Party Poker teki sen taas!

naurattaa jo

Olen postaillut kaksi-kolme viestiä tästä samasta aiheesta tälle palstalle jo aikaisemmin, mutta teen sen nyt vielä kerran. Talletin vitsinä 25 dollaria Partylle viisi päivää takaperin - ihan vaan testatakseni omaa havaintoani. Nyt on pelikassassa 298,73 dollaria..

On se vaan ihmeellistä, että olen tehnyt saman tempun jo kolme kertaa aikaisemminkin, eli mennyt kikkaileen pikkupöytään ja tuplannut 25 taalaa muutamassa jaossa, kun AA-taskuparit täydentyvät, värit ja suorat napsuu floppiin tämän tästä.

Tiedän kyllä mitä seuraavaksi on vuorossa: Ei osu enää mikään niin kauan kuin on taalakin tilillä. Sitten he kaiketi odottavat että depoan lisää ja tulen näyttämään kuka käskee. En tule.

4

967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielenkiintoinen teoria

      Näinhän ne sen varmasti ajattelee:)

      Pokerissa voi tehdä rahaa tasaisestikin, ei välttämättä noin suuria voittoja panostustasoon nähden, mut jos olet noin hyvin pärjännyt niin tuskin tulet tappiollekaan jäämään vaikka jatkat, paitsi jos et ole kova tilttaan, enemmän uskon että ne laskisi tämän varaan jos jonkun, vaikkakaan en ymmärrä mitä ne siitä hyötyisi että menetätä rahasi heti..

      Nim. Tilt tilt...

      • naurattaa jo

        Pelaan kaiken lisäksi tiukkaa, eli olen flopilla mukana vain noin 20% jaoista, en korota kovin usein pf muilla kuin EV korteilla. Flopin jälkeen lyön 1/2 - 3/4 pottia, osu tai ei. Siis tyypillinen "kivi".

        Tuon liki 300 taalaa olen kerännyt 0,10-0,25 NL ja PL Omaha pöydissä. Lisäksi muutama 3 taalan sittari, joissa KAIKISSA rahoilla. 2 taalan Omaha Hi/Lo turnauksia olen pelannut 6, joissa kolmessa rahoille sijoituksina 2, 3 ja neljäs.

        Olen aika hiton pro.. Pitäisköhän mun jo jättää päivätyöt? ;)


      • Guitardude-
        naurattaa jo kirjoitti:

        Pelaan kaiken lisäksi tiukkaa, eli olen flopilla mukana vain noin 20% jaoista, en korota kovin usein pf muilla kuin EV korteilla. Flopin jälkeen lyön 1/2 - 3/4 pottia, osu tai ei. Siis tyypillinen "kivi".

        Tuon liki 300 taalaa olen kerännyt 0,10-0,25 NL ja PL Omaha pöydissä. Lisäksi muutama 3 taalan sittari, joissa KAIKISSA rahoilla. 2 taalan Omaha Hi/Lo turnauksia olen pelannut 6, joissa kolmessa rahoille sijoituksina 2, 3 ja neljäs.

        Olen aika hiton pro.. Pitäisköhän mun jo jättää päivätyöt? ;)

        NL25:lla tekee helposti tuon verran parissa päivässä. Se vaa että 300$ rollilla sun oikea taso on NL10 ja 25$ :lla limit holdem 0.05/0.1 on jo tiukka. Ei varmaan mikään ihme jos tulee turpaan kun sulla oo kun 12 biniä. En oikeen tiedä mistä katsot noita statseja mut jos flopilla oon n. 20% se voisi tarkoittaa että VPIP on n. 25% ja jos vielä reissaat todella niukasti niin miten saat itsestäsi kiven? Ymmärrän kyllä jos reissaat vähän mutta 20% flopille ja olet kivi? Ite pelaan varmaan vielä vähemmän käsiä flopille. VPIPkin on alle 20 pääasiassa 9max pöydässä. Ja reissaan ainakin 75% käsistä jotka pelaan. Eli toisin sanoen jos edestä on limpannut pelaajia niin en lähde mukaan KTs:llä ikinä vaikka se kuuluisi 25% käsistä jotka limppaan. Sen lisäksi jos reissaat pf ja teet cbetin vaikka floppi olisi huitassut ohi sun AQ:sta ei se todellakaan tee susta kiveä. Kivet reissaa flopin jälkeen vain jos floppi on tarpeeksi hyvä niiden ässille tai kurkoille. Prota susta ei saa mitenkään eikä tosin mustakaan mutta se siitä.

