Tässäpä linkki:
http://www.iltalehti.fi/terveys/200904149411123_tr.shtml
Kysymys kuuluu: joko olisi hyvä kurvata apteekkiin ostamaan koiralle punkkipantaa?
Koiran kanssa liikuskellaan paljon ulkosalla, ja se kirmailee vapaana maalla...
Milloin punkkipanta?
6
710
Vastaukset
- viritän pannat
koirille heti, kun yöpakkaset loppuvat. Silloin alkavat punkitkin taas kiusata.
Haen ell.rin vastaanotolta pannat, siinä säästää liki 10 €/panta. On 4 koiraa, niin säästö on tuntuva.- sakemaanikko
varmaan hankkia jo. Olen joskus toukokuun ekalla viikolla ensimmäisen punkin koirasta poistanut. Tarkkaile kuitenkin, kun kyseessä on sakemanni, ettei se saa pannasta allergista reaktiota.
- edellinen
aloittajalle laittaa.
- -seeffereilijä-
sakemaanikko kirjoitti:
varmaan hankkia jo. Olen joskus toukokuun ekalla viikolla ensimmäisen punkin koirasta poistanut. Tarkkaile kuitenkin, kun kyseessä on sakemanni, ettei se saa pannasta allergista reaktiota.
Juups, meijän sakemanni on vuoden ikäinen uros, eikä sillä tätä ennen ole ollut punkkipantaa...
Miten nopsaan alkaa iho oireilla pannan laiton jälkeen...?
Tai kyllähän sen seuraamalla näkee... =) - sakemaanikko
-seeffereilijä- kirjoitti:
Juups, meijän sakemanni on vuoden ikäinen uros, eikä sillä tätä ennen ole ollut punkkipantaa...
Miten nopsaan alkaa iho oireilla pannan laiton jälkeen...?
Tai kyllähän sen seuraamalla näkee... =)välttämättä ensimmäisenä oireile. Katso turpoaako nenän limakalvot ja sellaisia merkkejä ensin. Toivon kuitenkin, ettei mitään oireita koirallesi tule.
- lämpötila
nousee 7 punkit lähtee liikkeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907