heinäkuun lopussa? Ollaan lähdössä Kyprokselle ensimmäistä kertaa ja odotellaan matkaa jo malttamattomana :-) Olisi kiva kuulla jos palstalla olisi muitakin lähtijöitä ko. paikkaan samaan aikaan. Mukavaa kevättä kaikille!!
Onko muita lähdössä?
13
803
Vastaukset
- --------
Meidänkin perhe lähtee sinne heinäkuussa :)
- kesäinen
Lähdetään kesäkuun lopussa Nausicaan, todella hieno hotelli, hinnat taitaa olla kalliita, vai tietääkö kukaan?
- "ANNELI"
Me oltais lähdössä kohta ekkukertaa äiti ja 2 lasta Protarakseen.
- matkamamma
Heinäkuun puolessa välissä Nausicaan :) Onko kenelläkään kokemusta käyttörahan tarpeesta Kyproksella? Kuinkahan paljon viikkoa varten varattava ihan vain elämiseen jos kerran päivässä käy ulkona syömässä (2 aik 3 lasta)...
- Tirppaliini
Huomenta! Itse olen samaa pähkäillyt että paljonko rahaa pitäisi varata Kyproksen matkaan..Oletteko koska lähdössä? Itse lähdemme 13.7..
- Matkamamma
Tirppaliini kirjoitti:
Huomenta! Itse olen samaa pähkäillyt että paljonko rahaa pitäisi varata Kyproksen matkaan..Oletteko koska lähdössä? Itse lähdemme 13.7..
Heissan. Kuinkas osuikin matka samaan päivään eli olemme myös 13.7 lähdössä. Millaisella kokoonpanolla reissaatte? Enää 5 vk :)
- Matkamamma
Tirppaliini kirjoitti:
Niin tuosta käyttörahan tarpeesta vielä, että "mietityttää" kyllä kovasti tuo matkakassan suuruus, kun kuulemma kallista siellä on eli voisiko ajatella, että jos Suomen hintatason mukaan ottaa käyttörahaa ulkona syömisiin yms...niin jokseenkin viikon pärjää. Tuntuu jotenkin hurjalta, kun Kreikan puolella on pärjännyt aina vähän vähemmällä. Olen tässä vielä katsellut kyllä Kreikan ja Turkinkin puolelta matkoja tänään, kun viimeinen päivä tehdä matkavaraukseen muutos. Meidän matkasakki; me vanhemmat ja 12v, 4v ja melkein 2v. Majoitus Nausicaan. Onko teillä kokemusta Protaraksesta? Vinkkejä hyvistä ja edullisista ruokaravintoloista?
- "Anneli"
Itse lähden kohta 2 lapseni kanssa viikoksi Protarakseen ja ajattelin että lienee syytä miettiä siltä kannalta jos Suomesa söisitte ulkona joka päivä, (kääk, hinnakasta). Hinnat ovat aikalailla vastaavat kuin meillä.
- "Anneli"
Matkamamma kirjoitti:
Heissan. Kuinkas osuikin matka samaan päivään eli olemme myös 13.7 lähdössä. Millaisella kokoonpanolla reissaatte? Enää 5 vk :)
Mä lähden 2:n lapsen kanssa 22.6., siis ihan kohta Protarakseen, jos kerkiän palstalle ennen teidän matkaa (13.7.) Pistän tuoreinta, mahdolista tietoa tulemaan!! hyvää matkaa teillekin!
- vaihteessa
Nausicassa. Mukana oli 2 aik ja 2 lasta. Me söimme ulkona lounaan ja päivällisen. Hinnat vaihtelivat 40 - 60 € välillä. Meillä meni viikon aikana noin 1200€. Aamupala ja välipala tarpeet ostettiin hotellin kaupasta. Ihana paikka. Kaupungille kun lähdette hotellilta, kannattaa lähteä rannan kautta. Se oikaisee paljon.
- matkamamma
vaihteessa kirjoitti:
Nausicassa. Mukana oli 2 aik ja 2 lasta. Me söimme ulkona lounaan ja päivällisen. Hinnat vaihtelivat 40 - 60 € välillä. Meillä meni viikon aikana noin 1200€. Aamupala ja välipala tarpeet ostettiin hotellin kaupasta. Ihana paikka. Kaupungille kun lähdette hotellilta, kannattaa lähteä rannan kautta. Se oikaisee paljon.
Hei,
Eli jos per lounas tai päivällinen menee 40-60e niin kannattaisi varmaan ottaa ainakin puolihoito Nausicassa kun se vain 261 e (2 aikuiselta). Meidän lapset söisivät ilmaiseksi, kun ovat alle 13vuotiaita. Ja puolihoitoon kuuluu aamiainenkin. Tietenkin se sitten sitoo syömään aina illalliset hotellilla....All inclusive olisi 610 e ja tuntuu olevan aika kattava tarjoiluiltaan. Koko ajan joku ateria tarjolla aamusta iltaan ja sisältää juomat, jäätelöt. Mutta sekin sitoo sitten hotellilla oleiluun. Toisaaltas päivät kulunee uima-altaalla ja iltaisin korkeintaan pientä käyskentelyä. Eli ei ole tarkoitus vuokrata autoa tai muutenkaan paljoa kierrellä vaan nauttia lasten kera uiskentelusta ja meren läheisyydestä ja levätä eli siinä mielessä sitä kannattaisi varmaan miettiä all inclusiven tilaamista...Ja iso kiitos Annelille jo etukäteen, jos ehtii tähänkin asiaan ottamaan kantaa vielä ennen matkalle lähtöämme 13.7. Ja hyvää reissua!
- jutami
Ollaan myös lähdössä Nausicaa Beachille 20.7. : ) Eka kertaa Kyprokselle ja matkaa odotellaan kovasti myös täällä.
- Protarakseen
Onko muita vielä tulossa vai onko sikainfluenssa karkoittanut jo matkailijat Kyprokselta? Itseäni ko. flunssa kyllä vähän kauhistuttaa, sillä en todella haluaisi perheen sairastelevan lomalla. Ei muuta kun toivotaan parasta ja pelätään pahinta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812