Kawasaki kx ja käynnistys ongelma.... =(

crossari

Ei siis käynnisty kylmänä oikeastaan millään.kipinän saa ja bensaa myös kun parin polkaisun jälkeen jo tulppa aivan märkä..Mikä vikana?? sitten kun saa käymään ja lämmin niin käynnistyy laakista, ajossa voi ruveta keskenkaiken booaamaan ja sammuu.. itsellä ns.sormi suussa! =D

10

5139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • l2p

      n00b

    • kxx

      Moro, samanlaisia oireita ollut kawassa täälläkin havaittavissa. Yksi helpoimpia konsteja on tarkastaa kaasarin ilmaruuvi ettei ole liikaa auki. Voit vielä tarkastaa muualtakin mutta muistaaksesni 1,5 kierrosta auki. Jos vielä ongelmia sit hyvä tarkistaa venttiilien välykset.

      • crossari

        Tässä kaasarissa "miguni", pelkästään tyhjäkäynnin säätöruuvi. kawasaki on vuosimallia -88. tietäiskö kukaan mikä tuossa on vakio pääsuuttimen koko ja millainen neula??


    • fdegfr

      Joskus minun 250 kx teki hiukan samoin mutta kun vaihdoin tulpan toiseen niin alkoi pelittämään.

    • crossari

      Ryyppysuutin oli tukossa. Nyt toimii niin kuin pitääkin.. =)

    • kx 250

      kannattaa jokatapauksessa ostaa uus tulppa vaikka kipinää tuleekin. on kokemuksia kun ostettu kaikki muut sähköosat uutta tulppaa myöten. tulppa oli silti rikki vaikka tuli hyvä kipinä. kawoissa muistaakseni oli vähän ongelmia tulppien rikkoontumisien saralla.

    • kawa äijä

      niin tota mul on samanlaista settiä kawasakissa joka on vm -85. oon huomannu et se antaa keltasta kipinää ja vika ei voi kyl olla oikee missää muussa ku siinä. oiskoha sytytyksessä vikaa

      • kawa äijä

        tietäiskö joku mistä sais kawasakin räjäytyskuvia ja että onko kawasaki vm -85 kärjellinen sytytys


      • Ihme räpeltäjä

    • apuaansaitseva

      itellä kawasaki kx 80 2000vm. lupaa lähteä käyntiin mutta ei olen yrittänyt vetää sitä 100kmh vauhdeissa käyntiin mutta ei lähde katsoin kaasariin kun kaasukahva ei ollut jäykkä niin siellä oli vika se ´´kaasuläppä?´´ tai joku sellainen oli jäänyt jumiin ylös no laitoin sen alas ja puhdistin koka kaasarin mutta ei se vieläkään lähde käyntiin ja tulpan olen vaihtanut ja bensaakin se saa mikähän vikana?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe