En löytänyt googlettamalla enkä edes tampere oppaasta minkäänlaista tietoa Tampereen teatterikerhoista.
Haluaisin siis ilmoittautua vaikkapa komediateatterin/työväenteatterin näytelmäkerhoon. :) Olen kohta 16-vuotias, joten minkähänlaiseen ryhmään pitäisi mennä?
Jos joku tietää mistä löytyy tiedot ilmoittautumisesta yms. niin kertokaapa toki!
Tampereen näytelmäkerhot?
7
2101
Vastaukset
- Janikauu
http://www.suomenteatteriopisto.fi/tavoitteet.htm
Sinun ikäisellesi voisi ollakkin juuri sopiva jos olet vielä kiinnostunut :) - Lystiläinen
Katsomassa hervannan harrastaja teatterin koti sivut osoitteessa lysti.fi.. otat ssitten vaan yhteyttä ja oletettavasti pääset mukaan..
- hauskaa!!!!!
oon 13 ja haluaisin englanninkieliseen teatterikerhoon tampereella, mutta en löydä sellasta mistään!!! tietäiskö kukaan missä sellanen ois?? jos tiiätte niin pliis vastatkaa!!!!!
- Rosa
Tampereella on myös musiikkiteatterikoulu! :)
http://palatsiteatteri.fi/Koulu/tabid/2385/Default.aspx - Esiintyjä
Olen 11 vuotta vanha tyttö tampereella ja toivoisin lisää näytelmä mahdollisuuksia ja nullekki voi vinkata jotai teatteri juttujac:
- Näyttelijä
Tietääkö kukaan mis Tampereella vois olla 16 vuotiaalle sopiva ryhmä teaterikerossa ja jos joku tietää viel sellasen teaterikerhon mis pääsis tanssii ja laulaan niin voiko kertoo tääl ?
- aloittaisi
olen 13-vuotias tyttö tampereelta ja haluaisin aloittaa teatteri harrastuksen mutta en tiedä missä olisi hyvä paikka ja muuten menisin palatsin harrastukseen mutta se maksaa 580 euroa:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867