sama rappukäytävä

tuulakaija

On kummallista etten saa millään lupaa pois oikeudesta kun olen uhri.Henkilö on usein pahoinpidellyt minut ja tän vuoden helmikuussa viimeksi.Tein rikosilmoituksen ja nyt toukokuun alussa oikeudessa.Miksi ei ole pykälää etten minun tarvitse enää sanoa.olen muuttamassa pois tästä asunnosta ja meillä on yhteinen auto vaikka onkin mun nimissä ja kulut ym muut puoliksi.Mitäpä voisin tehdä että saisin auton käyttöön. olen nainen ja turha mennä autokauppaan katsomaan autoa,kun on kerran petetty.käsittääkseen miehet saavat parempia autoja kuin nainen.joten haluaisin tuon koslan itselleni.pitäisikö arvioittaa jollakkin.??olen voinut välttää kohtaamasta tekijää kun näen milloin on liikkeellä.onhan minun käytettävä koiraa mutta puheissa en ole ollut 21.2 lähtien..hän kyllä myöntää kaikki mutta pelkään saavani paniikki kohtauksen oikeudessa.niitä on tullut kun olen joutunut käsittelemään asiaa.

2

867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dreadnought

Viestisi on vähän epätäydellinen, en oikein ymmärrä, että mitä kysyit.

Tässä lauseesi:
      "etten saa millään lupaa pois oikeudesta kun olen uhri."

Mitä lupaa pois oikeudesta kaipailet? Onko kysymys jäänyt kesken?

Tässä kysymyksesi:
      "Miksi ei ole pykälää etten minun tarvitse enää sanoa."

Ettei sinun tarvitse enää sanoa MITÄ? Kysymys jäi kesken.

Jos olet rekisteriin merkitty auton omistaja, niin auto on kokonaan sinun ja voit tehdä sillä mitä haluat. Miten auto tuohon asiaan liittyy?

• teksti

Ei tolkkua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      99
      5621
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4251
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      47
      2537
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2378
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1845
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1504
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1352
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1188
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      23
      1095
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1071
    Aihe