Engl.Springer spanielille APUA

kissojen tappaja

eli ongelmaksi asti nousut meidän uusi koira , 2 v . Ostettiin äsketäin ja paperit ja kaikki mut meillä on entuudestaan siis 3 kissaa. Eli siis tässä esimerkki : koira näkee kissan joka käppäilee kaikessa rauhassa ruoka kupille ja *ryöpsähtää* kimppuun silmät tulessa . Kissa tietysti vähän säpsähtää ja pakittelee. koira tietysti seuraa hurjaa vauhtia ja haukkuu. Uskoo kyllä jos komentaa omalle paikalle, mutta jos ei ketään paikalla oo nii varmaa tekis selvää koko katista :( eli onko kellään MINKÄÄN moisia neuvoja? kun on jo keunot lopussa , EI KUULE EI NÄÄ MITÄÄ kun näkee kisun. ELi siis entinen omistaja vakuutti että kissoista tykkää.. JOO varmaankin niin. Olen koulutellu koiria paljonkin, mutta en näin aikuista osaa opettaa pois näin pahasta hommelista.:( Kasvattaja ei mitää sanonu ku omiaa höpis . Ei oo saanu purtua vielä, tai en tiiä että puriskokaa, mutta en halua väistää tätä tilannetta ja luopua jommasta kummasta! että jos tiiät omien koiries tai muitten , että miten totutella tai muuta nii kerro ihmeessä! olisin kiitollinen syvästi...

3

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttu...

      Voi olla vaikeaa kitkeä pois rodulta, joka on pohjimmiltaan metsästyskoira. Jos jälkiviisastelisin niin voisin sanoa, että sitä saa mitä tilaa (=aikuinen metsästyskoira kissan kaveriksi)

      Into saattaa laantua kun koira saa ensimmäisen kerran kissan kynsistä kuononsa halki. Tai jos kyseessä on kovaluonteinen koira niin suuttuu kahta enemmän ja kissan osalta syntyy ns. luontainen poistuma laumasta.

      • murrrrnauu

        onkin saanut jo pariin kertaan turpiisa... kyllä se komentoja jotenkin ottaa vastaan,mutta olen koitanu pysyä johdonmukaisena. kyllä jo parempaan päin , mutta jos heruis enää keltään minkään moisia juttuja enää tähän asiaan ?? kun sinänsä ei jaksais koko ajan olla vahtimassa, että joko se tappo ne sinne olo huoneseen...


    • isäntä......

      jos et ole paikalla niin pidä ne erillään toisistaan. en mä näe (vielä) muuta vaihtoehtoa. saattaa mennä todella pitkä aika ennenkuin ne sopeutuvat toisiinsa kunnolla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      945
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      710
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe