
        Storming Flower kirjoitti:

        No en nyt tiedä... pitkä tukkaiset miehet ovat enemmän minun makuuni... Ja pakko sanoa, että eräille käy "reuhkaparta ja liimaletti", no? Mutta Orkkuli ( ^_^ ) näyttää minusta just sellaselta näyttelijältä, jolla on tasan yksi ilme ja siitä ehkä pari eri muunnosta. Musta se näytti aika hönöltä lippis päässä ja keltanen t-paita päällä, niin että en sano mitään muovikorvista, blondatusta peruukista tai muustakaan...

        mä oon ihan sataprosenttisesti samaa mieltä sun kanssas, storming flower!!
        pitkätukkaset miehet rulaa!
        nimenomaan se "reuhkaparta ja liimaletti"...;)
        viggo on upee, niin tsh:ssa ku muissakin leffoissa.
        mun mielestä orlikin on ihan jees.


      • Storming Flower
        elendi kirjoitti:

        mä oon ihan sataprosenttisesti samaa mieltä sun kanssas, storming flower!!
        pitkätukkaset miehet rulaa!
        nimenomaan se "reuhkaparta ja liimaletti"...;)
        viggo on upee, niin tsh:ssa ku muissakin leffoissa.
        mun mielestä orlikin on ihan jees.

        No hyvä että joku on mun kaa samaa mieltä. Mä en vaan oo kauheesti nähny Viggon leffoja... V.V


    • -Legolas-

      Haltiat on IHANIA! Siispä Legolas....

    • nanna

      Tietenkin

    • minä vaan

      kyllä mä taidan kallistua ton... legolaksen puoleen... ja jos puhutaan viggosta ja orlandosta, kallistun edelleen orlandon puoleen... =D

      • Sabia

        No sehän on itsestään selvyys, että komeampi on ah, aina niin ihana LEGOLAS.


    • just me...

      tietysti aragorn!!se on iha paras=)

      • heppatyttö02

        jep, oon samaa mieltä


    • minä

      MOLEMMAT on aivan ihania!!Legolas ehkä jos on pakko valita..

      • ...

        Vaikka tämä onkin aika teinix-keskustelu, en voi jättää kommentoimasta. Siis. Minusta Aragornia ja Legolasta ei voi verrata. Toinen on kuolematon toinen kuolevainen, molemmissa on oma viehätyksensä. Orlando ja Viggo taas.. jaa-a. Ehkä taitaa kallistua Vigon puolelle, siinä on sellasta charmia, Orlando on kyl komee mut ei sitä iän tuomaa viehätystä.. Vielä sellainen vauvanpyllyiho..


      • Arwen
        ... kirjoitti:

        Vaikka tämä onkin aika teinix-keskustelu, en voi jättää kommentoimasta. Siis. Minusta Aragornia ja Legolasta ei voi verrata. Toinen on kuolematon toinen kuolevainen, molemmissa on oma viehätyksensä. Orlando ja Viggo taas.. jaa-a. Ehkä taitaa kallistua Vigon puolelle, siinä on sellasta charmia, Orlando on kyl komee mut ei sitä iän tuomaa viehätystä.. Vielä sellainen vauvanpyllyiho..

        Aragorn,Aragorn,Aragorn,Aragorn,Aragorn,Aragorn,Aragorn A-R-A-G-O-R-N!!!!!!
        Ymmärretty?


    • Haltia-fani

      Ihan ehdottomasti ihanin kaikista on Legolas..
      Ne silmät ja ne uskomattoman ihanat kasvot ja lumoava kroppa..aah!!
      Kuka vois ajatella mitenkään toisin..

    • Valkyria

      Aragorn on paljon miehekkäämpi, mutta silti pidän Legolagsesta, koska hän on niin satumainen hahmo. Olen pienestä asti ihaillut kaikkea kaunista ja Legolas on ehdottomasti tätä! Ehkä hieman hintti, ainakin kirjassa, mutta silti.

      • ...

        Legolas? Hintti? Anteeksi kuinka? Perusteluja, kiitos.


      • hepolainen

        hah hah,hyvä


    • Elwiira

      Legolas on komeampi piirteiltään ja ihanat silmät! Orlando on aika söpö tosin tummanakin (Pirates of Caribbean). Aragorn näyttää vähän raggarilta, mutta muuten ok.

    • Mellu

      En osaa päättää joten Molemmat!!!!!!!!!!

    • Arven

      No mun mielestä ehdottomasti Legolas, elikkä siis Orlando Bloom. Mutt onhan tää Aragorn (Viggo Mortensen) myös ihan sairaan söpö!!

      • Arwen91

        ..tiedoksi arvenille että se on Arwen eikä Arven.
        "ja arven jälki poistui..."


