Kallion 8.s sija oli loistava saavutus. Mika on ikänsä ja kokemuksensa puolesta elämänsä parhaassa iskussa. Olen varma, että Mika taistelee vielä kisan voitosta ennen kauden puoltaväliä.
Hienoa kun Suomalainen pärjää
12
1057
Vastaukset
- Mika oppi
Mikan KTM oli lähes koko ajan altavastaaja kaksipuolikkaissa. Siinä sitä sai hyvää oppia vaikean pyörän hallitsemisessa.
Katselin ulkomaisia nettisivustoja motoGP:stä. Niissäkin oli joissain noteerattu se, että Mika hallitsee alusta alkaen Ducatinsa. Haydenillekin tuntuu olevan vaikea pala.- moottoriurheilun ystävä
Hienoa,että meillä on Mika Kallio,suuri suomalainen moottoriurheilija ja Paronin jalanjälkien seuraaja.
- Juro--Inkeri
Ai KTM altavastaajanako. Mulla on kyll ihan toinen muistikuva. Mikan kotari jätti muut suorilla seisomaan ja mutkissa sitten aprilliat meni ohi.
Ai niin sä tietysti tarkoitat, että se KTM oli niin helvetin hidas niissä mutkissa. No joo sitte.
Ja muuten viikisassa Mikan Ducatilla oli suurin loppunopeus suoran päässä. Tästävoi vetää sen johtopäätöksen, että Mika on sarjan paras suoralla-ajaja. - osittai oikeassa
Juro--Inkeri kirjoitti:
Ai KTM altavastaajanako. Mulla on kyll ihan toinen muistikuva. Mikan kotari jätti muut suorilla seisomaan ja mutkissa sitten aprilliat meni ohi.
Ai niin sä tietysti tarkoitat, että se KTM oli niin helvetin hidas niissä mutkissa. No joo sitte.
Ja muuten viikisassa Mikan Ducatilla oli suurin loppunopeus suoran päässä. Tästävoi vetää sen johtopäätöksen, että Mika on sarjan paras suoralla-ajaja.Ei kyllä jättänyt, mutta usealla radalla keräs suurimman loppunopeuden pitkillä suorilla!! Asia, joka ei kerro pyörän todellisesta nopeudesta yhtään mitään...
- Damieeen
Juro--Inkeri kirjoitti:
Ja muuten viikisassa Mikan Ducatilla oli suurin loppunopeus suoran päässä. Tästävoi vetää sen johtopäätöksen, että Mika on sarjan paras suoralla-ajaja.Jos ratamoottoripyöräilystä yhtään mitään ymmärtäisit, niin tietäisit että suoranopeus riippuu myös siitä kuinka kurvin ulostulossa on onnistuttu...mutta eipä voi vaatia mopopojalta tietoa moista:)
- kumminkaan nimitellä!
Damieeen kirjoitti:
Jos ratamoottoripyöräilystä yhtään mitään ymmärtäisit, niin tietäisit että suoranopeus riippuu myös siitä kuinka kurvin ulostulossa on onnistuttu...mutta eipä voi vaatia mopopojalta tietoa moista:)
Näin on.., kuten myös myöhäinen jarrutus, mittauspisteethän ovat suoran päässä lähellä jarrutus aluetta ja Mikahan on yksi sarjan parhaita jarruttajia jonka kurviintulo ja lähtönopeus on erittäin korkea, tämän vuoksi Mika ajaa usen korkeimpia nopeuksia!!!
- Mika Kallio...!
Mika oli nopein vanhalla Ducatilla ajanut kuski! :) Toivottavasti hiilikuiturunkoinen malli saadana Mikallekin pian.
Olihan se varmasti kova paikka ajaa ensimmäistä kertaa uudella pyörällä kilpailutilanteessa ja vieläpä pimeällä! :O Mutta hyvin Mika hoiti homman.
Tuskin maltan odottaa, että Mika pääsee mukaan piikkiluokassa tutuiksi tulleisiin viimeisten kierrosten ratkaisutaisteluihin. Niissähän Kallio oli vahvoilla.- Juro--Inkeri
Mikäli minä muistan oikein niin Mika voitti jos tallikaveri piti kiinni tallimääräyksistä ja jos ei pitänyt niin......
- on.....
Juro--Inkeri kirjoitti:
Mikäli minä muistan oikein niin Mika voitti jos tallikaveri piti kiinni tallimääräyksistä ja jos ei pitänyt niin......
On sulla aikas erikoinen muisti (hyvin valikoiva)!
- Juupa Juu
Juro--Inkeri kirjoitti:
aivoilla sinä muistat väärin...
- epäilijä--inkeri
Hirveellä zäkällä tuuppaa kolmen sakkiin, mutta kova jätkä se silti on.
Kesäkuussa v. -11 tulee eka voitto !- myös....
Jos Ducatin "marssijärjestys" ja sijoitukset pysyvät tällaisena, saattaapi käydä niin, että Mikan alla on vielä tälläkaudella sellainen kalusto, jolla podiumpaikka on mahdollista. Mikahan näyttää olevan niitä harvoja kuljettajia, joiden ajotyylille Ducati sopii!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865