olemme menossa kesäkuussa palma novaan. olemme varanneet lennot ja hotellin itse, joten matkanjärjestäjän kyyditystä ei ole.
taksilla pääsisimme varmasti helpoiten, mutta tuntuu turhan tyyriiltä, joten olemme päätymässä bussikuljetukseen. MUTTA mistä kohtaa kentältä ne lähtee ja paljon maksaa? ja olen lukenut, että suoraa bussia palma novaan ei ole vaan pitää vaihtaa palmassa, onko totta? ei kyllä innosta siellä väsyneenä/kuumassa raahata laukkuja...
millä ihmeellä
3
591
Vastaukset
- Kupla76
Moi,
Taksi maksoi viime kesänä
Palman lentokentältä Magalufiin n. 45 €,
eli Palma Novaan suunnilleen sama raha.
Busseista en tiedä.- matkailua
Vastasit itse kysymykseesi,lähestulkoon.Jos ei paljon kiinnosta raahata laukkuja helteellä,on taxi paras ja ainoa vaihtoehto.Ei sitä kukaan muukaan puolestasi tee.Mukavuudesta tunnetusti saa aina maksaa vähän enemmän.Tuskin lomabudjettisi pariin taximatkaan kaatuu.Jos niin kuitenkin asia on,on ehkä viisainta olla lähtemättä koko matkalle.
- Lentokenttä-Palma Nova
Tässä linkit lentokentän bussiin (hinta 1.85) sekä Plaza Espanjalta lähteviin Palma Novan busseihin,klikkaa bussinnumeroa ja saat aikataulun esiin,hintasta ei tietoa,mutta veikasin n.1,30. http://www.spanish-airport-guide.com/palma-airport-buses.html http://www.caib.es/sacmicrofront/contenido.do?idsite=330&cont=8767
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mietin yön yli
Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e814824Kyllä minä sen vielä tähän sanon
Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.294221- 302441
Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."
Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...72158- 251862
- 971769
Missä meni pieleen
kun kuvittelin sinun tuntevan saman poltteen. Olit korkeintaan vähän ihastunut tai kiinnostunut. Rakastunut ihminen on o641766Vaneritehdas lakkautetaan?
Metsä Group suunnittelee Suolahdessa sijaitsevan vaneritehtaan sulkemista.1161574Maapallon nykyinen elämä on romahtamassa
Ilmastokatastrofi tulee ja eliölajeja kuolee vauhdilla sukupuuttoon, mutta väestönkasvu jatkuu ja kaikki hakevat loputon1561474Tänään vietetään maailman mielenterveyspäiväävää
Miten edistät mielenterveyttäsi? Itse vastaan, yksinkertaisesti tekemällä kivoja asioita :)361085