Jos olis ite Harry Potter maailmassa nii kenetkä ottasit naisekses tai miehekses? Ite ottasin Kalkaroksen. Saahan sitä miehen suihkuunki houkuteltua jos nii tosissaa haluaa... ;)
kenet ottasit?
32
2760
Vastaukset
- anton 10
Hermione.
- PotterGinny
HARRYN!!!!!!
- <3
PotterGinny kirjoitti:
HARRYN!!!!!!
Mä ottaisin kans Harryn. Se on niin söpö ja ihana
- valinta...
olis Sirius :)
- se on ihanaaaaabh
severuksen tietenki
- räyhähenkiriesu
Mä oon varmaa hullu mut eilen ku katoin sen vitos leffan ekan kerran nii jotenki se Voldemort viehätti. Varsinki ku se siinä dvd:n päävalikossa nakkeli niitä niskojaan. Mut ei se Severukselle ikinä vedä vertoja.
- fsthiuhh
nakkeli niskojaan?:D minustaki se oli jotenki ihana(:ss
Sirius tai Severus.
- it's me
Siriuksen tai Dracon : )
- yhtä
hyvännäkönen kuin elokuvassa
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Kyl mää varmaan Hermionen ottaisin... söpöhkö muija :)
- Frida222
Dracon
- tomoe
hermionen, hän on älykäs seksikkään näköinen tyttö.
- Potter.fani
Tottakai Harryn. :D Tai.... Dracon. En osaa sanoo molemmat on nii ihania.
- kfkf
Ottaisin varmaankin Siriuksen tai Severus Kalkaroksen. Tai sitten Harryn.
- <333
Joo, ottaisin Remus Lupinin. Se on niin hyvänluonteinen hahmo, ja vieläpä leffoissa David Thewlis on niin komia!
- töttöröö-
Jos Thewlisista tykkäät niin kannattaa kattoo Naked. Siin se on vaan 30 ja viel komeempi.
- jommankumman
töttöröö- kirjoitti:
Jos Thewlisista tykkäät niin kannattaa kattoo Naked. Siin se on vaan 30 ja viel komeempi.
siriuksen tai dracon...
- itte...
Ron ja seurustelisin Hermionen kanssa.
- xddd
Ginnyn
- aimisjuu
ootte :D severus oli ilkee ihmine. tai no ei se ny nii ilkee mut ruma ku mikä hyii : D
mul kelpais harry :) ja ronkin. ja sit se tom valedro vanhempi : D
ei ku se oliki jästi ei sittenkää..- lukutoukka14
mulle kävis ehkä sirius tai fred ehkä jopa harry
- ♥
lukutoukka14 kirjoitti:
mulle kävis ehkä sirius tai fred ehkä jopa harry
Fred Weasley♥
- klkl...
♥ kirjoitti:
Fred Weasley♥
Ite mieluummin George noist kaksosista. Se jää sentään eloon. Ja oon alkanu pitää siit viime aikoina enemmän.
- ....
... Dracon. Tai Ronin.
- fanittaja -94
Olen varmaan hullu,mutta ottaisin takuu varmasti Lucius Malfoyn.Se on aivan ihana!
- Random fani~
miusta gerorge olis kiva :P
tai ron xD
kannatan punahiuksii~- ........
aaaaa mun George!! ;DD voit saada Ronin :D
- ...
...Severuksen, sitten Remuksen, Luciuksen ja Dracon. Oikeassa elämässä Remus olisi näistä ihanin ihminen, luultavasti...
- ymhjptrå
Draco malfoyin
- HPfani
Harryn
- pallooo
luna olis söpö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579