En todellakaan tiedä, mitä tehdä, kun 28-vuotias mies haluaisi olla kanssa-
ni ihan seurustelumielellä ja itse olen jo 41. Toisaalta olen kyllä itse-
kin kiinnostunut hänestä, mutta tuo ikäero hirvittää!! Voisiko suhde on-
nistua vai olisiko se tuohoon tuomit-
tu jo heti alussa?! Onko kenelläkään
kokemusta tällaisesta?
Mitä teen?
8
880
Vastaukset
- ikäero
Jos haluat ruveta kaverille äidiksi niin anna palaa
- zinaida
paljon tulee ikäeroa. Aika harva nyt 41 vuotias on jo 13kesäisenä ollut äiti, nykyään se ei toki ole mikään ihme sekään, joten mun käsityksen mukaan nyt 28 ei ole enää äidin tarpeessa, eikä pedofiilian uhri, vaikka nainen olisikin 41. Mun mielestä tuo ikäero ei ole paha, kymmenen vuotta nuoremmilla sama ero tuntuisi kyllä. Jos synkkaa muuten ja mieli palaa, niin ehdottomasti. Viis noista tiukkapipoista. Niitten mieliksi ei kuitenkaan pysty elämään,eikä ole tarpeen.
- kokemus
ja viimeisin oli 23 v. kundi. Ehkä tunsin itseni äidiksi. Ihan kiva kaveri, totinen ja puoliksi tosissaan, mutta se fiilis (pedofiilis) mikä itsellä oli ....
Ei se kestänyt. Tosin, onhan sinun ystävä jo 28 ;-D - isoveli
ukko on kypsässä iässä
ennemmin kiinnittäisin
huomiota harrastuksiin
( onko samantapaisia
kuin sulla) ja sitten
myös juoma- tupakka-
kapakka- ym. tapoihin.
Niistä tulee huonoja
ennusteita. Lähtee heti
pubiin kun eka riita tulee,
jos on sitä maata.
Maalaismies voisi olla
ihan o.k., mutta siellä
voi tulla ikkunasta
tuijotellessa ikävä.
Yleensä pitäisi olla vähän
yhtäläisyyttä luonteissa
ja harrasteissa, niin tulee
hyvä ennuste. - minä 38
kokemusta ei ole...ikäväkseni...mutta mitä emmit anna mennä siitä vaan johan tuon ikäinen on aikuinen ihminen ja tietää mitä haluaa!!! tsemppiä!!!!
- Minni
Olen ollut todella epävarma tämän
suhteen. On hirvittänyt kai se mitä
muut ajattelevat, vaikka kyseesä
onkin minun elämäni ja eihän minun
tarvitse elää muiden odotusten ja mie-
lipiteiden mukaan. Mutta nyt jatkan tästä niinkuin minusta ja tästä mie-
hestä tuntuu!
- Moukero
No tottakai tartut tilaisuuteen.Et sinä siitä enää nuorene ja sitä paitsi jos kundi on "jo" 28v.Niin tuskin se enää hakee "äitiä"ja jos hakeekin niin mitä sitten.Ei pidä antaa iän häiritä liiaksi elämän suuntaa.Mikä on sitten oikea ikä????
Toinen jalkako tuhkauurnassa? - nimet on
Kun kerran kysyit...
vaikka tuntuukin pahalta ja väärältä niin lopettakaa ajoissa. Molemmille pitkällä tähtäimellä parempi. Tiedän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932576Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww971552- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19966- 81953
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe40867Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112851- 54803
- 30726