Ratsastusta

Tina

AASI HELLYYDEN LÄHETTILÄS

Tinalla on päällää biginit, liivit/stringit tai ei ollenkaan liivin yläosaa vaan
pieni pusero paljaiden rintojen päällä sekä minihame. Miehellä shortsit tai uimahousut, rento pusero tai paita. Molemilla paljaat jalat tai sandaalit.
Mies kantaa torilla Tinaa harteillaan he haluavat kulkea näin ja tuntea olevansa yhtä.
Tina huomaa aasin. "katso kulta aasi" ja osoittaa samalla sormellaan.
"Haluan ratsastaa sillä" Tina alkaa potkia mieheen vauhtia että pääsisi nopeammin aasin luo.
Mies murahtaa "aasi...enkö minä kelpaa ratsuksesi?"
Tina nauraa..."me ratsastamme yhdessä"
Mies nauraa " EI IKINÄ" ja laskee Tinan alas harteiltaan.
Tina silittää aasia, mies aasin luona kysyy: "haluatko ratsastaa sillä?" Tina innostuu: "Saanko?" Mies kehoittaa nousemaan selkään.
Tina kapua aasin selkään ja tasapainoilee selässä. Ojentaa sitten kätensä
miestään kohti "Tule kulta" mutta mies puristaa päätään "Tule nyt"
Aasin omistaja nyökkää ja mies uskaltautuu nousemaan Tinan taakse.
"Wooow " mies huudahtaa kun selässä on huteraa olla. Tina vain nauraa.
Aasi lähtee liikkeelle. Selässä olijat nauravat ja tasapainoilevat aluksi aasin selässä, sillä siellä on hieman vaikea pysyä ja löytää yhteinen rytmi.
Mutta sitten he löytävät yhteisen rytmin..vakavoituvat ja nauttivat rytmikkäästä ratsastuksesta aasin selässä.
Aasin liikkeet rytmittävät heidän vartaloitaan jotka liikkuvat toisiaan vasten.
Se saa tunteet lämpiämään. Mies riisuu paitansa pois ja kohottaa sitten Tinan käsiä ja vetää paidan pois myös Tinan yltä. Mies vetää Tinaa itseään vasten että heidän paljaat ihonsa koskettavat toisiaan rytmikkäässä liikkeessä.
Tina huokaa ja miehen hengitys tihenee.

Mies hyväilee Tinan rintoja, uumaa ja suutelee kaulaa ratsastuksen rytmin tahdittaessa heidän vartalonsa liikkeitä. Tina nauttii ja tuntee ihanaa tunnetta reisiensä välissä kun aasin selkää hieroo herkkää alueetta ihanasti ja paljaat reidet puristavat aasin kupeita, Tina tuntee selkäänsä vasten miehen kovenevan ja Tina nauttii enemmän koska tuntee miten miehen miehisyys painaa kovana hänen selkäänsä vasten.
Tina taivuttaa kätensä taaksepäin hyväilee miehen hiuksia ja he hyväilevät toisiaan rytmikkään ratsastuksen kiihottaessa.
Sitten aasi pysähtyy. Pariskunta hellii vielä hetken toisiaan, laskevat alas niitylle. Mies menee kontin ja Tina nousee hajareisin miehen selkään ja ratsastaa miehellä nauttien. Sitten mies laskeutuu maahan ja kääntyy selälleen. Tina istuu miehen vatsalla, pyörittelee lannettaan, mies hyväilee uumaa ja rintoja. Tina ottaa miehen ranteista kiinni painaa miehen kädet maahan " Haluan sinut" Tina huokaisee miehelle ja suutelee kiihkeästi - hän ei kestä enää.

3

12897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aasi itse

      AASI HELLYYDEN LÄHETTILÄS - AASI KERTOO OMAN VERSIONSA


      Joku muija huomas mut kadulla ja halus ratsastaa mulla. Olin sillee et voi FUCK!! Sen mies pisti vähän vastaan ja meinasin jo huokasta helpotuksesta, kunnes se muija tuli silitteleen mua.
      Mun omistaja meni sit tarjoon mua ratsuks niille, PERKELE!

      Ne hemmetin ääliöt kiipes mun selkään, hyvä ettei ranka murtunu! Se idari mies vielä alko huutaan ku vaivoin sain itteni ylös.

