Laitetaas nyt tälle osastolle...
Oliskohan missään netissä kätevää tv-ohjelmaopasta (peruskanavat) vaikka viikoksi kerrallaan, jonka voisin tulostaa paperille?
Sanomalehteä ei tule, muitakaan lehtiä en tilaa eikä tietokone ole aina auki hurisemassa. Digiboksista toki saa selailtua ohjelmatietoja, mutta se ei nyt palvele tarpeitani.
YLEltä löysin melko hyvän oppaan (myös tulostettava versio), mutta oliskos muita vaihtoehtoja?
tulostettava ohjelmaopas?
7
7723
Vastaukset 7
- linkin?
mitä ylen noista ohjelmaoppaista tarkoitat?
ajattelin että tosta mobi-versiostahan saisi kun aikaa olisi, kätevän php-skriptin joka hakisi halutut kanavat ja löisi ne kanavat vierekkäin ja päivät alekkain taulukoksi..
http://yle.fi/ohjelmaopas/classic.php?co[]=tv1&date=20090422&l=f&verbose=no&mode=pda
itselläkin sellaiseen tarvetta olisi, niin voisihan tuota joskus tuollaisen väsätä, jos mistään valmista ei löydy..- toive tämäkin
Juu eli YLEn vanhempi ohjelmaopas oli kyseessä ja jos oikein osaan linkittää niin:
http://yle.fi/ohjelmaopas/classic.php?&co[]=tv2&span=week&mode=print
Tuossa on seitsemälle päivälle ohjelmatiedot, mutta en äkkiseltään keksinyt miten saisin nimenomaan halutut kanavat viikoksi. Nythän tuossa on yhden kanavan tiedot.
Kätevintä olis saada juurikin peruskanavat (tai kuka mitäkin katselee) vierekkäin ja vaikka yhden vuorokauden tiedot jokaiselta kanavalta yhdelle A4:lle. Tätä taisit itsekin ajaa takaa?
- tuo
Telkku.com.Siinä näyttäisi saavan tulostettua
viiden kanavan yhden vuorokauden ohjelmat yhdelle
A4-sivulle.Joka sivu pitäisi kyllä tulostaa erikseen.- nettiosoitetta
Sivuilta www.telvis.fi saa ohjelmatiedot näkymään jopa kahdeksi viikoksi, ja sinne voi valita mieleisiään kanavia. Tiedot näkyvät varmaankin lähes kaikista kanavista joita Suomessa näkyy, ryhmiteltynä eri otsikoiden alle.
- toive tämäkin
No niin... Ratkaisu oli kai lähempänä kuin kuvittelinkaan :D
Saattaa tosin vaatia hienosäätöä, mutta sehän on vain virkistävää. Niin ja asetuksista saa muuten näkymään yli viisikin kanavaa samalle näkymälle (ainakin kirjautuneena). - toive tämäkin
nettiosoitetta kirjoitti:
Sivuilta www.telvis.fi saa ohjelmatiedot näkymään jopa kahdeksi viikoksi, ja sinne voi valita mieleisiään kanavia. Tiedot näkyvät varmaankin lähes kaikista kanavista joita Suomessa näkyy, ryhmiteltynä eri otsikoiden alle.
Telvis.fi pidetään mielessä mikäli tuolta Telkku.comista löydän puutteita. (kts. edellinen viesti)
- jjlfdljfljdslfj
Ei näköjään vieläkään ole tullut tähän printti-tv-ohjelmaan selkeää ratkaisua. Harmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.641071Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27687- 90685
- 9671
- 46648
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14635Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68629- 42560
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82558Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj22558- 63556
- 61549
- 43534
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46530Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.134508Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27447Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.29443Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa47442