Jos vaaditaan niin kuinka se hankitaan ja kauan ennen matkaa se pitää olla hankittuna? Muuta viisumiin liittyvää hyödylistä tietoa?
Vaaditaanko viisumia Miamiin?
7
1629
Vastaukset
- kuin passi
ellei jokin ole dramaattisesti muuttunut viime kesästä. Mentiin siis hki-nyc-miami. Passilla pääsi ja hyvin sujui kunhan käsitti että itsepalvelu oli ainoa tapa tehdä check-in miamin kentällä. Ei mitään ohjeita tarjolla !
- sinne
viisumi vaaditaan. Miamihan on itsenäinen valtio etelä-afrikassa ja Suomen ja Miamin sosialistisen Kansantasavallan välillä ei ole viisumivapautta.
Kysy tarkempia ohjeita Miamin suurlähetystöstä Helsingistä.- kukaan kyselly
meiltä ainakaan.
- viisumia
vaadita, maahantulolomake täytettävä ja kun tulet maahan, sinulta otetaan sormenjäljet koneelle sekä kuva. Vihreä kaavake täytetään koneessa, 2 kpl annetaan lentokentällä, kun poistut maasta. Netissä on sama kysely, jonka täytä etukäteen, mutta sitä sinulta ei kysele itse paikanpäällä.
- aikoo olla
kauemmin kuin 90pv. niin sitten tarvitsee viisumin.
aikoo olla kirjoitti:
kauemmin kuin 90pv. niin sitten tarvitsee viisumin.
jos on vuoden passi tai ei kuulu visa waiver ohjelmaan tai jos evätty maahantulo usa:han joskus tai karkotettu sieltä.Silloin vaaditaan viisumi. Viisumin hankkiminen konsulaatista vaatii pientä paperityötä ja käyntiä haastattelussa.
- juuri reissussa
Terveisiä Miamista.
Proseduuri on tällä hetkellä tämä: Netissä on ennen matkaa täytettävä hakemus (USA:N kotisivuilta löytyy hakemus) ns. ESTA-hakemus, joka vastaa siis sitä vihreää koneessa täytettävää lappua. MUTTA, koskapa meneilläään on niin sanottu "ylimenokausi", on myös vihreä lappu täytettävä. Sekä se tullilappu, jonka myös saa koneessa. Ja vihreä lappu ja tullilappu siis sitten jätetään maahantuloviranomaisille sormenjälkien kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427