uimahalli

ja tamponi

Olin uimassa uimahallissa ja laitoin varmuuden vuoksi siksi aikaa tamponin, koska kuukautisten oli määrä alkaa. Eivät ne alkaneet, mutta tamponi oli imenyt itseensä vettä ihan kunnolla. Heräsikin sitten kysymys, että onko tamponi todella toimiva ratkaisu uidessa... Jotenkin voisin kuvitella, että märkä tamponi ei paljon sitä verta pidättele. En ole uimahallissa kuukautisten aikaan ennen ollut, ja en kyllä tiedä menenkökään. En olisi ajatellut, että vesi sitä narua pitkin niin hyvin kulkeutuu... Mutta niin, toimiiko se todella?

5

1341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riittävän hyvin

Kuukautiseni alkavat hitaalla vuodolla, joten varmuuden vuoksi en tunnin uimahallireissua varten laittaisi edes tampoonia. Jos ei vessapaperiin ole tullut vuotoa, niin ei sitä kyllä sitten altaaseenkaan tule. Toki toisilla voi vuoto alkaa heti rajummin.

Tamponi on ihan hyvä suoja uimisen ajaksi, vaikka siellä altaassa olisi lähes tunnin. Tamponi kuitenkin on syytä vaihtaa pian (tunnin kuluessa) uinnin jälkeen, jotta välttyisi turhilta tulehduksilta. Tämä pätee sekä altaisiin että luonnonvesiin.

• alkuper

Toimiiko se todella silloinkin, kun vuoto on runsaampaa? (Eli normaalikäytössä tamponi vaatisi vaihtoa muutaman tunnin kuluttua)

• vaihtoehtokikka
        alkuper kirjoitti:

Toimiiko se todella silloinkin, kun vuoto on runsaampaa? (Eli normaalikäytössä tamponi vaatisi vaihtoa muutaman tunnin kuluttua)

Suosittelen sinullekin kuukuppia. Oon itse käynyt uimassa sen kanssa ja oli todella mukava kokemus:Kuukuppi toimi ikään kuin "tulppana": Kuppiin ei kertynyt vettä, ainoastaan kuukautisvuotoa, eikä minulla ollut todellakaan mitään pelkoa siitä, että jotain olisi valunut minusta veteen tai inhottavasti reittä pitkin.. Uin aika kauan ja kuppi pysyi kiltisti paikallaan, kuten aina :)

• kuukuppi
        vaihtoehtokikka kirjoitti:

Suosittelen sinullekin kuukuppia. Oon itse käynyt uimassa sen kanssa ja oli todella mukava kokemus:Kuukuppi toimi ikään kuin "tulppana": Kuppiin ei kertynyt vettä, ainoastaan kuukautisvuotoa, eikä minulla ollut todellakaan mitään pelkoa siitä, että jotain olisi valunut minusta veteen tai inhottavasti reittä pitkin.. Uin aika kauan ja kuppi pysyi kiltisti paikallaan, kuten aina :)

Kuppi oli vettä täynnä uinnin jälkeen :(

• alkuperr
        kuukuppi kirjoitti:

Kuppi oli vettä täynnä uinnin jälkeen :(

Minä kokeilin voidella tamponin narun ja ulomman pään vaseliinilla. Toimi ihan kivasti! Tällä kertaa ei ollut tamponi turvonnut vedestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4461
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2428
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2375
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2138
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1687
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1501
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1476
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1231
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1124
    Aihe