Ash Ketchum on...

Kirjolohi

Huijari! Kyllä varmasti käyttää jotain Action Replayta tai muuta vastaavaa. Se on todettu jo useaan kertaan.
"Pikatchu! The horn!"

30

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjolohi

      Tuo PikaTchu oli tahallinen.

      • rndm.

        Niin on. hän voitti Onixin Thunderboltilla, vaikka Electric ei toimi Groundiin. :D


      • p3k str kid
        rndm. kirjoitti:

        Niin on. hän voitti Onixin Thunderboltilla, vaikka Electric ei toimi Groundiin. :D

        aika ihmeellistä :)

        se onix taisi olla aika heikko :DDDD


      • jamin10
        p3k str kid kirjoitti:

        aika ihmeellistä :)

        se onix taisi olla aika heikko :DDDD

        Älkää ny xD Siellä oli sadetta ja se Onix oli märkä :D


      • jamin10 kirjoitti:

        Älkää ny xD Siellä oli sadetta ja se Onix oli märkä :D

        jos tarkotat Brockin Onixia jaksossa välit selväksi Pewter cityssä. Salin katossa olevat sammuttimet alkoivat sumuttaan vettä ja onix kastui ja Ashin Pikachu sai tialisuuden käyttää ukkosiskuu. Ja sitä paitsi kivi tyypit ovat heikkoja vedelle ja inhoavatkin sitä. Ja Ash Ketchum ei ole huijari.


      • OBJECTION taas.

      • Fyro

      • rndm.
        Fyro kirjoitti:

        Otsikko: Fyro
        Kirjoittanut: OBJECTION taas.

        Tiedän, ettei puhe ollut mainitsemastani jaksosta. sanoin vain toisen esimerkin.

        Repeän tuolle "OBJECTION!"-jutulle XD


      • rndm.
        flareon85 kirjoitti:

        jos tarkotat Brockin Onixia jaksossa välit selväksi Pewter cityssä. Salin katossa olevat sammuttimet alkoivat sumuttaan vettä ja onix kastui ja Ashin Pikachu sai tialisuuden käyttää ukkosiskuu. Ja sitä paitsi kivi tyypit ovat heikkoja vedelle ja inhoavatkin sitä. Ja Ash Ketchum ei ole huijari.

        Niin. muista, anime=/=pelit. eli anime ei liity peleihin juuri ollenkaan.




        "Läpäl vaa" is a trademark of Jamin10/Grydon. Don't use without permission like I did.


      • berrynekoh
        rndm. kirjoitti:

        Tiedän, ettei puhe ollut mainitsemastani jaksosta. sanoin vain toisen esimerkin.

        Repeän tuolle "OBJECTION!"-jutulle XD

        Voitko sanoo jonkun asian Fyron jutuista jolle ET repeis :P Ois kiva kuulla onko sellasia paljonki :D


      • rndm.
        berrynekoh kirjoitti:

        Voitko sanoo jonkun asian Fyron jutuista jolle ET repeis :P Ois kiva kuulla onko sellasia paljonki :D

        Muistan sanoneeni, että: "tolle en revenny." En muista, mikä juttu se oli...


      • berrynekoh
        rndm. kirjoitti:

        Muistan sanoneeni, että: "tolle en revenny." En muista, mikä juttu se oli...

        Aika historiallista... Kiintoisaa :DDD


      • The Truth Is Out There
        berrynekoh kirjoitti:

        Aika historiallista... Kiintoisaa :DDD

        Ja Ashin Bulbasaur osaa whirlwindin. WTF?

        Aika ironista tosin. Pikachu pärjää Rhydonille mutta ei Magikarpille yhdessä jaksossa. Ilmeisesti joku muukin käyttää action replayta.


      • jamin10
        rndm. kirjoitti:

        Niin. muista, anime=/=pelit. eli anime ei liity peleihin juuri ollenkaan.




        "Läpäl vaa" is a trademark of Jamin10/Grydon. Don't use without permission like I did.

        Joo-o


      • weirdguy
        berrynekoh kirjoitti:

        Aika historiallista... Kiintoisaa :DDD

        ONKO CAPS JO HAJALLA?


      • berrynekoh
        weirdguy kirjoitti:

        ONKO CAPS JO HAJALLA?

