Liian ISO!!

XXXL

Ongelmansa kullakin mutta ei tääkään ole herkkua kun omistaa liian "ison"
Naiset rakastaa katsella ja kosketella ja ottaa suihin mutta sitten alkaa pelko se sattuu!!??
Ei voi rakastella rajusti pitäisi olla kai "rajoitin"
Mitä mieltä olette naiset??

13

1682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heilu

... tosiaan jos kaljanjuonnilla on hankkinut liian ison mahan itselleen, on ihan selvä, ettei kukaan päästä päälle, kun nehän pelkää tukehtuvansa sen laardikasan alle.

Herää ! Jos huomaat hereilläollessasi yhä olevasi liikalihava, niin panosta vähän kuntoiluun ja dieettiin.

• Kokellut

Kyllä niitä on aikuisia synnyttäneitä naisia joille mahtuu kookkaampikin ase?
        että kokeile niiden pienten naisten sijaan sellaista ne muuten toiset on sellaisia ettei niille mikään riitä,että varmasti saat niinpaljon kuin jaksat ja pystyt

• aih!
        Kokellut kirjoitti:

Kyllä niitä on aikuisia synnyttäneitä naisia joille mahtuu kookkaampikin ase?
        että kokeile niiden pienten naisten sijaan sellaista ne muuten toiset on sellaisia ettei niille mikään riitä,että varmasti saat niinpaljon kuin jaksat ja pystyt

onko kokemusta? siis oletko synnyttänyt aikuinen nainen?

Itse olen synnyttänyt aikuinen nainen ja nähnyt jos jonkinmoista piliä, voin vain todeta että iso tekee kipeetä ja on pitemmän päälle yhtä jyystämistä, pieni on paljon monikäyttöisempi.

• Tools

Minä olen aikuinen, synnyttänyt nainen ja olen todellakin kerran elämässäni törmännyt mukavaan, hyvännäköiseen kaveriin, jolla oli myös kaikin puolin täydellinen kalu mutta niin valtavan kokoinen ettei minkäänlaisesta yhdynnästä ollut toivoakaan.

Kyseessä on oikeasti tragedia, en usko että sillä miehellä on koskaan toivoa päästä lähellekään normaalia sukupuolielämää. Mitä tapahtuu kun rakkaus ja rakastuminen astuvat kuvaan? Kyllä siinä on lähellä itkun paikka kummallakin.

• Namunen

on juuri se miten jokainen sen määrittelee! Jollekkin 12cm pitkä, ympärysm. n. 5 cm on jo ihan liikaa..
      Ja minä sanon et höh!
      Serustelu ja seksikumppaneina on ollut miehiä joilla voi peniksen "luokitella" isokokoiseksi(siis isompia kuin aik.mainitsemani mitat), mutta ei siitä haittaa ole ollut kummallekkaan. Olemme nähneet tosin vaivaa myös siinä, että yhdessäolomme on ollut miellyttävää ja nautinnollista molemmille! *virn*

• Tools

Tämä mainitsemani hemmo liikkui mitoissa yli 30 cm ja yli 10 cm vähintään, puhutaan siis todellakin jättikoosta.

• Kimppakivaa?

naiset deitissä etsivät isoaseisia miehiä ryhmäpanoihin tule kimpaan olen heteromies niin annetaan jollekin tarvitsevalle naiselle yhdessä oikein kunnolla,jos sinulla on todella tollainen mahtimela?
      Niin yllätetään joku nainen sillä?

• kat70

Kyllä sulla on ongelma ja naiset ei näköjään ymmärrä. Pidän toki itsekin isosta mutta täytyy ajatella toisen tunteita. Siis mitä pelkäät sitäkö että sinua alkaa sattumaan vai sitä että naiset pitää siitä ja ottaa suihin? ei tarvitse olla rajoitinta minun mielestäni hitaasti etenevät miehet ovat ihania ei ole kiire minnekään. Pitää keksiä muita keinoja jos sinua sattuu. onhan niitäkin olemassa. Minä osaan olla hellä.

• utelias

Mistä sut tavoittaa?
        olen kireetän hellä mies.
        Olisi kiva tutustua sinuun kaiken kivan merkeissä

• kat70
        utelias kirjoitti:

Mistä sut tavoittaa?
        olen kireetän hellä mies.
        Olisi kiva tutustua sinuun kaiken kivan merkeissä

heipä hei. niin kerro ensin mistä sinut tavoittaa haluan nähdä että mikä olet miehiäsi. hellä mies on hyvä, sellaista olla pitää.

• edellinen
        kat70 kirjoitti:

heipä hei. niin kerro ensin mistä sinut tavoittaa haluan nähdä että mikä olet miehiäsi. hellä mies on hyvä, sellaista olla pitää.

Mä olen kunnon mies pk-seudulta entä sinä missäpäin?
        Tarjous oli aivan tosissaan heitetty.
        Entä sinä olisitko valmis tutustumaan?
        pistä mailiosoittesi niinlaitan yheystietoni

• kat70
        edellinen kirjoitti:

Mä olen kunnon mies pk-seudulta entä sinä missäpäin?
        Tarjous oli aivan tosissaan heitetty.
        Entä sinä olisitko valmis tutustumaan?
        pistä mailiosoittesi niinlaitan yheystietoni

Olen myös pääkaupunki seudulta. Vai kunnon mies? en minäkää ole pelleilevää sorttia. Ei enää tässä iässä. Miksi sinä et laita ensin yhteystietojasi? on tosi vaarallista antaa niitä noin vain. Mutta otan riskin.. e-mail. [email protected]

• kat70

taisin kadottaa sinut? vastaa vielä tänne jos viitsit.osoite on työpaikalle ei kotiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      338
      5724
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      76
      5199
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4266
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3901
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      46
      3597
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      154
      3331
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3144
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      30
      2869
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2249
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49