Hei!
Kysyisin tälläistä asiaa että meillä on 3 vuotias narttu dreeveri, joka astutettiin viime kuun 11 päivä (koirat oli ensimmäisen kerran nalkissa), 13 päivä toisen kerran nalkissa ja 14 päivä kolmannen kerran nalkissa ja mahdollisesti myös muutamia kertoja yön aikana. Kun oli 12 päivä juoksua niin palautimme uros koiran ja kokeilimme viellä 12 päivä astumista mutta narttu antoi urokselle hammasta ja murisi kun uros yritti astua narttua. viikko sitten kun kävimme ultrassa ei näkynyt mitään ja eilen kun kävimme niin eläinlääkäri ei edes nähnyt kohtua ja sanoi että tyhjä on ja tänään kun viellä katsoimme koiraa niin näkyy että koiralla on vatsa alkanut kasvamaan ja nisät turpoomaan ja ruokahalut on kasvanut ihan mielettömästi. Koiran luone ei ole muuttunut lainkaan.. onko kyseessä valeraskaus vai onko syytä vaihtaa elänlääkäriä?
Kiitos vastauksista!
Dreeverin raskus
tietämätön-
3
454
Vastaukset
- tietää?
Eiköhän se aikaa myöten selviä. Epäilisin, että tyhjä on.
- tomtom
vahvasti sitä mieltä että tyhjä on ja koira valeraskaana.jos ultrattu 35-38pv tienoilla.
- sama juttu
Meille kävi kanssa niin.Käytiin kaksi kertaa astuttamassa ja kummallakin kerralla nalkissa mutta tyhjäksi jäi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477