Röökimuija / Tupakkamainonta

Nelonen, lopeta ällö mainos!

Röökimuija vetelee tupakkaa, lainvastaisesti teeveessä.

En ole koskaan nähnyt mitään huvittavaa kähisevässä vanhassa rouvassa, joka vetää röökiä koko ajan.

Miksi "Mariassa" on jatkuvasti tällainen vastenmielinen täyteohjelma?

46

15067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois, pois...

      Aivan samaa mieltä, tarkoitus olla hauska ???
      Ei ole. Hannele Laurino joo...Speden naisenlogiikka oli 80 luvulla ja toimi. Katse peiliin, kauheeta kattoo, ryppystä muka hauskaa muijaa...

      • Röökimuija on ällöttävä, epämiellyttävä ja niin mauton! Maria-ohjelmaa on ollut muuten todella mukava katsoa, vieraat ja aiheet ovat olleet mielenkiintoisia,mutta mutta... Tämä pahuksen "Röökimuija"/Hannele Lauri on ohjelman pohjanoteeraus! Hyvä puoli on se, että ensi kerralla ohjelma jää kesätauolle! Hyvä, hyvä!! Neloselle pitkä-pitkä miinus tästä osiosta!


      • oseanr
        harrysound kirjoitti:

        Röökimuija on ällöttävä, epämiellyttävä ja niin mauton! Maria-ohjelmaa on ollut muuten todella mukava katsoa, vieraat ja aiheet ovat olleet mielenkiintoisia,mutta mutta... Tämä pahuksen "Röökimuija"/Hannele Lauri on ohjelman pohjanoteeraus! Hyvä puoli on se, että ensi kerralla ohjelma jää kesätauolle! Hyvä, hyvä!! Neloselle pitkä-pitkä miinus tästä osiosta!

        varsinainen akka akka, ei edes hauskaa


      • Sammoo Mielt.

        KYLLÄ KYLLÄ!!! HUUME NIKOTIINI RÖÖKIN VETÄJÄT, HELVETTIIN, SIELLÄ PALAA AINAKIN.


      • ällöttävää
        harrysound kirjoitti:

        Röökimuija on ällöttävä, epämiellyttävä ja niin mauton! Maria-ohjelmaa on ollut muuten todella mukava katsoa, vieraat ja aiheet ovat olleet mielenkiintoisia,mutta mutta... Tämä pahuksen "Röökimuija"/Hannele Lauri on ohjelman pohjanoteeraus! Hyvä puoli on se, että ensi kerralla ohjelma jää kesätauolle! Hyvä, hyvä!! Neloselle pitkä-pitkä miinus tästä osiosta!

        Todella epämielyttävää katseltavaa!!menis köhiin jonnekin suolle yksin, POIS tv:stä!!!Näyttelijä ilman röökiä on hyvä mutta tupakka, köhiminen ällöä!


      • marrasmamma85
        Sammoo Mielt. kirjoitti:

        KYLLÄ KYLLÄ!!! HUUME NIKOTIINI RÖÖKIN VETÄJÄT, HELVETTIIN, SIELLÄ PALAA AINAKIN.

        Jopas sitä nyt mennään taas lapsellisuuden puolelle, kuinkahan moni joka on riippuvainen jostakin aineesta on yrittänyt siitä eroon? Ei se ole niin helppoa, joten helvettiin sinun kaltaiset pikkusieluiset ihmiset jotka ei tiedä asioista tuon taivaallista!!


      • sannaa.
        harrysound kirjoitti:

        Röökimuija on ällöttävä, epämiellyttävä ja niin mauton! Maria-ohjelmaa on ollut muuten todella mukava katsoa, vieraat ja aiheet ovat olleet mielenkiintoisia,mutta mutta... Tämä pahuksen "Röökimuija"/Hannele Lauri on ohjelman pohjanoteeraus! Hyvä puoli on se, että ensi kerralla ohjelma jää kesätauolle! Hyvä, hyvä!! Neloselle pitkä-pitkä miinus tästä osiosta!

        -puuttu,elikkä sanna saarijävi mukaan,en muista polttaako .tais pirunpellolla vetää.


    • Näyttelijä,

      Tuskin tanssii seittemänkymppisenä niin kuin Pirkko, siihen malliin tupakkia palaa ;P

    • se ei oo meinontaa!

      Moni julkkis imee SYÖPÄKÄÄRÖÖ haastatteluissaan ja ollaan niin kovista. Se ei ole mainontaa. Leffoissa poltellaan tis mitä ja sekään ei oo mainontaa. Mikäli lakia sovellettas kaikkeen missä rööki vilahtaa tai muu päihde olis ohjelmat aokas sensuurin merkkaamia.

