Nintendo DS / DSi

Typsyliini.

Harkitsen jommankumman ostoa mutta en oikein tiedä kumpi on kannattavampi..joten voisko joku DS tai DSi:n omistava vastailla kysymyksiin..?..

1. Onko DSi:n nettiselainen automaattisesti konsolissa vai pitääkö sen eteen tehdä jotain?

2. Käykö perus DS:n pelit DSi:hin?

3. Kumpaa suosittelet?

4. Onko konsoleilla suuri hinta ero?

5. Mitä DSi:n kameralla voi tehdä?

jos joku vastailisi nuihin, olisi tosi kiva =D

17

4066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaukset

En omista kumpaakaan, mutta tiedän ;). Joku voi korjata jos olen väärässä.

0. DS:sää et voi enää ostaa uutena. Sinun täytyy ostaa DS Lite tai DSi.

1. Voit ladata sen ilmaiseksi netistä (siis dsin kautta).

2. Käy. DS Liteen (ja DS:ään) käy myös Gameboy Advance -pelit, mutta DSi:n ei.

3. DSi:tä. Hintaero ei ole kovin suuri, mutta DSi:lle tehdään tulevaisuudessa varmaan pelejä, jotka hyödyntävät i:n parempia tehoja ja ominaisuuksia. Eli jos haluat pelata "only for DSi" -pelejä, niin osta DSi.

4. DS Lite maksaa uutena 140-150 e, DSi 190-200 e.
      käytettynä voi toki saada halvemmalla.

5. Ottaa kuvia ja muokata niitä. Tulevaisuudessa tulee tod.näk. pelejä jotka hyödyntävät tätä ominausuutta.

Voit katsoa lisää vaikka täältä http://www.nintendo.fi/?path=nintendo_ds.

• rerertyhgfvbthjk

moi. omistan kyseisen nintendo dsi:n. itse suosittelen dsi:n ostoa, koska siina on palljon enemman ominaisuuksia nita norm. ds:ssassa. viestin kirjoitin dsi:llani, ja en jaksanu laittaa ä kirjaimia alkaa ihmetelko :]

• lillipuddi
        rerertyhgfvbthjk kirjoitti:

moi. omistan kyseisen nintendo dsi:n. itse suosittelen dsi:n ostoa, koska siina on palljon enemman ominaisuuksia nita norm. ds:ssassa. viestin kirjoitin dsi:llani, ja en jaksanu laittaa ä kirjaimia alkaa ihmetelko :]

Eli isosiskoni on varmaan laittanut tänne jotain viestejä puolestani, mutta ei viitsinyt enään, joten kysyn itse :) 1. Onko DSi peli paketteja ollut myynnissä hesan seudun kaupoissa? 2. Voiko DSi:n kautta vaihtaa pokemoneja (pokemonpeleissä) jos kaverilla on Lite? 3. Ja jos voi, niin tarkasti miten, ja tarvitaanko siihen jokin liitin? 4. Pystyykö niitä ilmaisia pisteitä, joita saa rajoitetun ajan, säilömään ja käyttämään myöhemmin, vai onko ne voimassa vain rajoitetun ajan? Kiitos jos joku vastaisi :)

• rndm.
        lillipuddi kirjoitti:

Eli isosiskoni on varmaan laittanut tänne jotain viestejä puolestani, mutta ei viitsinyt enään, joten kysyn itse :) 1. Onko DSi peli paketteja ollut myynnissä hesan seudun kaupoissa? 2. Voiko DSi:n kautta vaihtaa pokemoneja (pokemonpeleissä) jos kaverilla on Lite? 3. Ja jos voi, niin tarkasti miten, ja tarvitaanko siihen jokin liitin? 4. Pystyykö niitä ilmaisia pisteitä, joita saa rajoitetun ajan, säilömään ja käyttämään myöhemmin, vai onko ne voimassa vain rajoitetun ajan? Kiitos jos joku vastaisi :)

2. voi. 3. Ei tarvitse mitään liitintä. Teidän pitää kaverisi kanssa mennä peleissänne minkä tahansa PokeCenterin yläkertaan. Puhukaa keskellä olevalle naiselle. Vastailkaa "YES", niin pääsette huoneeseen. Etsikää sieltä toisenne ja puhukaa toisillennne. Valitkaa "TRADE", niin pääsette vaihtamaan. Valitkaa Pokémonit, jotka haluatte vaihtaa, ja vaihto tapahtuu. 4. Tietääkseni voi säilöä.

• NakkiMaakari
        rndm. kirjoitti:

2. voi. 3. Ei tarvitse mitään liitintä. Teidän pitää kaverisi kanssa mennä peleissänne minkä tahansa PokeCenterin yläkertaan. Puhukaa keskellä olevalle naiselle. Vastailkaa "YES", niin pääsette huoneeseen. Etsikää sieltä toisenne ja puhukaa toisillennne. Valitkaa "TRADE", niin pääsette vaihtamaan. Valitkaa Pokémonit, jotka haluatte vaihtaa, ja vaihto tapahtuu. 4. Tietääkseni voi säilöä.

