Lectus sänky???

kokemuksia?

kokemuksia oisko kellään? ovat aika kalliita,mut niissähän 25 vuoden takuu.ja käsintehty niinkuin hästens sänkykin.Jousitus peräti tehty samassa tehtaassa kuin hästens.

11

11410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -C-

      Itse ostettiin Kinna Bädden - sänky, Lectus oli sille vaihtoehtona, mutta päädyttiin tähän. Eiköhän nuo ole aikalailla samanlaisia sänkyjä. Ainakin tähän omaan sänkyymme ollan oltu hyvin tyytyväisiä - harmi vain että sitä aikaa myöten tottuu siihen hyvään sänkyyn eikä enää osaa arvostaa sitä samalla tavalla kuin silloin uutena. Hotelleissa sen aina huomaa (matkustan paljon työn takia) ei niissä tavallisissa sängyissa tahdo saada kunnon asentoa. Ei enää tavis patjaa!

    • Vesimies

      jo kaksivuotta on nukuttu Lectus sängyissä ja yhtään yötä en ole katunut vaikka hinta todella oli aika korkea. Eli sama kuin Hästens sänky. Meillä myös paksulla petauspatjalla joka on todella mahtava.
      Olet varmaan jo hankkinut sänkysi mutta kuitenkin annan mielipiteeni.

      • rnd

        Itse ostin joku 3 vuotta sitten jenkkityylisen Bodyform sängyn jolla 10 vuoden runkotakuu. Se taitaa olla vähän halvempi kuin Hästens mutta silti arvokkaampi kuin iskuaskosängyt.

        Oma selkäni on aika ronkeli sänkyjen suhteen mutta tässä se on kyllä levännyt oikein hyvin. Ongelma tuleekin näistä muista aktiviteeteista mitä myös sängyssä tavataan harrastaa :) Emme mielestämme ole hirveästi keskivertoa villimpiä (mitä se sitten meinaakaan) mutta sänky ei vaan tunnu kestävän. Hirveää nitinää ja natinaa kuuluu rungosta.

        Ensimmäisen vuoden jälkeen keskellä ollut tukijalka (joka oli ruuvilla kiinni) taittui poikki. Soitin kauppaan josta sängyn olin ostanut ja sieltä tuli korjausmies uuden jalan kanssa (tällä kertaa pulttikiinnitteinen), se on nyt pysynyt paikallaan, mutta nitinä on vaan voimistunut.

        Mietin että pitäisikö soittaa sinne kauppaan taas? Vai sanooko ne että sängyt on tarkoitettu vain nukkumista varten?)

        Olen myös harkinnut jos ostaisi kunnon sängynrungon jonka päälle tuon patjan nyt laittaisi, se kun on nyt vain iso runkopatja missä ruuvattavat jalat.


      • Liisa53

        Mekin ostimme sijauspatjan Lectus-merkkisen, sen
        paksumman. Nyt uutena luonnonkumi tai lateksi,jota käytetään luonnonkumin (80 %)saamiseksi oikeaan muotoon, haiskahtaa. Lähteekö haju ajan myötä?


    • onnistunut ostos

      hyvä sänky!itellä ollut noin 3kk ja oli aikas kallis,mutta verrattuna hästensiin saman laatuinen jos ei jopa huonompi.Hinta olisi ollut tuplaten se mitä maksoin!ja niin kuulemma jouset tulee samalta tehtaalta ja tekijät on kans entiset hästensin pääsuunnittelijat?? ja sängyn vaihtovakuutus olise ratkaseva päätös,koska iso investointi ja kovuuksia oli kolme niin sain rauhassa kokeilla 3kk ja olisin saanut vaihtaa kovuuden jos se olisi ollut väärä minun selälle!
      suosittelen....!

      • vaihtovakuutus

        Ostin lectus contur runkosängyt kovuus oli jäykin,myyjä kyllä suositteli mediumia.
        onneksi myyjä laittoi minulla vaihtovakuutuksen ja sain vaimon kanssa vaihtaa sängyt 2kk jälkeen mediumiksi!


      • Liisa53
        vaihtovakuutus kirjoitti:

        Ostin lectus contur runkosängyt kovuus oli jäykin,myyjä kyllä suositteli mediumia.
        onneksi myyjä laittoi minulla vaihtovakuutuksen ja sain vaimon kanssa vaihtaa sängyt 2kk jälkeen mediumiksi!

        Onko teillä esiintynyt sijauspatjan luonnonkumin eli lateksin hajuhaittaa? Sehän on aika voimakas haju. Meitä neuvottiin viemään puoleksi tunniksi sijauspatja 60 asteiseen saunaan. Eipä siitä ollut apua. Lieveneekö tuo haju ajan myötä? Vastatkaa please, muuten joutunen vaihtamaan, jos se yleensä onnistuu. Maksoi 750 euroa.


      • elämäni huonoin osto
        vaihtovakuutus kirjoitti:

        Ostin lectus contur runkosängyt kovuus oli jäykin,myyjä kyllä suositteli mediumia.
        onneksi myyjä laittoi minulla vaihtovakuutuksen ja sain vaimon kanssa vaihtaa sängyt 2kk jälkeen mediumiksi!

        ostin 3 vuotta sitten saman sängyn mediumina jota myyjä suositteli minulle ja olen nainen alle 70 kg. Nyt selkäni on romuna koska sänky oli aivan liian pehmeä. Sänky maksoi silloin noin 2500€ ja luulin ostavani sängyn loppuiäkseni mutta nyt joudun ostamaan uuden sängyn.


      • elämäni huonoin osto
        elämäni huonoin osto kirjoitti:

        ostin 3 vuotta sitten saman sängyn mediumina jota myyjä suositteli minulle ja olen nainen alle 70 kg. Nyt selkäni on romuna koska sänky oli aivan liian pehmeä. Sänky maksoi silloin noin 2500€ ja luulin ostavani sängyn loppuiäkseni mutta nyt joudun ostamaan uuden sängyn.

        kyseessä oli siis Lectus Contur ja minun piti vastata "vaihtovakuutukselle"
        t: elämäni huonoin ostos


    • Hypersänky

      10 vuotta ja hyvin pelittää siauspatja 1 vaihdettu.kallis kerta hankinta mutta ollu hintansa väärti

    • Pelittää

      15vuotta ollu tykätään ikää kun tulee on riittävän korkea hyvä nousta ylös..siauspatja vaihdettu kerran ..kyllä suosittelen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe