Minkälaiset mahdollisuudet vauvalla on selvitä jos syntyy rv 30? ja siitä ylöspäin esim.30 5?
Entäs vammat/sairaudet? Osaisko joku kertoa!!!
mitkä..?
3
814
Vastaukset
- infoa
Aika hyvät. Vammat ja sairaudet taas on niin yksilöllisiä juttuja. Keuhkojen kypsymättömyys on yleistä vielä noilla viikoilla.
Käy vaikka kevyt.net niin saat asiallista infoa. - pitkälti siitä
miten syntyy noilla viikoilla.
Jos syntyy hitaasti, (2 vuorokautta) pystytään kypsyttelemään keuhkoja kortisoonipiikeillä äidin reiteen, ja vauvalla on jo paljon paremmat selviämisen mahdollisuudet. - päivä paremmat
Hyvät mahdollisuudet on selviytyä jopa vammoitta ja ilman sairauksia. Suurimmassa vaarassa voivat olla sydän, keuhkot, aivot, fysiikka. Ja paljon muitakin riskejä on kuten kaikilla muillakin tässä elämässä. Minulla on kaksi keskoslasta 90-luvun alusta ja molemmat ovat tänään terveitä ja normaaleja nuoria. Kaikki on tietenkin yksilökohtaista mutta hyvät on mahdollisuudet. Ei tarvitse surra etukäteen. Tiedän että huoli on kova mutta koita jaksaa ja luota näihin rautaisiin ammattilaisiin jotka pelastavat heikompiakin elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584