      Rööki on silti perseestä ja raha menee hukkaan. Tieteellisesti röökillä ei ole yhtään todistettua hyvää puolta! Se imuttelu lienee JÄÄNNE rintaruokinnan varhasesta lpettamisesta ja kun kumppanin tissiä ei saa, pitää imee korviketta.

      • nortti-niina

        Tupakansavu desinfioi ylähengitysteitä, esim, jos flunssa uhkaa, saattaa taudinaiheuttajat kuolla, jos polttaa tupakan tai pari. Tieteellisesti todistettu, tästä puhutaan, mutta ei paljon julkisesti kirjoitella lääketieteellisiä julkaisuja lukuunottamatta.


      • paikkansa
        nortti-niina kirjoitti:

        Tupakansavu desinfioi ylähengitysteitä, esim, jos flunssa uhkaa, saattaa taudinaiheuttajat kuolla, jos polttaa tupakan tai pari. Tieteellisesti todistettu, tästä puhutaan, mutta ei paljon julkisesti kirjoitella lääketieteellisiä julkaisuja lukuunottamatta.

        Ja jos oikein henkee ahistaa niin laittaa paperossin huuleen..jopas alkaa taas henki kulkeen :D


      • kuolla?
        nortti-niina kirjoitti:

        Tupakansavu desinfioi ylähengitysteitä, esim, jos flunssa uhkaa, saattaa taudinaiheuttajat kuolla, jos polttaa tupakan tai pari. Tieteellisesti todistettu, tästä puhutaan, mutta ei paljon julkisesti kirjoitella lääketieteellisiä julkaisuja lukuunottamatta.

        Kyllä mun ystäväpiirissä myös nekin sairastuu flunssaan ihan samanlailla,kuin nekin ketkä ei polta. Itse enemmin henk.koht. sairastan muutaman flunssan vuodessa,kuin alan tupakoida. Tosin se on jokaisen oma asia,kuhan katsoo missä tupakoi ja EI LASTEN SEURASSA edes ulkona...


      • saattaahan sitä
        kuolla? kirjoitti:

        Kyllä mun ystäväpiirissä myös nekin sairastuu flunssaan ihan samanlailla,kuin nekin ketkä ei polta. Itse enemmin henk.koht. sairastan muutaman flunssan vuodessa,kuin alan tupakoida. Tosin se on jokaisen oma asia,kuhan katsoo missä tupakoi ja EI LASTEN SEURASSA edes ulkona...

        Ihminen kuolla, vaikkei polttaiskaan. Vakavasti puhuen kyllä tupakointi on epäterveellistä, että en halua sitä puolustella.


    • norttiinorttiienemmän nortt...

      no kerpele- täytyy myöntää että se kähisevä tantta ainakin osaa bisnestä tehdä - saa varmasti sponssina paljon röökiä ja jos se haluu kuolla röökiin niin so what?
      kakaroille ei tietty tarvis tällaista esimerkkiä näyttää - näyttelijänä ihan top 10 mutta muuten............................

      • Savolaisukkeli

        Röökataan ja haastatellaan kännisiä vieraita....tosi omaperäistä joo...antaa vaan Marian keikistellä ihan omassa rauhassaan. Jotain rajaa sentään....


    • Stormheart

      Jos kerran noin paljon nyppii. Ei varmaankaan ole tarkoitettu tosissaan otettavaksi jutuksi.

      • Muska

        En katso, kun Röökimuija tulee ruutuun. Onneksi voin vaihtaa kanavaa, kun Röökimuijan osio tulee ruutuun. Sen teen joka kerta. Hannele Lauri on hyvä ja ansiokas näyttelijä, mutta miksi hän "alentuu" moiseen.


    • eikä röökiä

      ni katsojaluvut nousis tappiin

    • koko Maria!

      on pelkkää mitätöntä kuraa.

      • Nimetön

        Maria=airam Eli koko nainen on silkkaa mainosta. Leivän voi tienata puhumalla kauniissa vaatteissa? silkkaa potaskaa (paskaa) ja idioottien kuoro toistaa taustalla pyydetyllä tavalla. Röökimuija ei naurata ketään ei sen puoleen ei sen esittäjäkään, vitsinä se menettelee kun nauretaan luulolle että leikkaamalla saa kaunista.


    • sattuu olemaan

      sellainen nappula mistä sen saa kiinni, jos et aiemmin ole moista asiaa huomannut. Ei ole pakko katsoa jos ärsyttää niin kovasti.

