Nyt on sitten ensi km:t ajettu uudella motolla, kulkupuolta ei oikein vielä tiedä, kun pitäisi ajaa sisään konetta, mutta vakaalta peliltä vaikuttaa, hyvä ajo asento ja kaikki pelaa kuin ajatus. Missä asennossa kolmesta vaihtoehdosta te pidätte pleksiä, kun tuntuu pyörteilevän jonnin verran, pituutta meikällä 186cm. Hyviä kilometrejä kaikille :)
Sika säkistä
4
504
Vastaukset
- vertailussa
turon homppelipyörä jäi viimeiseksi. Joka osiossa.
- Yleismotoristi muiden joukossa
Tekniikan maailma keskittyköön kameroihin ja vatkaimiin, kun ei pyöristä mitään ymmärrä. Moottoripyörävalinnat ovat henkilökohtaisia juttuja ja toivon että edes motoristit kunnioittaisivat koollegoiden valintoja, se on kumma juttu kun täällä pitää haukkua muita ja luulla että se omavalinta on ainoa oikea ja sitä täytyy kaikille toitottaa. Edellisen kirjoittaja taitaakin olla narsisti jos edes tietää mitä se tarkoittaa.
- siinä
Yleismotoristi muiden joukossa kirjoitti:
Tekniikan maailma keskittyköön kameroihin ja vatkaimiin, kun ei pyöristä mitään ymmärrä. Moottoripyörävalinnat ovat henkilökohtaisia juttuja ja toivon että edes motoristit kunnioittaisivat koollegoiden valintoja, se on kumma juttu kun täällä pitää haukkua muita ja luulla että se omavalinta on ainoa oikea ja sitä täytyy kaikille toitottaa. Edellisen kirjoittaja taitaakin olla narsisti jos edes tietää mitä se tarkoittaa.
Kyllä ne on ihan oikeita motoristeja jotka niitä vertailuja tekee. Vertailuista saa aina jotain tietoa josta voi olla hyötyä kun pyöriä valitsee ja koeajaa. Tunnetuin narsistihan on turo itse. http://tinyurl.com/dldglp
- strommisti
Moi, onnea uudelle lelulle, itse laitoin sporttiplexin alkuperäisen tilalle ja lisäsin sekä plexin että sen telineen alle alapäähän kumiprikat(n.8mm.) ja vaihdoin ne alemmat ruuvit pidemmiksi. Turbulenssi kypärästä hävivi lähes täysin ja kypärämelulle kävi samoin. Plexiä pidän joko keski- tai yläasennossa. Huom. sijoita kypärään, niin nautit ajamisesta enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17933viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779