Voisiko joku ratkaista arvoituksen:
Yksi kahdeksasta muute identtisestä pallosta on muita painavampi. Kuinka selvität kahdella punnituksella mikä palloista on muita painavampi?
pallojen punntius-arvoitus
hölömöö
2
816
Vastaukset
- tahdot ratkaista itse
-eniksi 3 palloa molempiin vaakakuppeihin. ----jos vaaka on tasoissa, niin punnitaan kaksi jäljellä ollutta, joista toinen on painavampi. ----jos taas vaa'an toinen puoli on painavampi, niin otetaan siitä 2 palloa punnittavaksi. Toinen niistä voi olla painampi, mutta jos ei ole, niin se kolmas on. Tästä tehtävästä on olemassa vielä huomattavasti vaikeampi versio. Voisiko joku kertoa sen jos muistaa!
- hölömöö
Laitoin uuden, mielestäni vaikeamman arvoituksen aloitussivulle nimellä pallojen punnitus osa 2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632