2 kundin kaa samaa aikaa...

blondityttöö-h....

Eli oon 14v tyttö ja mä seukkaan kahen eri kundin kaa samaa aikaa... Toinen on söpö fruittari ja toinen semmonen hopparikundi. Molemmat on amiksess mut en osaa päättää kummankaa jatkasin suhdetta ?? Oon sextannu molempien kaa mut mitä sanotte fruittari vai hoppari ??? : )

39

3248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • popparijoppari

hoppari, suositumpi ja näyttävät yleensä paremmilta aikuisena :D fruittarit yleensä vaan piilottautuvat hiuksiinsa :f

• Vai niin

14-vuotias? Et kyl kauaan ootellu...

• ..........................
        Vai niin kirjoitti:

14-vuotias? Et kyl kauaan ootellu...

Koska kaikki rakastaa jakorasioita...

Tietätsä mitän sun pitäis tehdä, eroa kummastakin ja ala nunnaksi!

• gangsta lean

meidänkin koulussa on jonkun verran fruittareita ja he ovat hiljaisia nyssyköitä jotka pyörivät omissa porukoissaan. itse onneksi lukeudun koulumme suurimpaan porukkaan:hoppareihin!

• iuyiuo
        gangsta lean kirjoitti:

meidänkin koulussa on jonkun verran fruittareita ja he ovat hiljaisia nyssyköitä jotka pyörivät omissa porukoissaan. itse onneksi lukeudun koulumme suurimpaan porukkaan:hoppareihin!

Hevarit, fruttarit, normi hupparit ja pillifarkut on kaikki samoissa ryhmissä.

• oiuyio

Seksiä heti asenne ei toimi.

Sellainen suhde ei kestä missä seksi on etusijalla.

Miksi annat käyttää itseäsi kuin lihapalaa?

Vakavassa suhteessa seksi on melkein toissijaista.
      Seksi tulee myöhemmin eikä se ole pääpointti.

Mieti mitä haluat suhteelta.
      Rakkautta vai vain seksiä?

• hmmmm..joo

No siinä sulla pulma...jos et muuten tiedä kumman ottaisit... kumpi parempi seksissä...kummal parempi kroppa...sopivamman olonen kalu sun makuun? Siinä tommosia ulkoisia juttuja...mut kait nyt vähän muutkin jutut loppupeleissä ratkaisee, kun vaan ne...mut ihan tärkeitä kriteereitä noikin.

• oiuio
        hmmmm..joo kirjoitti:

No siinä sulla pulma...jos et muuten tiedä kumman ottaisit... kumpi parempi seksissä...kummal parempi kroppa...sopivamman olonen kalu sun makuun? Siinä tommosia ulkoisia juttuja...mut kait nyt vähän muutkin jutut loppupeleissä ratkaisee, kun vaan ne...mut ihan tärkeitä kriteereitä noikin.

Ku ei kenelläkään keho pysy kunnossa ikusesti. Ens vuonna sixpack katoo ja kunto heikkenee ellei sitä pidä yllä.

• 3SOME

Ota samaan aikaan

• Is You Happy??

hopparit on usein itsevarmempia ja parempia, fruittarit on henkisesti heikompia ja yrittävät tehdä itsestänsä paremman panostamalla ulkonäköön ja heidän mieliala vaihtelee enemmän, kelaa ite mitä siitä voi seurata..

• sienitatittaja

oot penikka. ja ne jätkät on molemmat sairaita

• hienosti

menee. kyl viel vanhempana kadut ku oot jakanu jo 14 vuotiaana. Fruittarit, esittää viileitä mut murenee henkisesti tosi helposti, pikkuveli oli fruittari mut onneks luopu siitä. Hopparit, luulevat olevansa muiden yläpuolella, mut putoo korkeelta kun hopparimeininki ei enää toimi.

• sanon minä

toivottavasti ne saa tietää et oot tommonen jakis ja jättää kumpikin sut.

