Vakava suhde netistä

Onnellinen nettirakas

Olen nettiä käyttäessäni tavannut/jutellut monenlaisten ihmisten kanssa.Mutta tämä mies, jonka tapasin noin 2kk:tta sitten yöllä eräässä chatissa, oli alusta asti sellainen, että juttua oli jatkettava aamuun asti.Ja seuraavana päivänä hän soitti minulle, ja ihastus oli molemminpuolista.Siitä asti jokapäivä olemme olleet yhteydessä soittaen, tekstareilla, chattaillen ja mailaten.Olemme tavanneet ja viettäneet yhteisiä päiviä ja öitä, joita kaipauksella ajattelen.Edelleen jatkuu samanlaisena yhteydenpito.Hän on saanut minussa niin paljon uusia asoita esiin, joita hämmästelen jokapäivä.Ja on myös sanojensa mittainen mies, ainakin tähän asti ollut.Tapaamiset on harvoja siitä syystä että matkaa on välillämme paljon ja meillä kummallakin on oma arkinen elämä, jonka mukaan mennään.
Hän on alusta asti sanonut rakastavansa minua.Ja minä häntä, pienen epäröinnin jälkeen. Siltikin mietin.Voiko tämä toimia näin ja kuinka kauan? Mies kiusoittelee minua nauraen, esim.yhteenmuutosta, yhteisestä elämästä jne.. hauskaa se toki on, kun huumori ihmisiä molemmat olemme. En ole aiemmin mitään tällaista kokenut, mut toisaalta sama kai se mistä rakkaansa löytää.

7

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totesi vaan

Eikö se ole sama mistä sen itselleen oikeaksi tuntevansa ja kokemansa löytää?.Nykyaikanahan kaikki halutaan mahdollisimman helpoksi ja vähän aikaa vieväksi.Mutta vain itse sen tiedät ovatko tunteesi toista koh-taan aidot ja oikeat,tai tunteeko toinen samoin.Joten älä sitä tutustu-mistapaa murehdi, vaan vaali suhdettasi.

• siku

... siltä mieheltä, että montako samantyyppistä juttua sillä on meneillään muitten chatissa tapaamiensa naisten kanssa?

Sitten siitä yhteenmuutosta kannattaa päättää vasta sen jälkeen kun se on todistettavasti jättänyt vaimonsa.

• HymyTyttö

teille molemmille! Jospa se yhteinen sävel vaikka löytyikin.
      Eihän sillä ole merkitystä, mistä ihmiset toisensa löytävät! Pääasia, että löytävät ja tuntevat olonsa hyväksi.
      Kaikkea hyvää!!!

• Halusin vaan varoittaa!

..olipa kerran.
      Mutta päättyvät myös totamukseen olimpa kerran tosi hömö.
      Olen mies ja tiedän tään pelin,
      älkää naiset olko niin sinisilmäisiä!
      Nää linjat on täynnä onnenonkijoita
      hyväksikäyttäjiä,
      totuus on jossakin tään ulkopuolella!

• HymyTyttö

Puhut vähän, mutta asiaa.
        Mutta jos aina on epäilevällä kannalla, niin yht'äkkiä huomaa jäävänsä eläkkeelle, ja YKSIN!
        Joskus olis pakko yrittää luottaa ja uskoa...
        Eikös vain ?

• Nelikymppinen
        HymyTyttö kirjoitti:

Puhut vähän, mutta asiaa.
        Mutta jos aina on epäilevällä kannalla, niin yht'äkkiä huomaa jäävänsä eläkkeelle, ja YKSIN!
        Joskus olis pakko yrittää luottaa ja uskoa...
        Eikös vain ?

Chatista se alkoi viime huhtikuussa (olimme leikkimielellä kumpikin), pizzalla käytiin ja tuumasin, ei ole mun tyyppiä! Vaan kuinkas kävikään...kevään ja kesän edetessä huomasin, kuinka hienon ihmisen olinkaan löytänyt ystäväksi. Muutimme virallisesti yhteen pari viikkoa sitten ja aika ajoin naureskelemme tavalle, jolla tutustuimme. Ei se ollut rakkautta ensi riveiltä asti, mutta rakkaus on syntynyt pikkuhiljaa. Joten kyllä netistäkin voi armaansa löytää!

• HymyTyttö
        Nelikymppinen kirjoitti:

Chatista se alkoi viime huhtikuussa (olimme leikkimielellä kumpikin), pizzalla käytiin ja tuumasin, ei ole mun tyyppiä! Vaan kuinkas kävikään...kevään ja kesän edetessä huomasin, kuinka hienon ihmisen olinkaan löytänyt ystäväksi. Muutimme virallisesti yhteen pari viikkoa sitten ja aika ajoin naureskelemme tavalle, jolla tutustuimme. Ei se ollut rakkautta ensi riveiltä asti, mutta rakkaus on syntynyt pikkuhiljaa. Joten kyllä netistäkin voi armaansa löytää!

siis myös sinulle nelikymppinen!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      54
      5967
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      57
      5442
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3792
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3735
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      111
      3713
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3166
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2904
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59