Kerrotko kokemuksiasi Portugalin Albufeirasta? Siellä matkanneita lienee melko vähän, koska keskustelupalstat ovat melko hijaisia niiltä osin.
Mietimme tässä, että mennäkö Albufeiraan vai ei...
albufeiraan
2
1057
Vastaukset 2
Albufeira nousee tämän tästä esiin Portugalin osastossa alaotsikon Yleistä Portugalista alla. Suomi24:n tietokannassa on luettavana näkyvissä olevien keskustelujen lisäksi kaikki aikaisemmat viestiketjut. Ne löytyvät sivun yläsosassa olevalla hakutoiminnolla Laaja haku. Alla tulokset hausta sanalla Albufeira.
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?advanced=1&all_words=albufeira&some_words=&exclude_words=&conference=portugali&poster=&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2001&ed=01&em=01&ey=2009&hpp=25- siellä käynyt
Toivottavasti vinkki vielä ehtii...kävin perheeni kanssa (lapset silloin 8 ja 5 vuotiaat)Albufeirassa kesällä 2002, ihana ja rauhallinen paikka, vanhassa kaupungissa riitti katseltavaa myös iltaisin..paikalliset hiukan pidättyväisiä, mutta kaikki sujui hienosti..ainakin silloin vielä oli siistiä, lapset viihtyivät tosi hyvin ja jos jaksaa niin myös Lissabon on päivän-kahden retken arvoin..suosittelen :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3721192- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44605
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20540- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht325521- 83498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459