Heips!
Olen kiinnostunut opiskelusta Mikkelin Nuoriso-opistossa. Haluaisin vain tietää enemmän Nuoriso-opistossa opiskelusta.. minkälaista opiskelu on? entä asuntolassa asuminen? mitä olet tykännyt opiskelusta? vai kannattaisiko hakeutua johonkin muuhun opistoon?
Kiitos jo etukäteen vastauksista :)
Mikkelin opistot
3
1675
Vastaukset
- tietamaton
Miekii oon miettiny tota nuoriso-opistoa, mutta oon kuullu siitä kyseenalaisia huhuja. Osaisko joku vahvistaa tai kumota ne?
Kiitti vastauksista, haluun tosissaan tietää.- ingles]
En tiedä millaisia huhuja olet kuullut, mutta opiskelun kannalta ihan asiallinen paikka ainakin on:) Sitä enemmän saa irti, mitä enemmän on valmis panostamaan. Ympäristö on aika rento sanoisinko. Oppilasasuntolassa asuminen jakaa aina mielipiteitä laidasta laitaan. Voihan sitä aina ensin kokeilla ja jos sattuu, ettei pidä siellä olemisesta (vaatii hermoja, sopeutumiskykyä elää monen muun kanssa samoissa yhteisissä tiloissa esim. keittiötilat mitkä toimii oikeastaan myös oleskelutiloina, huoneet eivät kovin tilavia) voi hankkia vuokra-asunnon :) Vaikea enempää vastata, ilman suoria kysymyksiä, että minkälaista tietoa haluaa. Aiemmin opiskelleet/työkokemusta omaavat voivat suorittaa koulun kahdessa vuodessakin.
- ingles]
ingles] kirjoitti:
En tiedä millaisia huhuja olet kuullut, mutta opiskelun kannalta ihan asiallinen paikka ainakin on:) Sitä enemmän saa irti, mitä enemmän on valmis panostamaan. Ympäristö on aika rento sanoisinko. Oppilasasuntolassa asuminen jakaa aina mielipiteitä laidasta laitaan. Voihan sitä aina ensin kokeilla ja jos sattuu, ettei pidä siellä olemisesta (vaatii hermoja, sopeutumiskykyä elää monen muun kanssa samoissa yhteisissä tiloissa esim. keittiötilat mitkä toimii oikeastaan myös oleskelutiloina, huoneet eivät kovin tilavia) voi hankkia vuokra-asunnon :) Vaikea enempää vastata, ilman suoria kysymyksiä, että minkälaista tietoa haluaa. Aiemmin opiskelleet/työkokemusta omaavat voivat suorittaa koulun kahdessa vuodessakin.
Ja lisänä se, että muistaakseni Mikkelin paikka on ainoa tuon alan oppilaitos, joka sijaitsee kaupungin välittömässä läheisyydessä. Etunsa siinäkin omalla tavallaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522754790Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003576Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka282977Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672370Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022279TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain931566Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411326
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761304- 67976