• bvfadaghhkjdjk

Ps kyllä jokainen jättäs sut jos tietäs hommailus olkoot kui fruide tahansa hemmeti jako rasia.

• mun mielipide

mun mielest tommonen ei käy.

mun mielest sun täytyist erota ja hankkii semmonen kundi jota EI kiinnosta vain seksi vaan sinä!!

• vieras92

14 vuotias on vasta lapsi, mitä helvettiä.

• Lissuh
        vieras92 kirjoitti:

14 vuotias on vasta lapsi, mitä helvettiä.

Tuskin on 14 ja tyttö, luultavammin Arska 45 v, :D

• gfdh

ääh, miks löysinkään tälläsen :D
      rupesin kattoo että oot 14 ja kahen jätkän kans "seukkaat" ja sextaat...
      huhhu.
      ite täytän juuri 15vuotta...
      no onha tälläset teinisuhteet yleisiä, mutta kyl oisin sun asemassas odotellu ainaki seksin suhteen sitä oikeaa ja muutenki...
      mut joo, eipä taida olla kumpikaan sulle sopivia, jos et osaa päättää.
      odota ja eti kunnon jätkä, äläkä mitään sellasta, joka haluu vaa sitä pillua..

• pateon

Toivottavasti ne pojat jättää sut eka ja tajuu et oot pinnallinen lissu -.-
        Mitä tuut tänne kysymään otanko hopparin vai fruittarin ku ei tunneta HUOH!!!!!!!!
        älä leiki muiden tunteilla -.-

• gugtyutyu

Et voi tulla tänne vaan kysyyn "fruittari vai hoppari" vittu et varmaan välitä kummastakaan mitään, kun molempien kanssa samaan aikaa.

Sun pitäis katso aluonneta, tosi pinnallista tulla tänne vaan "fruittari vai hoppari", jos jompikumpi heistä tulisi tänne tuon lukemaan, jättäisi se sinut heti.

Ja et kyllä kauaa ootellu tuon seksi jutun kanssa, ja vielä molempien. HUHUH!

• tämmönen mielipide :

Ehdotan fruittaria :D . En itse pidä hoppareista kun esittävät liikaa kovempaa kuin oikeesti ovat. Rippuu tietenkin henkilöstä mutta yleisesti kun miettii niin fruittari vois olla parempi :D Hoppareiden pukeutumis tyyli on niin outo tai ainakin itse vihaan housuja jotka ovat kokoa xxxxxxxl. Sellaset housut on kamalan näköset ja todella epämiellyttävät kun ne mahtuis vaikka neljälle äijälle :D .

• jokuuuuuy

VAnha viesti iknow mut Hopparit ftw! Fruittarit on vaa säälittävii ..
      P.S. Ihmisten tunteil ei saa leikkii tollee!

• jeeeeeee.

Minä harrastan tätä palstaa ja ihmisten huijaamista täällä palstalla.

• hmmm...

Outoa että poikapuolinen ystäväni joka on hoppari sai selville et sen tyttöystävällä on salasuhde toisen kanssa... Toivottavasti olet eri henkilö...

• kjfweköfd

Tällasesa tapauksesa ei saa kumpaakaan, tai toisen voi saada muttakun selviää että tapailee kahta kerralla nii se on siinä ja on yksin.

• 8xcghjk699

hoppari

• aoehtnstråhåisth

no kummal isompi kyrpä ja kumman kans parempi nussia? vittumikä jakorasia:D::D::D::D

• Anonyymi

ihan hyvä<ois kiva naida s ua.

• Anonyymi

Hopparit ovat kaikkialla naurun aihe joita ei voi ottaa todesta.

• Anonyymi

saat ottaa kumman vaan. mutta mä olisin paras

• Anonyymi

Huoh.. feikkiä paskaa 🙄 näit vaan märkääunta 48v yrjö

• Anonyymi

vaikea kysymys

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6544
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3910
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3335
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      382
      1794
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1418
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1073
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      920
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe