Vaasassa on mainiot eläinkaupat! Ainakin vaasan akvaarioliike! Tosi edulliset ja hyvät eläimet..Käyn ostamassa sieltä aina eläimeni! Itse asun seinäjoella.. Ottakaa kantaa!
Eläinkaupat!
4
775
Vastaukset
- mieltä!
Oon kanssas samaa mieltä tuon vaasan akvaarioliikkeen suhteen, mutta eläinkeskuksesta en ostaisi itselle kaloja ikimaailmassa. Jo liikkeessä näkee kuinka huonovointisia osa kaloista on ja suurimmassa osassa akvaarioista on pohjalla ainakin yksi kuollut kala. En ole muutamiin kuukausiin kyseisessä liikkeessä käynyt, mutta sitä ennen tuli satunnaisesti käytyä ihan mielenkiinnosta ja joka kerta asia oli näin. Sekä palvelu on hieman hätäistä, että "pitäiskö teidänkin nyt jo mennä siitä...".
Vaasan akvaarioliikkeestä saa hyvää opastusta ja terveitä ja hyvinvoivia kaloja.
Muista eläimistä en kummassakaan liikkeessä tarkemmin tiedä, kun en niitä harrasta.- Eläinrakas:))
Muut eläimet näyttää olevan (linnut) ahtaasti ja ikkunalla vetää muutenkin. Ennen olivat ikkunalla linnut, nyt en tiedä.
Muutenkin eläinten pitäminen näyteikkunalla lisää heräte ostamista ja näin ollen huonoa kohtelua joten boikotti ainakin muiden eläinten kohdalla on paikalla. - Mani
Ton Eläinkeskuksen palvelusta voin itekin sanoa samaa. Kattelin koiralle kaikennäköistä tarviketta yms. 250 eurolla. Eläinkeskuksessa suhtauduttiin todella välinpitämättömästi ja tuntu että tärkeempääkin tekemistä riitti vaikka muita asiakkaita liikkeessä ei juuri näkynytkään. Päädyinkin tekemään sitten kaupat Mustiin ja Mirriin.
Asian vierestä tämäkin mutta Tampereen Mustissa ja Mirrissä sinänsä vieläkin edullisempaa ja palvelukin kiitettävää!
- osta mut
,,,,,,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082