Pisteet ovat normaaleja pisteitä, niinkuin kaupasta ostettavat tai visalla maksettavat eli säilyy normaalisti Ja ehdottamasti kannattaa ostaa mielummin DSi sillä hintaero ei tosiaan ole suuri. Myöskin DSi :llä paremmat ominaisuudet ja parempi pelattavuus. Game Boy pelejä tuskin kukaan enään pelaa, tai pelaahan niitä, mutta ei sen takia kannata DS Liteä ostaa, kun on parempaa tarjolla! DSi:ssä suuri plussa ovat myös 1) mattapinta =ei jää sormenjäkiä ja näyttää siistimmältä 2) suuremmat ja kirkkaammat näytöt 3) hyvät pelinäppäimet 4) ja ehdottomasti nettiselain Ja paljon muutakin löytyy, eli eikun kauppaan ja DSi ostamaan :)

• ds-fani
        NakkiMaakari kirjoitti:

Pisteet ovat normaaleja pisteitä, niinkuin kaupasta ostettavat tai visalla maksettavat eli säilyy normaalisti Ja ehdottamasti kannattaa ostaa mielummin DSi sillä hintaero ei tosiaan ole suuri. Myöskin DSi :llä paremmat ominaisuudet ja parempi pelattavuus. Game Boy pelejä tuskin kukaan enään pelaa, tai pelaahan niitä, mutta ei sen takia kannata DS Liteä ostaa, kun on parempaa tarjolla! DSi:ssä suuri plussa ovat myös 1) mattapinta =ei jää sormenjäkiä ja näyttää siistimmältä 2) suuremmat ja kirkkaammat näytöt 3) hyvät pelinäppäimet 4) ja ehdottomasti nettiselain Ja paljon muutakin löytyy, eli eikun kauppaan ja DSi ostamaan :)

Oon samaa mieltä

• vierasvaan
        ds-fani kirjoitti:

Oon samaa mieltä

Onko ds lite:ssä nettiselain??

• ananaslimsa
        vierasvaan kirjoitti:

Onko ds lite:ssä nettiselain??

nintendo ds litessä ei ole nettiselainta

• ejra
        lillipuddi kirjoitti:

Mistä/miten niitä ilmaisia pisteitä saa?
        Ostin tänään, ja haluaisin ladata niitä 'pisteillä ostettavia pelejä.

Ensä mistä niitä pisteitä saa 'ostettua'??

• aSDwew

1. se pitää ladata nintendo shopista. se löytyy valikosta

2.Yleensä kaikki mutta esim gh tai muut vanhemmat pelit eivät käy koska ei ole sitä ismopaa "slottia"

3. DSi. paljon enemmän ominaisuuksia ja tekemistä, ei tari netissä surffaamiseen erillista cardia

4.Nintendo ds liten löydät paketissa pelin kanssa noin 150€ ja DSi jotain 200€

5.silla voi ottaa kuvia ei videoita. kuvia voi muokata erilaisilla toiminnoilla. esim. voit venyttää naamaa ja lisätä graffiteja kuvaan

• Tiedoton808

Käykö nintendo ds:ssän pelit nintendo dsi:hin??? =0

• jumskattikissaolipää
        Tiedoton808 kirjoitti:

Käykö nintendo ds:ssän pelit nintendo dsi:hin??? =0

itselläni on lite mutta tulin miettineeksi että i olisi ollut parempi netin ja pisteiden kannalta.
        oma nintendo ds liteni ja pokemon diamond peli maksoi 200€

• A n !!(/))(
        jumskattikissaolipää kirjoitti:

itselläni on lite mutta tulin miettineeksi että i olisi ollut parempi netin ja pisteiden kannalta.
        oma nintendo ds liteni ja pokemon diamond peli maksoi 200€

ds ssän pelejä voi käyttää dsi illä minä omistan ds iin a mun kaverilla on ds ja suosittelen ds iitä sillä
        siiä on kamerat molemmilla puolilla ds iin kameralla pystyy muun muassa ottamaan kuvia,vääntelemään niitä ,piirtämään niihin,ja kaikkea kivaa siis kanattaa ostaa se nindendo ds i sitäpaitsi se on kehittyeempi malli kuin ds hinta eroa niilä on noin 100€ mutta kannattaa maksaa se koska se on niin hieno ds iin hita on 231€ mä suosittelen dsiitä kaikille jotka meinaa selasen käsikosolin hankkia

• jonskuuuuuu
        A n !!(/))( kirjoitti:

ds ssän pelejä voi käyttää dsi illä minä omistan ds iin a mun kaverilla on ds ja suosittelen ds iitä sillä
        siiä on kamerat molemmilla puolilla ds iin kameralla pystyy muun muassa ottamaan kuvia,vääntelemään niitä ,piirtämään niihin,ja kaikkea kivaa siis kanattaa ostaa se nindendo ds i sitäpaitsi se on kehittyeempi malli kuin ds hinta eroa niilä on noin 100€ mutta kannattaa maksaa se koska se on niin hieno ds iin hita on 231€ mä suosittelen dsiitä kaikille jotka meinaa selasen käsikosolin hankkia

mä suosittelen ds liteä koska se on 50 halvempi ja siihe menee gameboy advense pelit ja mulla on ittelläni ds lite ja kamulla dsi ni kamuu vähä potutti ko e toiminu pelit iissä ja en lukenut muiden kommentteja

• DS lite

olen hankkimassa nintendo DSsää ja tartteis tietää että onko DS litessä muistikortin paikkaa?
      jjuu olen aika tietämätön nii valaiskaahan mua vähän8)) kiitos kiitos kiitos jo etukäteen!

• omistaa ds:n

Ds litessä EI OLE muistikortin paikkaa. Dsi:stä ja Dsi Xl::stä sekä tuosta uudesta 3ds:tä se kyllä löytyy

• jeojaa

aijon itsekin ostaa jonkin niistä:) tai dsi XL

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4606
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe