Kawasaki kx ja käynnistys ongelma.... =(

crossari

Ei siis käynnisty kylmänä oikeastaan millään.kipinän saa ja bensaa myös kun parin polkaisun jälkeen jo tulppa aivan märkä..Mikä vikana?? sitten kun saa käymään ja lämmin niin käynnistyy laakista, ajossa voi ruveta keskenkaiken booaamaan ja sammuu.. itsellä ns.sormi suussa! =D

10

5622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • l2p

n00b

• kxx

Moro, samanlaisia oireita ollut kawassa täälläkin havaittavissa. Yksi helpoimpia konsteja on tarkastaa kaasarin ilmaruuvi ettei ole liikaa auki. Voit vielä tarkastaa muualtakin mutta muistaaksesni 1,5 kierrosta auki. Jos vielä ongelmia sit hyvä tarkistaa venttiilien välykset.

• crossari

Tässä kaasarissa "miguni", pelkästään tyhjäkäynnin säätöruuvi. kawasaki on vuosimallia -88. tietäiskö kukaan mikä tuossa on vakio pääsuuttimen koko ja millainen neula??

• fdegfr

Joskus minun 250 kx teki hiukan samoin mutta kun vaihdoin tulpan toiseen niin alkoi pelittämään.

• crossari

Ryyppysuutin oli tukossa. Nyt toimii niin kuin pitääkin.. =)

• kx 250

kannattaa jokatapauksessa ostaa uus tulppa vaikka kipinää tuleekin. on kokemuksia kun ostettu kaikki muut sähköosat uutta tulppaa myöten. tulppa oli silti rikki vaikka tuli hyvä kipinä. kawoissa muistaakseni oli vähän ongelmia tulppien rikkoontumisien saralla.

• kawa äijä

niin tota mul on samanlaista settiä kawasakissa joka on vm -85. oon huomannu et se antaa keltasta kipinää ja vika ei voi kyl olla oikee missää muussa ku siinä. oiskoha sytytyksessä vikaa

• kawa äijä

tietäiskö joku mistä sais kawasakin räjäytyskuvia ja että onko kawasaki vm -85 kärjellinen sytytys

• Ihme räpeltäjä

• apuaansaitseva

itellä kawasaki kx 80 2000vm. lupaa lähteä käyntiin mutta ei olen yrittänyt vetää sitä 100kmh vauhdeissa käyntiin mutta ei lähde katsoin kaasariin kun kaasukahva ei ollut jäykkä niin siellä oli vika se ´´kaasuläppä?´´ tai joku sellainen oli jäänyt jumiin ylös no laitoin sen alas ja puhdistin koka kaasarin mutta ei se vieläkään lähde käyntiin ja tulpan olen vaihtanut ja bensaakin se saa mikähän vikana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      183
      3495
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      375
      2197
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2176
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2042
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      429
      1163
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      984
    Aihe