Tuo musta maalipinta on vuosien aikana vähän naarmuuntunut konepesussa ym, milläkonstilla sitä voisi parhaiten huoltaa, olen kuullut jostain myllytyksestä, vai saisiko kotikonstein? tulis ainakin halvemmaksi.
Musta
2
210
Vastaukset
Maalipinnan kiilloitus hiontatahnalla ja kiilloituskoneella.
Aluksi vähän karkeammalla tahnalla ja sitten vähän hienommalla päälle, lopuksi kunnon vaha päälle.
Siinähän se.
Ilman kiiloituskonetta on vain niin uskomattoman kova homma ettei usko, tai jos on yritteliäisyyttä, niin pääsee ainakin rantakuntoon nätisti.
Musta on värinä aika hankala. Siinä tahtovat näkyä kaikki kiilloitusvirheetkin selvästi, ei tahdo kaikki fiksaritkaan osata mustan kiilloittamista. Jos nätin haluat, niin ammattilaista suosittelen.- aloittaja
Kiitos vastauksesta!
Näin kyllä ajattelin itsekkin, että ammattiauttaja olis paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638093Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592372Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24795
- 64792
- 55783
- 66760
- 46746
- 11726
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683