    • täälläkin kin

      Tyhjästä narisevat ovat samanlaisia typeryksiä, ette ole yhtään fiksumpaa väkeä . Vaikka niin uskottelette itsellenne.

    • hohhoijaa...

      On teilläkin murheet...

    • onparas

      I love rööki-muija! Se on oikeesti hauska, ja hyvä näyttelijä siinä. Rööki-muijia on oikeestikin. Junan ravintolavaunuissa ja joissain työpaikoilla on ollut. Rööki-muijat on aina tykänny musta ja minä tietysti heistä pitänyt kovasti :) mies31

      • samaa mieltä

        En näe jossain helvetin röökimuijassa MITÄÄN hauskaa. Vastenmielistä katsottavaa tuo sauhuttelu ja paskan jauhaminen siinä lomassa. Lyhentäisi sitten ohjelmaa, jos ei t o d e l l a k a a n keksi mitään katsomisen arvoista täytteeksi! Itse en enää vaivaudu katsomaan koko ohjelmaa ja tiedän monta, jotka eivät myöskään.


      • vaivaudu
        samaa mieltä kirjoitti:

        En näe jossain helvetin röökimuijassa MITÄÄN hauskaa. Vastenmielistä katsottavaa tuo sauhuttelu ja paskan jauhaminen siinä lomassa. Lyhentäisi sitten ohjelmaa, jos ei t o d e l l a k a a n keksi mitään katsomisen arvoista täytteeksi! Itse en enää vaivaudu katsomaan koko ohjelmaa ja tiedän monta, jotka eivät myöskään.

        katsoman koko ohjelmaa ja tiedän monta, jotka eivät myöskään." Mitähän tälläkään tiedolla tekee, en minä ainakaan mitään. Jos ei ohjelma kiinnosta, voi vaihtaa kanavaa, tai laittaa toosan kiinni. Se on niin yksinkertaista tämä valinnan tekeminen.


      • Vai lapsen kengissä esität ...
        samaa mieltä kirjoitti:

        En näe jossain helvetin röökimuijassa MITÄÄN hauskaa. Vastenmielistä katsottavaa tuo sauhuttelu ja paskan jauhaminen siinä lomassa. Lyhentäisi sitten ohjelmaa, jos ei t o d e l l a k a a n keksi mitään katsomisen arvoista täytteeksi! Itse en enää vaivaudu katsomaan koko ohjelmaa ja tiedän monta, jotka eivät myöskään.

        Todella upea Hannele, ja pistä sinäkin kessu huuleen niin et kadehdi!!! Eihän ohjelmaa ole sinulle tehty, tiesitkö sen? Mitäs tuijotat, kanavia riittää, meillä tykätään! Olette niin helkutin kateellisia, intoilijoita, kyllä se hidastuu teidänkin polla, ootelkaa rauhassa? eh.. ehhe.. Väliikö, jos sun harvat tuttusi ei katso? Olet pikkusurkea mielipiteissäsi:(


      • ei liene
        Vai lapsen kengissä esität ... kirjoitti:

        Todella upea Hannele, ja pistä sinäkin kessu huuleen niin et kadehdi!!! Eihän ohjelmaa ole sinulle tehty, tiesitkö sen? Mitäs tuijotat, kanavia riittää, meillä tykätään! Olette niin helkutin kateellisia, intoilijoita, kyllä se hidastuu teidänkin polla, ootelkaa rauhassa? eh.. ehhe.. Väliikö, jos sun harvat tuttusi ei katso? Olet pikkusurkea mielipiteissäsi:(

        kateudesta, vaan yleisestä pikkusieluisuudesta. Yleensä näillä henkilöillä on korostunut asenne: minä olen oikeassa, minä tiedän kaiken, minä olen maailman napa ja kuka ei ole kanssani samaa mieltä, on silloin väärässä. Olisiko paremminkin narsismia, sitä on paljon liikkeellä. Hehän saavat raivareita siitä, jos toinen ei suostu alistumaan ja nöyränä tottelemaan.


      • en kadehdi
        ei liene kirjoitti:

        kateudesta, vaan yleisestä pikkusieluisuudesta. Yleensä näillä henkilöillä on korostunut asenne: minä olen oikeassa, minä tiedän kaiken, minä olen maailman napa ja kuka ei ole kanssani samaa mieltä, on silloin väärässä. Olisiko paremminkin narsismia, sitä on paljon liikkeellä. Hehän saavat raivareita siitä, jos toinen ei suostu alistumaan ja nöyränä tottelemaan.

