On kummallista etten saa millään lupaa pois oikeudesta kun olen uhri.Henkilö on usein pahoinpidellyt minut ja tän vuoden helmikuussa viimeksi.Tein rikosilmoituksen ja nyt toukokuun alussa oikeudessa.Miksi ei ole pykälää etten minun tarvitse enää sanoa.olen muuttamassa pois tästä asunnosta ja meillä on yhteinen auto vaikka onkin mun nimissä ja kulut ym muut puoliksi.Mitäpä voisin tehdä että saisin auton käyttöön. olen nainen ja turha mennä autokauppaan katsomaan autoa,kun on kerran petetty.käsittääkseen miehet saavat parempia autoja kuin nainen.joten haluaisin tuon koslan itselleni.pitäisikö arvioittaa jollakkin.??olen voinut välttää kohtaamasta tekijää kun näen milloin on liikkeellä.onhan minun käytettävä koiraa mutta puheissa en ole ollut 21.2 lähtien..hän kyllä myöntää kaikki mutta pelkään saavani paniikki kohtauksen oikeudessa.niitä on tullut kun olen joutunut käsittelemään asiaa.
sama rappukäytävä
tuulakaija
2
854
Vastaukset
- dreadnought
Viestisi on vähän epätäydellinen, en oikein ymmärrä, että mitä kysyit.
Tässä lauseesi:
"etten saa millään lupaa pois oikeudesta kun olen uhri."
Mitä lupaa pois oikeudesta kaipailet? Onko kysymys jäänyt kesken?
Tässä kysymyksesi:
"Miksi ei ole pykälää etten minun tarvitse enää sanoa."
Ettei sinun tarvitse enää sanoa MITÄ? Kysymys jäi kesken.
Jos olet rekisteriin merkitty auton omistaja, niin auto on kokonaan sinun ja voit tehdä sillä mitä haluat. Miten auto tuohon asiaan liittyy?- teksti
Ei tolkkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522135
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351343Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941285- 1571188
- 681011
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59868Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46809