Mökillä...

saunatontutar

Oli keskikesä, olin parikymppinen nuori neito. Lähdin kesälomalla vanhempieni kanssa sukumökille. Nuorempana oli tapana viettää siellä paljonkin aikaa, mutta jo pitkän aikaa oli ollut aina omia menoja. nyt ei ollut ihmeempiä suunnitelmia, joten päätin viettää aikaani siellä. Mökki oli isäni suvun yhteisessä käytössä ja joskus meitä oli isompikin porukka koolla samaan aikaan.

Oltiin oltu mökillä pari päivää, kun isäni ilmoitti, että setäni tulee tänään myös.
En ollut nähnyt häntä moneen vuoteen, koska setä asui ulkomailla.
Puolenpäivän jälkeen Pentti setä sitten saapuikin ja oli oikein mukava nähdä häntä pitkästä aikaa.

Onpas susta tullu iso tyttö, setä tuumas. Njoo, voi olla, kun ei olla melkee kymmeneen vuoteen nähty. Olin siitä huolimatta aina pitänyt sedästäni. Noin viiskymppinen, vaalee, ruskettunut ja aina niin ystävällinen.

Siinä päivän mittaan maisteltiin vähän olutta ja minä nautin auringosta ja uimisesta. Makasin laiturilla bikineissä ja otin kylmälaukusta olutta. Välillä kävin pulahtamassa.
Jossain vaiheessa setä kävi juttelemassa niitänäitä. Ja sanoi lämmittävänsä saunaa. Vanhemmat teki lähtöä veneellä naapureita moikkaamaan.

Noin tunnin päästä Pentti tuli sanomaan, että sauna on lämmin ja hän menee nyt. Että saa tulla kun huvittaa. Nyökkäsin ja ilmoitin jossain vaiheessa tulevani.
Aikaa vierähti ja kävin uimassa. Alkoi tulla jo viileää ja ajattelin painella saunaan. Mietin, ettei Pentti varmaan enään ole siellä. Pentti oli pyyhe lanteilla saunan kuistilla ja joi olutta. Minäkin nappasin saunaoluen ja ilmoitin meneväni nyt. Pentti kysyi saisiko liittyä vielä seuraan. Nyökkäsin hyväksyvästi. Päätin jättää bikinit päälle, koska olin hieman ujo tällaisissa asioissa.
Pentti tuli hetken päästä ja paiskottiin löylyä. Olin siinä omissa ajatuksissani ja mietin, ettei Pentti oikeasti ollut sukua minulle, vaan isän "velipuoli". Pappani vaimon poika.

Pentti havahdutti minut ajatuksistani, kysymällä olenko laittanut jo hunajaa. Meillä oli mökin saunalla aina purkki huajaa. Se tekee ihmeitä iholle Pentti naurahti. En tiedä uskoisko noita, mutta kyllähän siitä kivan pehmee iho tulee hetkeksi.
En mä oo laittanu, vastasin. Pentti sanoi, että vois laittaa mun selkään, jos en kunnolla ylety. Sanoin etten välttämättä tarvitse. Mutta Pentti otti jo purkin käteensä ja kahmasi hunajaa kunnon kourallisen.
Pentti käski kääntyä ja hetkenpäästä tunsin kaksi isoa kättä levittämässä kuumaa hunajaa selkääni. Kieltämättä se tuntui hyvälle. Pentti hieroi hunajaa olkapäilleni ja selkää alaspäin. Pentti hivutti kädet kyljilleni ja kuin huomaamatta hipaisi rintojen sivuja bikinien rajasta.
Säpsähdin ja jäykistyin hiukan. Se hipaisu oli tärähtänyt suoraa mahan kautta jalkojen väliin. Yhtäkkiä oli kuin olisin tuntenut Pentin kuuman hengityksen niskassani, en uskaltanut liikkua. Niin jännittynyt tilanne oli.

Otetaan nää pois, niin saan kunnolla hierottua selkääs. Pentti jo avas bikinien naruja, ennen kun ehdin vastata mitään. Ja hetkessä yläosa putos lauteille. En uskaltanut sitäkään vähää liikkua.
Päässä liikkui vain, että mun setä näkis mun terhakat tissit ja niissä hipaisun jäljiltä nöpöttävät nännit.
Pentti jatkoi hieromista ja mä yritin piipittää, että kyllä se varmaan jo riitäis.
Pentti ei ollut kuulevinaan, naurahti vähän. Suljin silmät ja vedin syvään henkeä, koitin rauhottua hiukan. Mikä ei onnistunut,koska hetken päästä tunsin kädet rinnoillani hieromassa liukasta hunajaa. Ote oli vaativa ja Pentti suorastaan kouri rintojani. Otti nännit sormiensa väliin ja nipisti ja kiskoi niistä.
Multa pääs vaan pieni vinkasu. Tuntui, että halusin juosta saunasta ulos, mutta jalkovälini alkoi kosketuksesta kostua. Eikä jalat vieneet mua mihinkään.
Kuulin takanani, kuinka Pentti alkoi huohottaa. Kumpikaan ei sanonut mitään. Hetki tuntui ikuisuudelta, kunnes Pentti alkoi liuuttaa toista kättään mahaani alaspäin.
Pakokauhu alkoi hiipiä mieleeni, että nyt olis viimenen hetki lähteä. Mutta olin samalla niin kiihottunut, että pääni oli aivan sekaisin. Toisaalta halusin tätä lisää.
Päässäni takoi, että kohta Pentti tuntisi kuinka märäksi hän on minut saanut kosketuksillaan.
Ja samassa käsi lipuikin jo bikinieni alle. Yli vähäisen karvotuksen, keskisormi liukui vakoani pitkin.
Pentti naurahti käheästi, olin aivan litimärkä ja tunsin sen oikein hyvin Pentin sormen seilatessa pillussani. Sitten sormi tunkeutui sisälleni ja voihkaisin tahtomattani. Nojasin taaksepäin ja samassa tunsin Pentin elimen selkääni vasten.
Pentti nousi pois ja tuli lauteille eteeni. Hän riisui bikinien alaosan ja levitti jalkojani.
Minua nolostutti, kun pentti katseli nautinnollinen ilme kasvoillaan suoraan jalkoväliini.
Kun näin Pentin siinä edessäni iso kyrpä sojottaen kohti kattoa, muistin taas todellisuuden.