        Röökimuijan hengitys rohisee ja nauru on kuin raastinrautaa. Jos lähelle joutuisi, niin haju olisi varmaan kuvottava


      • kaupunki-muija
        en kadehdi kirjoitti:

        Röökimuijan hengitys rohisee ja nauru on kuin raastinrautaa. Jos lähelle joutuisi, niin haju olisi varmaan kuvottava

        Hienoa, ettet kadehdi, kateus on negatiivinen tunne, joka jäytää ihmistä ja syö energiaa.


    • ...

      Siis yleisesti ottaenkin mitä on taphtunut sananvapaudelle suomessa? Hetken oltiin jo kieltässä näytelmissä ynnä muissa tupakointia. Mitä seuraavaksi? Pikkusieluiset ihmiset kieltävät kohta valkosipulin käytön ruuassa koska se ei haise hyvältä kaikkien mielestä. Tai liian räikeät vaatteet koska ne häiritsevät keskittymistä. Tupakointi kielletään mediassa koska sitä eo haluta näyttää positiivisessa valossa. Tämä on ymmärrettävää koska tupakointi on todellakin epäterveellistä ja haitallista. Mutta entä sitten vaikka alkoholi? Juomamainoksia televisiossa ja vielä semmoisiin katseluaikoihin että aivan varmasti myös nuoret ne näkevät. Alkoholisairauksien hoitojaksot ovat kasvaneet vuoteen 2003 verrattuna noin 14 prosenttia. Maksasairauksien lisäksi psykoosien hoidot ovat lisääntyneet. Olisikohan ihmisten aika paneutua niihiin OIKEISIIN ongelmiin jotka painavat kansakuntaamme ja alkaa huolehtimaan niistä? Mene ja tiedä.

      • edellisen kanssa

        Alkoholi mainoksia televisiossa,lehtien sivuilla ja ruokakauppojen edustalla mainoksia tarjouksista.Kuvottavaa katsella kun muutenkin näkee tarpeeksi päivittäin kännisiä ihmisiä liikeenteessä.nuoret valmiiksi alkoholisoituneet,ennenkuin pääseevät työelämään.Sitten ihmetellään miksi nuoret voi huonosti.Alkoholia suoraan tyrkyteetään ostamaan.Eikö siihen saa mitään mainostus kieltoa kun kerran sen käyttöä yritetään estää veroa nostamalla.Suomalaiset elokuvissa alkoholi näyttelee suurta osaa.Eikö enää osata tehdä mitään muuta kuin masentavia ja ikäviä tunteita herättäviä kuvia.Huumori on unohtunut kokonaan.Sitten täällä arvostellaan jotain yksittäistä henkilöä tupakan takia,vaikka se on pienempi paha kuin alkoholi.


      • spthktpm
        edellisen kanssa kirjoitti:

        Alkoholi mainoksia televisiossa,lehtien sivuilla ja ruokakauppojen edustalla mainoksia tarjouksista.Kuvottavaa katsella kun muutenkin näkee tarpeeksi päivittäin kännisiä ihmisiä liikeenteessä.nuoret valmiiksi alkoholisoituneet,ennenkuin pääseevät työelämään.Sitten ihmetellään miksi nuoret voi huonosti.Alkoholia suoraan tyrkyteetään ostamaan.Eikö siihen saa mitään mainostus kieltoa kun kerran sen käyttöä yritetään estää veroa nostamalla.Suomalaiset elokuvissa alkoholi näyttelee suurta osaa.Eikö enää osata tehdä mitään muuta kuin masentavia ja ikäviä tunteita herättäviä kuvia.Huumori on unohtunut kokonaan.Sitten täällä arvostellaan jotain yksittäistä henkilöä tupakan takia,vaikka se on pienempi paha kuin alkoholi.

        OjIrls zgisuycvhogy, [url=http://vvgbndwicrjv.com/]vvgbndwicrjv[/url], [link=http://nhwdoyqvcizt.com/]nhwdoyqvcizt[/link], http://ssncambpcimh.com/


    • hölö...

      Vähän teennäisen olonen koko ohjelma.. Ärsyttää Marian pottatukka. Telkussa saa kai polttaa mutta oikeestaan ihan hyödytön koko se pikku pätkä siinä ohjelmassa.

    • ööökstöks

      ..kyllä onkin jooo.. Laittaa siitä napista tai Kauko Säätimestä sen toosan kii..

    • jc-111

      TIESITKÖ ETTÄ -maria on ohjelma jota EI koske mainos lait. -kun elämäsi yrittää olla puhdas ja aatteellinen niin se on myös ahdas ja puutteellinen OLETKO JOKU KERROSTALO KYTTÄÄJÄ? -joka ammentaa pahaa oloonsa vahtimalla kaikkee -et varmaan koskaan katsele elokuvia -nalkutatko ulkona ihmisille hekin polttaa -oletko terapian tarpeessa?

    • asialla

      Ahdasmielisyys ahdistaa, sekä itseään että niitä,jotka joutuvat näitä maailmanparantajia,"juoruakkoja",kyttääjiä ikäviä inisijöitä kuuntelemaan ja sietämään. Elä ja anna toisten elää!

      • ¤tosiaan¤

        ihmisiä jotka tuntevat itsensä paremmiksi kun huomaa että toisista löytää jotain narisemista.. Polttakoon, juokoon ja naikoon jokainen niin paljon kuin tykkää, mä kannan huolta vain omasta elämästäni. Ei häiritse vaikka naapuri olisi illalla ulkona humalassa heilumassa kun omiaan juo eikä ole multa mitään pois...


    • ioergji

      Minusta röökimuijan huumori on juuri hauskasti tarkoituksella yliampuvaa ja tuo mieleen vanhat hyvät speden ajat. Röökimuijan pitää pysyä teeveessä piste! jos joku ei tykkää niin kuka pakottaa katsomaan tarvi siitä tänne nettiin tulla valittamaan jos vaihtaa kanavaa mutta ei jaksa röökimuijan jälkeen vaihtaa takaisin.. se on sinun ongelmasi ei nelosen.. kyllä marialle katsojia löytyy vaikkakin siinä on "sketsi" joka ei kaikkia miellytä

    • televisiossasi

      tai kaukosäätimessä on nappuloita?? Edellyttää tietysti, että olet itse tällä vuosi tuhannella (Osaat käyttää), ja että myös televisiosi on. (Kyseiset ominaisuudet löytyvät televisiostasi, kuten näppylät, ja kaukosäädin). Niillä saa kato vaihdettua kanavaa, tai sammutettua sen, nii ei tarvis tollasista PIKKU ASIOISTA täällä itkee jatkuvasti!!

    • SIUVAN

      vois sanoo et Mikkoset läks`televisiosta mut entäs Niemiset,alaarvoista taaperrusta!

    • Phyi!

      Röökimuija on aivan älytön lisä eikä millään muotoa paranna ohjelmaa. On vastenmielistä katsella ja kuunnella röökimuijaa varsinkin kun hänellä ei ole edes hyvää käsikirjoitusta, pelkkää hömppää

    • Hardy

      ...naisilta tupakanveto

      • valivalivalivalivalivalivalivali..... jäkjäkjäkjäkjäkjäk..... käykää pliis lekurissa..saatte lääkityksen kohdalleen,ei sitten ahdista niin paljon tämä elämä....


      • antispaddu

    • Röksy

      Röökimuija on just paras! xD

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansanedustaja vähättelee raakkutuhoa

      On ihan käsittämätöntä, että muuten niin ryhtilinjan puolueen jäsen vähättelee luonnonsuojelua ! Minäkin vastustan hait
      Maailman menoa
      406
      4666
    2. Mulle ei oo ketään missään

      Että turha tässä on enää ikävöidä mitään. Masennun lopullisesti ja häviän tältä planeetalta.
      Ikävä
      304
      2070
    3. Oletko nainen siis

      Ihastunut vai rakastunut?
      Ikävä
      65
      1975
    4. Mies rakkain

      Meidän rakkaus ei pala tulessakaan❤️‍🔥
      Ikävä
      42
      1835
    5. Laita kaivattusi

      Sukunimen ensimmäinen kirjain tähän. Katsotaan tuleeko osumia. 🙂
      Ikävä
      66
      1669
    6. Sinulle kaunis ihana yh...

      Kerro jotain lisää elämäntilanteestasi ja itsestäsi. 😊
      Ikävä
      66
      1645
    7. Karpo kujalla

      PrimeTimessä joku demari pyörittää Karpoa 100-0.
      Ähtäri
      46
      1537
    8. Vaikenen vaikka

      haluaisin sanoa sinulle niin paljon.
      Ikävä
      104
      1407
    9. Sointu Borg keikistelee vartaloa nuolevassa mekossa -Kohukaunotar Marika Fingerroos kuittaa "Mikä.."

      Sointu Borg ei jätä kylmäksi edes aikansa kohukaunotarta, Marika Fingerroosia. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1387
    10. Näytit minulle

      aivan uudenlaisen maailman. Sellaisen, jossa peilien pinta ei ole säröillä. Ihastuin sinuun mitä paremmin opin sinut tun
      Ikävä
      46
      1308
    Aihe