Jos olis ite Harry Potter maailmassa nii kenetkä ottasit naisekses tai miehekses? Ite ottasin Kalkaroksen. Saahan sitä miehen suihkuunki houkuteltua jos nii tosissaa haluaa... ;)
kenet ottasit?
32
2828
Vastaukset
- anton 10
Hermione.
- PotterGinny
HARRYN!!!!!!
- <3
PotterGinny kirjoitti:
HARRYN!!!!!!
Mä ottaisin kans Harryn. Se on niin söpö ja ihana
- valinta...
olis Sirius :)
- se on ihanaaaaabh
severuksen tietenki
- räyhähenkiriesu
Mä oon varmaa hullu mut eilen ku katoin sen vitos leffan ekan kerran nii jotenki se Voldemort viehätti. Varsinki ku se siinä dvd:n päävalikossa nakkeli niitä niskojaan. Mut ei se Severukselle ikinä vedä vertoja.
- fsthiuhh
nakkeli niskojaan?:D minustaki se oli jotenki ihana(:ss
Sirius tai Severus.
- it's me
Siriuksen tai Dracon : )
- yhtä
hyvännäkönen kuin elokuvassa
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Kyl mää varmaan Hermionen ottaisin... söpöhkö muija :)
- Frida222
Dracon
- tomoe
hermionen, hän on älykäs seksikkään näköinen tyttö.
- Potter.fani
Tottakai Harryn. :D Tai.... Dracon. En osaa sanoo molemmat on nii ihania.
- kfkf
Ottaisin varmaankin Siriuksen tai Severus Kalkaroksen. Tai sitten Harryn.
- <333
Joo, ottaisin Remus Lupinin. Se on niin hyvänluonteinen hahmo, ja vieläpä leffoissa David Thewlis on niin komia!
- töttöröö-
Jos Thewlisista tykkäät niin kannattaa kattoo Naked. Siin se on vaan 30 ja viel komeempi.
- jommankumman
töttöröö- kirjoitti:
Jos Thewlisista tykkäät niin kannattaa kattoo Naked. Siin se on vaan 30 ja viel komeempi.
siriuksen tai dracon...
- itte...
Ron ja seurustelisin Hermionen kanssa.
- xddd
Ginnyn
- aimisjuu
ootte :D severus oli ilkee ihmine. tai no ei se ny nii ilkee mut ruma ku mikä hyii : D
mul kelpais harry :) ja ronkin. ja sit se tom valedro vanhempi : D
ei ku se oliki jästi ei sittenkää..- lukutoukka14
mulle kävis ehkä sirius tai fred ehkä jopa harry
- ♥
lukutoukka14 kirjoitti:
mulle kävis ehkä sirius tai fred ehkä jopa harry
Fred Weasley♥
- klkl...
♥ kirjoitti:
Fred Weasley♥
Ite mieluummin George noist kaksosista. Se jää sentään eloon. Ja oon alkanu pitää siit viime aikoina enemmän.
- ....
... Dracon. Tai Ronin.
- fanittaja -94
Olen varmaan hullu,mutta ottaisin takuu varmasti Lucius Malfoyn.Se on aivan ihana!
- Random fani~
miusta gerorge olis kiva :P
tai ron xD
kannatan punahiuksii~- ........
aaaaa mun George!! ;DD voit saada Ronin :D
- ...
...Severuksen, sitten Remuksen, Luciuksen ja Dracon. Oikeassa elämässä Remus olisi näistä ihanin ihminen, luultavasti...
- ymhjptrå
Draco malfoyin
- HPfani
Harryn
- pallooo
luna olis söpö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581