husky kennelit

tietääkö

Tietääkös joku teistä hyviä husky kenneleitä ? Olen etsinyt ja etsinyt mutta kaikki myy vain valmiiseen valjakkoon jne ..

14

3240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nibbe

      Husky kenneleitä on aika paljon kuitenkin loppujen lopuksi sellaisia mistä saa huskypentuja muuhunkin kuin valjakko tarkoitukseen. Yksityisiltä saattaa usein olla ilmoituksia pentueista kuten Keltaisessapörssissä tai netissä jne.. Käy siperianhusky.fi sivuilla ja sieltä löytyy kasvattajia. Minulla on vuosien takainen husky tuntemus.. Katso myös pakkas ukon kennel.

    • ---

      munäkin olen etsinyt hirmuisen pitkään huskeja mutta he eivät myy sillä kaikki pentueet ovat olleet varatut

      • pw

        Hei

        Oletko jo löytänyt pentuja ja sopeutuvatko ne muuhunkin kuin koiravaljakoiden vetämiseen?

        T: pw


      • alkuperäinen kirjoittaja
        pw kirjoitti:

        Hei

        Oletko jo löytänyt pentuja ja sopeutuvatko ne muuhunkin kuin koiravaljakoiden vetämiseen?

        T: pw

        Minä siis en oo löytäny .. Koiran kanssa harjottelisin vetämistä mutta tuskin valjakko juttuja siis että tuskin mihinkään valjakkoon tai kilpailuun . Kerrostalossa asutaan ..


      • Huskyfani
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        Minä siis en oo löytäny .. Koiran kanssa harjottelisin vetämistä mutta tuskin valjakko juttuja siis että tuskin mihinkään valjakkoon tai kilpailuun . Kerrostalossa asutaan ..

        Tämä on välitetty viesti:

        Laittaakaa viestiä eteenpäin:

        *
        Tervehdys!

        Sain siskoltani, joka asuu Rovaniemellä, ilmoituksen ja yritän nyt kantaa korteni kekoon ja auttaa heitä asiassa. Elikkä siis, Rovaniemellä on valitettavasti mennyt
        konkurssiin Siperianhusky safari, joka on tarjonnut rekiajoa ym. matkailijoille.
        Omistajalla on 82 siperianhuskyä.
        Huskyt ovat erittäin hyvä sukuisia ja niistä kaikista on nähtävissä sukutaulut. Osa koirista on rekisteröityjä ja osa ei. Ikä-haarukka on laaja, mutta nuorimmat kotia vailla olevat ovat 2-3kk. ikäisiä pentuja.
        Siskoni ystävä vastaa enimmälti koirien uudelleen sijoittamisesta ja hän on
        varatuomari ammatiltaan, eli mistään pimeästä touhusta ei ole kyse! Omistaja on vailla koirista vain nimellisen hinnan (n.100?). Jos siis tiedät tuttavan, joka olisi kiinnostunut tarjoamaan kodin siperianhuskylle, otathan yhteyttä minuun!

        Toimi pikaisesti, sillä jäljelle jääneet koirat joudutaan valitettavasti lopettamaan...

        Yst.terv. Kristiina Junkkonen
        Gsm. 0456330300*


      • Alaskalainen
        Huskyfani kirjoitti:

        Tämä on välitetty viesti:

        Laittaakaa viestiä eteenpäin:

        *
        Tervehdys!

        Sain siskoltani, joka asuu Rovaniemellä, ilmoituksen ja yritän nyt kantaa korteni kekoon ja auttaa heitä asiassa. Elikkä siis, Rovaniemellä on valitettavasti mennyt
        konkurssiin Siperianhusky safari, joka on tarjonnut rekiajoa ym. matkailijoille.
        Omistajalla on 82 siperianhuskyä.
        Huskyt ovat erittäin hyvä sukuisia ja niistä kaikista on nähtävissä sukutaulut. Osa koirista on rekisteröityjä ja osa ei. Ikä-haarukka on laaja, mutta nuorimmat kotia vailla olevat ovat 2-3kk. ikäisiä pentuja.
        Siskoni ystävä vastaa enimmälti koirien uudelleen sijoittamisesta ja hän on
        varatuomari ammatiltaan, eli mistään pimeästä touhusta ei ole kyse! Omistaja on vailla koirista vain nimellisen hinnan (n.100?). Jos siis tiedät tuttavan, joka olisi kiinnostunut tarjoamaan kodin siperianhuskylle, otathan yhteyttä minuun!

