On kummallista etten saa millään lupaa pois oikeudesta kun olen uhri.Henkilö on usein pahoinpidellyt minut ja tän vuoden helmikuussa viimeksi.Tein rikosilmoituksen ja nyt toukokuun alussa oikeudessa.Miksi ei ole pykälää etten minun tarvitse enää sanoa.olen muuttamassa pois tästä asunnosta ja meillä on yhteinen auto vaikka onkin mun nimissä ja kulut ym muut puoliksi.Mitäpä voisin tehdä että saisin auton käyttöön. olen nainen ja turha mennä autokauppaan katsomaan autoa,kun on kerran petetty.käsittääkseen miehet saavat parempia autoja kuin nainen.joten haluaisin tuon koslan itselleni.pitäisikö arvioittaa jollakkin.??olen voinut välttää kohtaamasta tekijää kun näen milloin on liikkeellä.onhan minun käytettävä koiraa mutta puheissa en ole ollut 21.2 lähtien..hän kyllä myöntää kaikki mutta pelkään saavani paniikki kohtauksen oikeudessa.niitä on tullut kun olen joutunut käsittelemään asiaa.
sama rappukäytävä
tuulakaija
2
858
Vastaukset
- dreadnought
Viestisi on vähän epätäydellinen, en oikein ymmärrä, että mitä kysyit.
Tässä lauseesi:
"etten saa millään lupaa pois oikeudesta kun olen uhri."
Mitä lupaa pois oikeudesta kaipailet? Onko kysymys jäänyt kesken?
Tässä kysymyksesi:
"Miksi ei ole pykälää etten minun tarvitse enää sanoa."
Ettei sinun tarvitse enää sanoa MITÄ? Kysymys jäi kesken.
Jos olet rekisteriin merkitty auton omistaja, niin auto on kokonaan sinun ja voit tehdä sillä mitä haluat. Miten auto tuohon asiaan liittyy?- teksti
Ei tolkkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222