Tampereen näytelmäkerhot?

kiinnostais..

En löytänyt googlettamalla enkä edes tampere oppaasta minkäänlaista tietoa Tampereen teatterikerhoista.

Haluaisin siis ilmoittautua vaikkapa komediateatterin/työväenteatterin näytelmäkerhoon. :) Olen kohta 16-vuotias, joten minkähänlaiseen ryhmään pitäisi mennä?

Jos joku tietää mistä löytyy tiedot ilmoittautumisesta yms. niin kertokaapa toki!

7

2160

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janikauu
    • Lystiläinen

Katsomassa hervannan harrastaja teatterin koti sivut osoitteessa lysti.fi.. otat ssitten vaan yhteyttä ja oletettavasti pääset mukaan..

• hauskaa!!!!!

oon 13 ja haluaisin englanninkieliseen teatterikerhoon tampereella, mutta en löydä sellasta mistään!!! tietäiskö kukaan missä sellanen ois?? jos tiiätte niin pliis vastatkaa!!!!!

• Rosa
    • Esiintyjä

Olen 11 vuotta vanha tyttö tampereella ja toivoisin lisää näytelmä mahdollisuuksia ja nullekki voi vinkata jotai teatteri juttujac:

• Näyttelijä

Tietääkö kukaan mis Tampereella vois olla 16 vuotiaalle sopiva ryhmä teaterikerossa ja jos joku tietää viel sellasen teaterikerhon mis pääsis tanssii ja laulaan niin voiko kertoo tääl ?

• aloittaisi

olen 13-vuotias tyttö tampereelta ja haluaisin aloittaa teatteri harrastuksen mutta en tiedä missä olisi hyvä paikka ja muuten menisin palatsin harrastukseen mutta se maksaa 580 euroa:/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      976
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      262
      817
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      73
      719
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      681
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      636
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      601
    Aihe