      Jotenki sit pääsin liikkeelle, ne ääliöt mun selässä naureskeli ja heilu niin perkeleesti, että jopa munlaisen ammattiaasin oli vaikee pysyä pystyssä. No, aattelin että "tästähän mä rehuni kuitenkin saan", ja koitin raahustaa eteenpäin... kunnes yhtäkkiä se jätkä veti paitansa pois! Olin ihan että WTF, sit se riisu sen muijan paidan kans. Olin et helvetti, mitä vittua ne meinaa!

      Sit ne alko tekeen jotain mitä en halua enkä ees pystyis kuvaileen. Hyi saatana.

      Siinä kohtaa mun oli vaan pakko pysähtyä.

      • Aasi itsekkin

        Aasin kertomus parempi.


    • Mies33

      siirtymällä alemmas miehen jalkojen päälle hajareisin. Hän avaa miehen shortsit ja ottaa kovan ja kuuman kalun esiin. Se sykkii jo Tinan kädellä, kun hän vetää esinahkan alas yhdellä liikkeellä.

      Terska paisuu ja hohkaa punaisena ja kutsuvana Tinan katseen kiinnittyessä vain siihen. Sitten Tina alkaa nuolemaan terskan molemmin puolin elintä, mikä saa miehen voihkimaan nautinnosta. Hetken päästä Tina ottaa koko kalun suuhunsa ja pumppaa sitä suussaan ylös ja alas. Miehen ääntely voimistuu.

      Aasin omistajana ollut keski-ikäinen nainen kuulee miehen nautinnolliset äänet ja tulee aasin luota pariskunnan viereen seisomaan. Tina ei hetkeen huomaa naista vaan jatkaa samaan tahtiin kullin vatkausta suullaan.

      Nainen polvistuu parin viereen ja Tina hätkähtää ottaen miehen kalun suustaan. Se seisoo nyt täydessä mitassaan ja teräksen kovana sojottaen yläviistoon.
      - Et sä yksin jaksa koko ajan, nainen sanoo Tinalle.
      Tina on hämmentynyt ja suoristaa selkänsä katsoen miestään. Tämä vain makaa selällään ollen nautinnosta huumaantuneena paikoillaan.

      Nainen kumartuu miehen alapään ylle ja ottaa muitta mutkitta miehen kovan kalun suuhunsa.
      - Aah! mies huutaa nautinnosta eikä edes tajua, että nainen imee hänen munaansa Tinan sijasta. Tina on yllättynyt uudesta tilanteesta ja vetäytyy taemmaksi istuutuen polviensa päälle.

      Nainen jatkaa kiivaaseen tahtiin miehen kalun imemistä työntäen samalla toisen kätensä syvälle miehen shortseihin. Hän hyväilee miehen kivespusseja ja etsii sitten sormillaan miehen anusaukkoa.

      Kun naisen sormi työtyy miehen anukseen, mies vihdoin havahtuu avaamaan silmänsä ja huomaa kalunsa olevan aasin omistajan suussa tiukassa otteessa.
      - Mitä sä.... ooohh, mies ei saa sanottua enempää, kun häneltä jo samalla tulee räjähtävä orgasmi.
      Nainen imee koko latingin suuhunsa ja nielee sen alas nieluunsa. Hän nuolee vielä kalun varren puhtaaksi ja kohottautuu sitten polvilleen ylös.
      - Aika hyvä hoidon sait, nainen sanoo miehelle kuuluvalla äänellä ja katsoo ilkikurisesti Tinaa silmiin.

      Tina on ollut koko ajan jähmettyneenä vieressä ja peittää nyt kasvonsa käsiinsä häpeästä. Mies tajuaa vasta nyt tilanteen saaman käänteen ja nousee maasta ottaen Tinan syleilyynsä.
      - Hei, mä en huomannut ollenkaan tota naista, mies sopertaa Tinan korvaa.
      Tina nyyhkii hiljaa itkuaan ja käpertyy miehen syliin vavisten hieman. Aasin omistajanainen nousee jaloilleen ja nauraa makeasti pariskunnalle.
      - Ei ole tainnut mies saada kunnon suuhoitoa ennen, nainen kuuluttaa melkein huutavaan ääneen ja lähtee poistumaan paikalta.

      Mies ajattelee mielessään, että olipa huikea suihinotto, voisikohan saman opettaa Tinallekin!

      Terveisin, Mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      370
      3478
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      127
      2494
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1765
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1266
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1127
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      49
      1107
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1085
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1043
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      903
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      836
    Aihe