kuinka vanha sä oot? XD
p.s: Pokemonit on perseestä... :P
RNDM
12
429
Vastaukset
- asdafdfg
Pokemon on hyvä!
- berrynekoh
Ei kannata väittää vastaan, tahallaan ärsyttää... Joo ja ei ehkä rndm:in ikä kuulu sulle...Niinku ei kenenkään muunkaan... -.-
- diivu_87
berrynekoh kirjoitti:
Ei kannata väittää vastaan, tahallaan ärsyttää... Joo ja ei ehkä rndm:in ikä kuulu sulle...Niinku ei kenenkään muunkaan... -.-
No must apokemonit on tosi hyvä sraja,peli jne.
Musta on mielenkiintoista tietää kysesen persoonan ikä keneltä sitä kysyttiin ja olis iahn jees tiettä seki että onko kyseessä mies via nais puoleinen henklö,oon tietyssä mielikivasa kummin aisa on mutta aian voi olla väärässä.
Mut jokainenite päättä mitä halu tääl kertoa ja mitä ei. (nyt luen loput vastaukset)
- rndm.
Jos olet tuota mieltä, olet väärällä palstalla.
- p3k str kid
pokemonit on hyviä! varsinkin pelit! ja olen samaa mieltä siitäkin että olet väärällä palstalla...
- diivu_87
munki piti sano että mix tuut tänne kysyy mitään tolalsta yhtään keltään jos et digga pokemoneista.. Ite en välttämättä haluis see sselaselal vastata..vaika yleensä vastaankin jos kysytään.
- berrynekoh
Jos pokemonit on perseestä,
1. Mitä teet tällä palstalla.
2. Rndm käy täällä, miks sua sen ikä kiinnostaa?
Joo ois kiva jos voisit kertoo... :P
(Ja se on Bulbasaur,ei paskasaur... xP) - Fyro
Pedo.
- Pedorsaring
..bear.
Pedorsaring kirjoitti:
..bear.
keskustelun alottaja painu muualle täältä.
Pokemon on hyvä mun mielestä pelinä, että animena.
- Icywind
- . - Kai se on kaikkien OMA ASIA mistä pitää ja mistä ei pidä? Ja kai oma ikä on oma asia eikä sitä tarvii kertoa?
- Icywind
Unohdin vielä mainita, että olen samaa mieltä; OLET VÄÄRÄLLÄ PALSTALLA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540