Yritinpä sammuttaa auton, mutta kun olin ottanut avaimet virtalukosta niin jäi edelleen tyhjäkäynnille ja ajovalot jäivät päälle. Sammuivat vasta kun otin akusta maajohdon irti. Niin ja ei muuten tyhjäkäynnillä ollessaan reagoinut kaasuun eikä vaihteisiin mitenkään.
Ensimmäisellä kerralla kun yritin käynnistää (-)kaapelin irroituksen jälkeen, ei tapahtunut mitään eli ei reagoinut avaimen vääntöön millään tavalla,kaikki pimeenä, ei pihaustakaan. tämä tapahtui vain kerran.
Tämän jälkeen lähti normaalisti käyntiin, mutta kokeilumielessä sammutin sitten heti uudestaan ja sama homma jälleen eli toimii vasta kun käytän maajohdon irti. Sitten lähdin ajeleen kotiin (matkaa n.2km), mutta vähän ennen kuin olin perillä alkoi haisemaan palanut, ajoin kuitenkin perille asti. Savua en huomannut missään eikä ollut öjyn haju???
Tästä on aikaa n. viikko. Sen jälkeen olen autoa pari kertaa käyttänyt ongelmitta.
Osaisko kukaan kertoo mistä on kyse???
Renault Clio 1.2 vm-91
amiloco
1
617
Vastaukset
- sdfgsd
Oikosulkua kehittää jossain jos palanut haisee. Eli kannattaa tarkistella kaikki johtojen suojaukset ja maadoitukset, ihan turvallisuuden takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318