    • kelly*

      LEGOLAS tietysti!
      On ollu ihanin jo ensimmäisestä leffasta asti ihanin.. :)

    • Minttu

      Gimli on komein. Kääpiöillä on isot vehkeetkin, kuulemma.

    • LegolasGirl90¤

      Todellaki Legolas on södempi!!!

    • ~Tyttö joka on täysin rakas...

      NO Legolas tietty se on niin söde ja sen lihakset nam nam! XD OOtexte nähny ROTK.n? Se olifantti kohtaus oli ihana! Ja loppu kun Aragorn kruunattiin ei ois voinu olla söpömpi! Se on kaunis! Ne silmät korvat hiukset pehva ja luonne ihanaa! Unelmieni mies! ^^

      • Katju

        Ja miten sen mekon alta mitään lihaksia näkyy?


    • ilovepip

      No PIP on tietty paras, mutta aragorn on näistä komeampi ja legolas on paremman näköinen, jos tiedätte mitä tarkoitan :)...

      • iwannakillpip

        En tiedä, kerro lisää!


    • :Döö

      voi teitä höpsöjä, eikö tuo oo jo ennestään selvää että tottakai legolas?

    • eowyn13

      Moi!
      Siis ei tollein voi kysyä. Aragorn vai Legolas? Saannen muistuttaa, että te puhutte nyt Viggosta ja Orlandosta ja sekotatte kaksi eri asiaa. Viggo Mortensen EI ole Aragorn vaan se vaan näyttelee sitä. (Sama juttu Orlandon kans)J.R.R Tolkien ei varmastikaan ole kuvitellut hahmoja näyttelijöiden näkösiksi. Joten selvennykseksi puhukaa Viggosta ja Orlandosta älkääkä sekoittako todellisia roolihahmoja kyselyynne, jossa kysytään mielipiteitä näyttelijöiden ulkonäöstä.

    • Mitherel

      Tuohon on vain kaksi vastausta ja omani on... Legolas. Hänessä on jonkinlaista "lapsekkuutta" jäljellä, varsinkin kun hän Caradhrasin solassa pyrähtää heti eteen. Tosin, onhan hänen helpompi liikkua lumessa. Jos kysytään, että kumpi; Viggo Mortensen vai Orlando Bloom? Niin Viggo, koska hänessä on charmia, vaikka ikääkin on jo 51. Silti, onhan Johnny Depp'kin 46, mutta charmi puree vielä. :p Orlandosta en tykkää muuten, kuin Legolasin roolissa, muuten hän on niinkuin muutkin brittinäyttelijät. Viggossa on charmia enemmän... Mmm... Ristiriitaista, mutta niin totta!!

      • Aragorn4

        ...Aragorn.


    • hobittiiiiiiiiiiiiii

      BILLY BOYD!!

    • hobittiiiiiiiiiiiiii

      nooo paha sanoa mutta aragon ehkä kuitenkin:D

    • OrliOrli

      Legolas elikkä Orlando Bloom. Ei voi kun ihailla. ;)) Ei sillä, kyllä Aragorn elikkä Viggo Mortensen on komee ja karismaattinen, mutta jää silti hiukan kakkoseksi Orlille. :D Joskus on Orlando-hulluus niinsanotusti karannut käsistä. Elokuvat on keskeytetty kohdalle jossa hän näkyy ja ihailtu hetki ja jatkettu leffaa. Ei sillä, saatan tehdä sitä edelleen. :DD

    • lotr!

      haha kyllä se orlando bloom taitaa olla :D tai legolas, miten sitä nyt tahtoo nimittää lotrissa..

    • heppatyttö02

      tietty aragorn, sehän on selvä. aragorn paljon söpömpi ku muut ne kundit yhteensä, ettekse tajuu vai. viggo muuteski paljo komeempi ku orlando,vaik onki vanhempi.

    • NuuNuu54321

      Legolas of course! Ne silmät<3

    • shshsdhsdh

      aragorn on kauniimpi, vaikka legolas sopisi paremmin sänkyyn, niin sulava keholtaan kun on. P.S. olen mies.

    • 123354

      Legolas.

      Minä olen luonut ajatuksissiani omat maailmani,omat tapahtumani. Olen sekoitellut mielessäni amat sekoitukseni useista fantasiakirjoista,ja valinnut tapahtumiin omat hahmoni,kirjoista tai vaan keksinnöistäni. Kun oikein syvennyn ajattelemaan sitä maaikmaa,se näkyy lopulta päässäni kuin elokuvana,jota minä itse ohjaan. LOTR hahmoista siellä on muun muassa Legolas. Mutta tietty myös Aragon löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe