Minkälaiset mahdollisuudet vauvalla on selvitä jos syntyy rv 30? ja siitä ylöspäin esim.30 5?
Entäs vammat/sairaudet? Osaisko joku kertoa!!!
mitkä..?
3
795
Vastaukset
- infoa
Aika hyvät. Vammat ja sairaudet taas on niin yksilöllisiä juttuja. Keuhkojen kypsymättömyys on yleistä vielä noilla viikoilla.
Käy vaikka kevyt.net niin saat asiallista infoa. - pitkälti siitä
miten syntyy noilla viikoilla.
Jos syntyy hitaasti, (2 vuorokautta) pystytään kypsyttelemään keuhkoja kortisoonipiikeillä äidin reiteen, ja vauvalla on jo paljon paremmat selviämisen mahdollisuudet. - päivä paremmat
Hyvät mahdollisuudet on selviytyä jopa vammoitta ja ilman sairauksia. Suurimmassa vaarassa voivat olla sydän, keuhkot, aivot, fysiikka. Ja paljon muitakin riskejä on kuten kaikilla muillakin tässä elämässä. Minulla on kaksi keskoslasta 90-luvun alusta ja molemmat ovat tänään terveitä ja normaaleja nuoria. Kaikki on tietenkin yksilökohtaista mutta hyvät on mahdollisuudet. Ei tarvitse surra etukäteen. Tiedän että huoli on kova mutta koita jaksaa ja luota näihin rautaisiin ammattilaisiin jotka pelastavat heikompiakin elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121699- 25645
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88454- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38326Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090