Yritin nousta, mutta Pentti painoi minut takasin istumaan. Älähän nyt kesken leikin lähde.
Samassa Pentti painoi päänsä haaroihini ja alkoi nuolla pilluani. Lysähdin takaisin lauteille. Pentti imi klitoristani ja otti sen hampaittensa väliin. Pyöritteli kielellään ja työnsi kaksi sormea sisälleni. Tunsin kuinka orgasmi alkoi lähestyä ja yritin kiemurrella otteesta. Mutta Pentti piti lujasti kiinni ja niin parahdin ilmoille kunnon kiljaisun ja aloin sätkiä orgasmin kourissa.

Voipuneena makasin lauteilla ja katsoin, kun Pentti hymyili omahyväisenä. Metin jo pois lähtemistä, kun Pentti hieroi kovana seisovaan kulliinsa hunajaa. Pentti tuijotti suoraan silmiini ja hieroi hitaasti ison kyrpänsä vartta. Tiesin mitä oli tulossa, olin valkaa...

Tahdoin vain pois. Kiihottuneisuuteni oli tiessään.
Pentti nousi takaisin lauteille ja otti minua niskasta kiinni. Painoi minut jalkojensa väliin ja otti kiinni hiuksistani.
Pentti painoi pääni niin, että kulli upposi syvälle suuhuni. Yökkäsin ja minusta alkoi tuntua erittäin epämukavalta. Hän nappasi lujan otteen hiuksistani ja survoi kullia suuhuni. Aloin tottua isoon kulliin ja imin ja nuolin minkä kerkesin. Pentti huohotti kuuluvasti ja leukani alkoi väsyä.
Sitten Pentti veti minut ylös ja nousi itsekkin. Asetteli minut kontilleen lauteita vasten.
Älä, kuiskasin tuskin kuuluvasti. Mutta Pentti ei reagoinut. Hän piti edelleen hiuksistani lujasti ja asettui taakseni.

Samassa tunsin kullin pään asettuvan pillunhuulien väliin ja soutavan vaossa ylösalas. Aloin jälleen kiihottua. Lopulta Pentti työnsi hitaasti, mutta varmasti kullinsa sisääni. Pilluni oli orgasmin jäljiltä vielä ihan märkä.
Vaikeroin tuskasta ja nautinnosta, en ollut saanut ikinä näin isoa kyrpää. Pentti alkoi liikutella kulliaan edestakas, kokoajan kiivaammin. Samalla piti toisella kädellä hiuksistani ja toisella hieroi rintaani. Rupesin uikuttamaan, kun tunsin kuinka kulli täytti minut kokonaan.
Hetkenpäästä uusi orgasmi tuli räjähdysmäisenä ja tärisin kauttaaltaan. Hyvä tyttö, kuulin takaani.
Vaivuin lauteita vasten väsyneenä. Ja tunsin kuinka sormi hiveli pyllyreikääni jotain lämmintä ja liukasta... hunajaa. Hetkessä olin taas valpas. Eieiei, pyysin. Olin kerran yrittänyt poikaystäväni kanssa peppuseksiä, enkä pitänyt siitä. Sormi painui reikääni ja kulli vatkasi edelleen pillussani. Eikö hän saisi ikinä!

Pentti otti kullin ulos ja alkoi painaa sitä peppureikääni vasten. Ei, älä. Vaikeroin, mutta Pentti ei ollut kulevinaan. Tunsin kuinka suuri kulli alkoi upota sisälleni. Ja se teki todella kipeää. Lopulta se oli kokonaan perseessäni ja alkoi hitaasti liikkua.
Minuun sattui ja pyysin Penttiä vielä kerran lopettamaan.
Pentti kysyi vain ivallisesti, että aionko valittaa isille tai äidille. Niin Pentti jatkoi panemistaan. Kyyneleet tuli väkisin. Lopulta Pentti karjaisi ja tunsin kuinka spermat lähtivät voimalla suoleeni.

Vihdoin pääsin pois ja menin pesulle. Tunsin itseni likaiseksi, mutta samalla erittäin tyydytetyksi. Puin päälle ja menin aittaan nukkumaan. Jossain vaiheessa kuulin, kun vanhempani saapuivat. Sitten nukahdin.

Jossain vaiheessa yöllä heräsin siihen, kun iso kulli työntyi pilluuni. Olin hetkessä kiihottunut jälleen...

2

15849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irmeli8907

      Tosi kiihottava tarina. Varsinkin se kohta, missä setä alkaa levittää hunajaa välittämättä vastalauseista. Hyvä, että ei ollut oikeasti sukua, koska se olisi ainakin minun lukuelämykseni pilannut...

      • Tätä lisää

        Toistaiseksi paras tänne kirjoitettu tarina. Saisko lisää samanlaista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe