kuinka vanha sä oot? XD
p.s: Pokemonit on perseestä... :P
RNDM
12
409
Vastaukset
- asdafdfg
Pokemon on hyvä!
- berrynekoh
Ei kannata väittää vastaan, tahallaan ärsyttää... Joo ja ei ehkä rndm:in ikä kuulu sulle...Niinku ei kenenkään muunkaan... -.-
- diivu_87
berrynekoh kirjoitti:
Ei kannata väittää vastaan, tahallaan ärsyttää... Joo ja ei ehkä rndm:in ikä kuulu sulle...Niinku ei kenenkään muunkaan... -.-
No must apokemonit on tosi hyvä sraja,peli jne.
Musta on mielenkiintoista tietää kysesen persoonan ikä keneltä sitä kysyttiin ja olis iahn jees tiettä seki että onko kyseessä mies via nais puoleinen henklö,oon tietyssä mielikivasa kummin aisa on mutta aian voi olla väärässä.
Mut jokainenite päättä mitä halu tääl kertoa ja mitä ei. (nyt luen loput vastaukset)
- rndm.
Jos olet tuota mieltä, olet väärällä palstalla.
- p3k str kid
pokemonit on hyviä! varsinkin pelit! ja olen samaa mieltä siitäkin että olet väärällä palstalla...
- diivu_87
munki piti sano että mix tuut tänne kysyy mitään tolalsta yhtään keltään jos et digga pokemoneista.. Ite en välttämättä haluis see sselaselal vastata..vaika yleensä vastaankin jos kysytään.
- berrynekoh
Jos pokemonit on perseestä,
1. Mitä teet tällä palstalla.
2. Rndm käy täällä, miks sua sen ikä kiinnostaa?
Joo ois kiva jos voisit kertoo... :P
(Ja se on Bulbasaur,ei paskasaur... xP) - Fyro
Pedo.
- Pedorsaring
..bear.
Pedorsaring kirjoitti:
..bear.
keskustelun alottaja painu muualle täältä.
Pokemon on hyvä mun mielestä pelinä, että animena.
- Icywind
- . - Kai se on kaikkien OMA ASIA mistä pitää ja mistä ei pidä? Ja kai oma ikä on oma asia eikä sitä tarvii kertoa?
- Icywind
Unohdin vielä mainita, että olen samaa mieltä; OLET VÄÄRÄLLÄ PALSTALLA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa732727- 552667
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172133- 412022
- 501980
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761952Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211271- 371086
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01030Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.95966