        Toimi pikaisesti, sillä jäljelle jääneet koirat joudutaan valitettavasti lopettamaan...

        Yst.terv. Kristiina Junkkonen
        Gsm. 0456330300*

        http://www.kaleva.fi/plus/juttu805117_page0.htm

        Tuosta osoitteesta voi käydä lukemassa huskyistä.Sieltä ilmenee myös ettei niitä myydä kokemattomille ja kerrostaloon.Onneksi.


      • Pohjoisen naiset
        Alaskalainen kirjoitti:

        http://www.kaleva.fi/plus/juttu805117_page0.htm

        Tuosta osoitteesta voi käydä lukemassa huskyistä.Sieltä ilmenee myös ettei niitä myydä kokemattomille ja kerrostaloon.Onneksi.

        Mun on kirjoitettava tässä että met saimma ihanan koiran tuolta konkurssipesästä hommattua.
        Koiruus on nauttinut olostaan eikä halua olla yksin ulkona muuta kuin iltaisin viiletessä ja silloin kun oon menossa itse nukkuun muori tulee sisälle ihan omasta halustaan ja käpertyy nukkumaan omaan valitsemaansa paikkaan (makuuhuoneen oven suuhun). Meillä koiruus on perhe koira jolla on pentu kaverinaan. Parempi hermoista ja rauhallisempaa koiraa saa kyllä hakemalla hakea. Meidän koiralla ainakin on kaikki hyvin, nauttii harjauksesta ja hieronnasta sekä suunnattomasti vetämisestä, osaa toki kävellä rauhallisestikkin jos käsken mutta mielummin kulkee jonon kärjessä, jossa on tottunut elämänsä aikana olemaan (vetovaljakossa johtajana), joten toinen koiramme on oppinut pysymään nätisti muorin vieressä tai takana. ilman mitään kahnauksia. =)


      • lapistatyttö
        Pohjoisen naiset kirjoitti:

        Mun on kirjoitettava tässä että met saimma ihanan koiran tuolta konkurssipesästä hommattua.
        Koiruus on nauttinut olostaan eikä halua olla yksin ulkona muuta kuin iltaisin viiletessä ja silloin kun oon menossa itse nukkuun muori tulee sisälle ihan omasta halustaan ja käpertyy nukkumaan omaan valitsemaansa paikkaan (makuuhuoneen oven suuhun). Meillä koiruus on perhe koira jolla on pentu kaverinaan. Parempi hermoista ja rauhallisempaa koiraa saa kyllä hakemalla hakea. Meidän koiralla ainakin on kaikki hyvin, nauttii harjauksesta ja hieronnasta sekä suunnattomasti vetämisestä, osaa toki kävellä rauhallisestikkin jos käsken mutta mielummin kulkee jonon kärjessä, jossa on tottunut elämänsä aikana olemaan (vetovaljakossa johtajana), joten toinen koiramme on oppinut pysymään nätisti muorin vieressä tai takana. ilman mitään kahnauksia. =)

        heips.
        meki otettiin tuolta koira, neljä vuotias narttu.. kohta 2kk ollu meillä ja hyvin sopeutunu pienistä alkuvastoinkäymisistä huolimatta..:)
        missä päin asustelette?


      • rovanniemen koirista
        Pohjoisen naiset kirjoitti:

        Mun on kirjoitettava tässä että met saimma ihanan koiran tuolta konkurssipesästä hommattua.
        Koiruus on nauttinut olostaan eikä halua olla yksin ulkona muuta kuin iltaisin viiletessä ja silloin kun oon menossa itse nukkuun muori tulee sisälle ihan omasta halustaan ja käpertyy nukkumaan omaan valitsemaansa paikkaan (makuuhuoneen oven suuhun). Meillä koiruus on perhe koira jolla on pentu kaverinaan. Parempi hermoista ja rauhallisempaa koiraa saa kyllä hakemalla hakea. Meidän koiralla ainakin on kaikki hyvin, nauttii harjauksesta ja hieronnasta sekä suunnattomasti vetämisestä, osaa toki kävellä rauhallisestikkin jos käsken mutta mielummin kulkee jonon kärjessä, jossa on tottunut elämänsä aikana olemaan (vetovaljakossa johtajana), joten toinen koiramme on oppinut pysymään nätisti muorin vieressä tai takana. ilman mitään kahnauksia. =)