        MUTTEI SITÄ KOKO AIKAA JAKSA KIUSATA


      • weirdguy
        berrynekoh kirjoitti:

        MUTTEI SITÄ KOKO AIKAA JAKSA KIUSATA

        O.o


      • berrynekoh
        weirdguy kirjoitti:

        O.o

        SAA NÄHDÄ KUINKA KAUAN PYSYY EHJÄNÄ,KUN RAISKAAN SEN IHAN TOHJOKS X)


      • diivu_87
        p3k str kid kirjoitti:

        aika ihmeellistä :)

        se onix taisi olla aika heikko :DDDD

        salilla sattui onnettomuus ja katossa oleva vesisuihku laukes ja siittä onix sai vettä päälelnsä ja Pikachu käytti sähköiskuu :D
        Ja sit se Procin isä viel oli valmentannut Ashiä:D


      • diivu_87
        berrynekoh kirjoitti:

        MUTTEI SITÄ KOKO AIKAA JAKSA KIUSATA

        SENKI JOSKUS ANTAA LEVÄTÄ, Niinpä menee animessa ristiriitan pelin kanssa he mut ei kai Pikachukan voi aina voittaa:D edes Makikarppia.


      • diivu_87
        berrynekoh kirjoitti:

        SAA NÄHDÄ KUINKA KAUAN PYSYY EHJÄNÄ,KUN RAISKAAN SEN IHAN TOHJOKS X)

        sul ei o sitä ollenkaan. Minkäköhän hiton taki Rakettiryhmän on aina saatava Pikachun sähköiskusta!? Vaikka tyypit voittaski ne muutenskin,onkohan Ashille tullut pakkomielle antaa niille tärskyt


      • berrynekoh
        diivu_87 kirjoitti:

        sul ei o sitä ollenkaan. Minkäköhän hiton taki Rakettiryhmän on aina saatava Pikachun sähköiskusta!? Vaikka tyypit voittaski ne muutenskin,onkohan Ashille tullut pakkomielle antaa niille tärskyt

        Jaksojen juoni on aika usein arvattavissa. Ensin Dawn on menossa contesteihin, tai Ash menee voittaa salia. Sitte tulee Raketti ryhmä, ja ne nappaa jonku porukoiden matkalla nähdyn poken, tai pikachun. Sitte porukat on vaan että apua, ja kuitenkin tarina päättyy hyvin pikachun thunderboltiin. Sitten ne selvii ja seuraavassa jaksossa on Dawnin contestit/Ashin ottelu ja sitä seuraavassa jaksossa juoni on taas tää. Mitä ideaa? Tää on aika usein... :P


      • Ugabuga
        berrynekoh kirjoitti:

        Jaksojen juoni on aika usein arvattavissa. Ensin Dawn on menossa contesteihin, tai Ash menee voittaa salia. Sitte tulee Raketti ryhmä, ja ne nappaa jonku porukoiden matkalla nähdyn poken, tai pikachun. Sitte porukat on vaan että apua, ja kuitenkin tarina päättyy hyvin pikachun thunderboltiin. Sitten ne selvii ja seuraavassa jaksossa on Dawnin contestit/Ashin ottelu ja sitä seuraavassa jaksossa juoni on taas tää. Mitä ideaa? Tää on aika usein... :P

        Joo, alkaa hieman mennä tuo juon ivähän vanhaksi...


    • diivu_87

      Jos ei huijaa ei sa paljoon shinyjöä jos ollenkaan. Tosin mulla on pljon shinyjä,mutta oon saannut ne viahdossa tai sattmalta vaihtoasemalta en omasta pelistä. Paitsi yhen Emerandista kylläkin.

    • Icywind

      ... humalassa päivät pitkät.

      • Icywind

        ... kirjotus virhe. Ei se oo Ketcshum. 8"-DD


    • Icywind

      ... hiukan hullu. Ei vitsi mä oon hauska. -.-'

      • berrynekoh

        mitä sä yrität? X"D


      • Icywind
        berrynekoh kirjoitti:

        mitä sä yrität? X"D

        Tiedä "häntä"! TAJUUTTEKO? HÄNTÄ! KOIRAN TAI KISSAN TAI MINKÄ TAHANSA "HÄNTÄ"! HAHHAHHAHHHAA!!! Kuivin läppä koko galaxissa... -.-


      • berrynekoh
        Icywind kirjoitti:

        Tiedä "häntä"! TAJUUTTEKO? HÄNTÄ! KOIRAN TAI KISSAN TAI MINKÄ TAHANSA "HÄNTÄ"! HAHHAHHAHHHAA!!! Kuivin läppä koko galaxissa... -.-

        a tail... omg...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe