En löytänyt googlettamalla enkä edes tampere oppaasta minkäänlaista tietoa Tampereen teatterikerhoista.
Haluaisin siis ilmoittautua vaikkapa komediateatterin/työväenteatterin näytelmäkerhoon. :) Olen kohta 16-vuotias, joten minkähänlaiseen ryhmään pitäisi mennä?
Jos joku tietää mistä löytyy tiedot ilmoittautumisesta yms. niin kertokaapa toki!
Tampereen näytelmäkerhot?
7
2078
Vastaukset
- Janikauu
http://www.suomenteatteriopisto.fi/tavoitteet.htm
Sinun ikäisellesi voisi ollakkin juuri sopiva jos olet vielä kiinnostunut :) - Lystiläinen
Katsomassa hervannan harrastaja teatterin koti sivut osoitteessa lysti.fi.. otat ssitten vaan yhteyttä ja oletettavasti pääset mukaan..
- hauskaa!!!!!
oon 13 ja haluaisin englanninkieliseen teatterikerhoon tampereella, mutta en löydä sellasta mistään!!! tietäiskö kukaan missä sellanen ois?? jos tiiätte niin pliis vastatkaa!!!!!
- Rosa
Tampereella on myös musiikkiteatterikoulu! :)
http://palatsiteatteri.fi/Koulu/tabid/2385/Default.aspx - Esiintyjä
Olen 11 vuotta vanha tyttö tampereella ja toivoisin lisää näytelmä mahdollisuuksia ja nullekki voi vinkata jotai teatteri juttujac:
- Näyttelijä
Tietääkö kukaan mis Tampereella vois olla 16 vuotiaalle sopiva ryhmä teaterikerossa ja jos joku tietää viel sellasen teaterikerhon mis pääsis tanssii ja laulaan niin voiko kertoo tääl ?
- aloittaisi
olen 13-vuotias tyttö tampereelta ja haluaisin aloittaa teatteri harrastuksen mutta en tiedä missä olisi hyvä paikka ja muuten menisin palatsin harrastukseen mutta se maksaa 580 euroa:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812