        Toivottavasti et ole ottanut tuolta hakemaasi koiraa sisälle... Minä hain kaksi 11 vuotiasta narttua ja itselläni on ennestään uros joka on tottunut olemaan sisällä.. nämä koirat tuolta safarilta ovat olleet 100% työ/ulkokoiria vaikka ottaisitkin koti koiraksi on muistettava koiran historia ja sen vaatimat asiat, koira stressaa lämmöstä sisällä jos on ulko koirana ollu koko ikänsä.
        Minulle haettaessa korostettiin tätä asiaa koska kerroin pojasta joka on yöt sisällä. ja nämä koirat jotka ovat safarilta ulvovat öisin satunnaisesti.. se on niiden tapa... ja totta kai koira tulee sisälle omasta halustaa, syöhän koira itsensä ylipainoiseksikin jos omistaja ei valvo koiran terveyttä.. järki käteen... Meillä irti ollessa aidatulla pihalla toinen nartuista tulee mielellää käymään sisällä oven auki ollessa ja tuntuu viihtyvän kuumuudesta huolimatta. Koitappa rakentaa koiralle kunnollinen ulkokoppi.


      • lapistatyttö
        rovanniemen koirista kirjoitti:

        Toivottavasti et ole ottanut tuolta hakemaasi koiraa sisälle... Minä hain kaksi 11 vuotiasta narttua ja itselläni on ennestään uros joka on tottunut olemaan sisällä.. nämä koirat tuolta safarilta ovat olleet 100% työ/ulkokoiria vaikka ottaisitkin koti koiraksi on muistettava koiran historia ja sen vaatimat asiat, koira stressaa lämmöstä sisällä jos on ulko koirana ollu koko ikänsä.
        Minulle haettaessa korostettiin tätä asiaa koska kerroin pojasta joka on yöt sisällä. ja nämä koirat jotka ovat safarilta ulvovat öisin satunnaisesti.. se on niiden tapa... ja totta kai koira tulee sisälle omasta halustaa, syöhän koira itsensä ylipainoiseksikin jos omistaja ei valvo koiran terveyttä.. järki käteen... Meillä irti ollessa aidatulla pihalla toinen nartuista tulee mielellää käymään sisällä oven auki ollessa ja tuntuu viihtyvän kuumuudesta huolimatta. Koitappa rakentaa koiralle kunnollinen ulkokoppi.

        meillä tyttö ainakin viihtyy sisällä.. tiesivät että tulee sisällä olemaan suurimman osan ajasta eivätkä pitäneet sitä pahana.. tämä on taaskin niin koira kohtaista ja tietysti kun kyseessä vanhemmat koirat niin ne on jo niin tottuneet...harrastan koiran kanssa paljon ja olemmekin päivästä n. 5-7 tuntiin ulkona.. meidän koira ei ole ollut veto/valjakko käytössä farmilla ollessaan kuin pakosta(silloin kun koirat loppuivat kesken). farmin koirien hoitajakin sanoi ettei tästä ole "työ"koiraksi..meillä koira ei ole haukkunut ollenkaan eikä myöskään ulvonut.. on ujo ja arka.Mielestäni koen että koiralla on täällä hyvä olla ja saa tarvitsemansa huomion, liikunnan ja ravinnon..vaikka onkin sisällä


      • Saga&Nala
        Huskyfani kirjoitti:

        Tämä on välitetty viesti:

        Laittaakaa viestiä eteenpäin:

        *
        Tervehdys!

        Sain siskoltani, joka asuu Rovaniemellä, ilmoituksen ja yritän nyt kantaa korteni kekoon ja auttaa heitä asiassa. Elikkä siis, Rovaniemellä on valitettavasti mennyt
        konkurssiin Siperianhusky safari, joka on tarjonnut rekiajoa ym. matkailijoille.
        Omistajalla on 82 siperianhuskyä.
        Huskyt ovat erittäin hyvä sukuisia ja niistä kaikista on nähtävissä sukutaulut. Osa koirista on rekisteröityjä ja osa ei. Ikä-haarukka on laaja, mutta nuorimmat kotia vailla olevat ovat 2-3kk. ikäisiä pentuja.
        Siskoni ystävä vastaa enimmälti koirien uudelleen sijoittamisesta ja hän on
        varatuomari ammatiltaan, eli mistään pimeästä touhusta ei ole kyse! Omistaja on vailla koirista vain nimellisen hinnan (n.100?). Jos siis tiedät tuttavan, joka olisi kiinnostunut tarjoamaan kodin siperianhuskylle, otathan yhteyttä minuun!

        Toimi pikaisesti, sillä jäljelle jääneet koirat joudutaan valitettavasti lopettamaan...

        Yst.terv. Kristiina Junkkonen
        Gsm. 0456330300*

        haettiin 2 pienen pientä narttupentua tuolta ja hyvin on menny. Neidit on nyt päälle 7kk ikäisiä ja kohta aletaan kokeileen valjaita ja vetoharjoituksia tehdään pikkuhiljaa. Kotikoirina ovat ja tulevat hyvin toimeen hiukan vanhemman ja meillä pari vuotta pitempään olleen husky-nartun kans.
        semmoista kysyisin, että onko kukaan tietoinen minne seuraavat koirat on seikkailleet; Ruffo, Katrinka ja Veni? Ja seki kiinnostaa minne päin ne muut pienen pienet pennut matkasi täältä Rovaniemeltä. :)


      • Ruffon lauma
        Saga&Nala kirjoitti:

        haettiin 2 pienen pientä narttupentua tuolta ja hyvin on menny. Neidit on nyt päälle 7kk ikäisiä ja kohta aletaan kokeileen valjaita ja vetoharjoituksia tehdään pikkuhiljaa. Kotikoirina ovat ja tulevat hyvin toimeen hiukan vanhemman ja meillä pari vuotta pitempään olleen husky-nartun kans.
        semmoista kysyisin, että onko kukaan tietoinen minne seuraavat koirat on seikkailleet; Ruffo, Katrinka ja Veni? Ja seki kiinnostaa minne päin ne muut pienen pienet pennut matkasi täältä Rovaniemeltä. :)

        Hei!
        Ruffo matkasi Helsinkiin eläkkeelle. Makoilee tyytyväisennäköisenä koirakaverinsa kanssa lattialla "rankan" työpäivän jälkeen. Nykyinen ruokkija kun on töissä eläinsairaalassa ja koirat matkaavat välillä mukana töihin. Ruffolla todettiin haiman vajaatoiminta ja nyt lääkityksien ansiosta paino on noussut normaaliksi. Maanantaina saadan passikin kuntoon, jotta päästään reissaamaan Suomen rajojenkin ulkopuolelle.
        Ruffo on ollut varsin vaivaton ja hyväntuulinen pakkaus. Aina innokas kaikkeen uuteen, oli sitten kyse bussimatkustuksesta tai toko -harjoituksiin osallistumisesta.


      • Alpha___
        Alaskalainen kirjoitti:

        http://www.kaleva.fi/plus/juttu805117_page0.htm

        Tuosta osoitteesta voi käydä lukemassa huskyistä.Sieltä ilmenee myös ettei niitä myydä kokemattomille ja kerrostaloon.Onneksi.

        ...Millä niistä sitten voi saada kokemusta? Menemällä jonkun kenneliin töihin? Omasta mielestäni on epäreilua arvostella ostajaehdokas sen perusteella kuinka paljon on ollut rotuun kuuluvien koirien kanssa tekemisissä. Tai siis tarkoitan nyt sitä että esim. minä itse joka en lähde milloinkaan soitellen sotaan, luen aika paljon aina aiheesta jota suunnittelen tekeväni (olipas typerästi sanottu). Samoin olen tehnyt nyt kun olen alannut harkitsemaan Huskyn hankintaa. Olen lukenut kirjakaupalla tietoa niistä, sitten joku onkin yhtäkkiä sitä mieltä etten tiedä koko rodusta hevon vittuakaan vain sen takia etten ole saanut sitä etuoikeutta, että olisin viettänyt huskyjen kanssa paljon aikaa? siis kamoon hei! sen takia niitä oppaita kirjoitellaan että osattaisiin olla koirien kanssa? ei niissä kirjoissa mitä minä luin, lukenut että "vain jo huskyn omistaville" tai "Tämä kirja ei ole tarkoitettu sinulle jolla ei ole kokemusta koirarodusta"....Vituttaa tuonlaiset "kriteerit". Yhtälailla saatan olla pätevä johonkin työhön mutta minua ei siihen valita koska en omaa samanlaisesta hommasta kokemusta...


    • Löytyy jo nois jotai

      no mee siperianhusky . fi ja on niitä husky kenneleitä lumenlaulun kennel netissä ja käy vuokkattihusky sivuilla ja husky . fi :) =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe