Lapsen kitarisaleikkaus

Katiliini

Onko kenelläkään tietoa kauanko lapsi joutuu olemaan pois tarhasta korvien putkituksen ja kitarisaleikkauksen jälkeen? Toipuuko lapsi nopeasti niistä ja onko kipuja ollut sen jälkeen?

2

934

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo hirvittäää

Minä olin mokomankin tarpeettoman kitarisaleikkausen takia kovadsti kipeä kolme viikkoa. Tosin siitä on jo aikaa 41 vuotta, mutta tuskin se kivuttomammaksi onn muutunnut.

• lapseni "hengittää"

3-vuotias poika, leikattiin 29.4. Kitarisat, syy oli leikkaukseen kuorsaaminen, tukkoisuus ja yölliset hengityskatkokset. Leikkauksesta seuraavana päivänä jätkä veti ympäri taloo kuin aropupu. Kipulääkitys on hyvä tänäpäivänä ja lapsella sitä kannattaa käyttää. Toipuminen ollut nopeaa ja kyselyyn vastattu, äiti, ei satu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6535
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1794
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1578
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      38
      953
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      933
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      859
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      241
      835
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      809
    Aihe