        Sen lisäksi haluaisin tietää mitä käsiä on EV kädet? Eihän niitä millään voi jaotella jokaista vihua vastaan samanlaisiksi vaan pitää ottaa huomioon millaisia vihut ovat.


      • aloittaja
        Guitardude- kirjoitti:

        NL25:lla tekee helposti tuon verran parissa päivässä. Se vaa että 300$ rollilla sun oikea taso on NL10 ja 25$ :lla limit holdem 0.05/0.1 on jo tiukka. Ei varmaan mikään ihme jos tulee turpaan kun sulla oo kun 12 biniä. En oikeen tiedä mistä katsot noita statseja mut jos flopilla oon n. 20% se voisi tarkoittaa että VPIP on n. 25% ja jos vielä reissaat todella niukasti niin miten saat itsestäsi kiven? Ymmärrän kyllä jos reissaat vähän mutta 20% flopille ja olet kivi? Ite pelaan varmaan vielä vähemmän käsiä flopille. VPIPkin on alle 20 pääasiassa 9max pöydässä. Ja reissaan ainakin 75% käsistä jotka pelaan. Eli toisin sanoen jos edestä on limpannut pelaajia niin en lähde mukaan KTs:llä ikinä vaikka se kuuluisi 25% käsistä jotka limppaan. Sen lisäksi jos reissaat pf ja teet cbetin vaikka floppi olisi huitassut ohi sun AQ:sta ei se todellakaan tee susta kiveä. Kivet reissaa flopin jälkeen vain jos floppi on tarpeeksi hyvä niiden ässille tai kurkoille. Prota susta ei saa mitenkään eikä tosin mustakaan mutta se siitä.

        Sen lisäksi haluaisin tietää mitä käsiä on EV kädet? Eihän niitä millään voi jaotella jokaista vihua vastaan samanlaisiksi vaan pitää ottaa huomioon millaisia vihut ovat.

        Idarille selkokieltä statseista (tarkistin juuri äsken):

        VPIP 18%
        PFR% 3
        AF 0,89%
        WSD 8%
        WSDW 78%

        Lähtökädet on 28p -> call ja yli 30 pistettä reissu. Näillä statseilla tulee pöytään "rock". Mikä siinä on vielä epäselvää? Reissaan ennen floppia vain laatukäsillä (EV ja lyön totta kai conttarin, koska ilmaisia kortteja en jakele ja tietoa on saatava. Jos vihu osoittaa vahvuutta ja reissaa, kippaan.

        Tässä sinulle yleisesti käytössä olevat määritelmät eri pelaajatyypeille:

        VPIP alle 24% = TIGHT, 28%-24% NEUTRAL, 28-33% SLIGHTLY LOOSE, yli 33% LOOSE

        AF alle 1 on passiivinen, 1-1,5 neutraali, yli 1,5 on aggressiivinen

        WSD alle 39% on SOLID ja yli 39% OVERPLAY

        ROCKIN, eli kiven määritelmä on: Tight, Passive, Solid. Voluntary Put Money in Pot % is less than 24%; Aggression Factor is less than 1.00; Went to Showdown % is less than 39%.

        Kun et edes tiedä lähtökäsistä mitkä ovat vahvuudeltaan EV Sklanskyn mukaan, niin tukihan jo turpasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe