9v likka oli ulkona tänään laskemassa mäkeä kaverin kanssa jonka kanssa kielto olla ja ilman kenkiä.
Isänsä näki ja komensi kotiin johon tyttö "ÄLÄ PUUTU MUN ASIOIHIN".
Naapurinmies joka kuuli tämän purskahti nauruun kun se tuli niin tomerana ja kuin suoraan apteekin hyllyltä mutta pyysi samantien anteeksi nauruaan.
Nooh likka kotiin ja arestiin.
11v tytön kaveri isälleen kun isänsä ja mies lähtivät asioille "ET SÄ SAA MUN KAVERIN ISKÄN KANSSA MENNÄ MIHINKÄÄN JOS ME EI PÄÄSTÄ MUKAAN".
Sellaista tällä kertaa joten hyvää torstaita;O))
oman ja ei oman lapsen suusta
6
1145
Vastaukset
- tuli mileen?
Pitääkö lasta kieltää leikkimästä tiettyjen kavereiden kanssa vai vain ilman kenkiä? Onko jossain päin Helsinkiä vielä lunta mäenlaskuun? Oliko naapurinmies tomera ja kuka nauroi? Milloin me kaikki taas nauretaan?
- liukumäestä
laskenu ja mun mielestä se naapurin mies nauroi ja tomerasti nauroikin.
- bebe 80
liukumäestä kirjoitti:
laskenu ja mun mielestä se naapurin mies nauroi ja tomerasti nauroikin.
Sinulla on kyllä erikoisia juttuja. Välillä pitää oikein lukea kahteen kertaan, että tajuaa. Siltikään lastesi edesottamukset eivät välttämättä aukea... Sitten ihan OT: Vilkaisinpa profiilikuvaasi, ja pakko sanoa, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Pitääkö äiti-ihmisen poseerata julkisesti lonkeropullon kanssa samassa kuvassa. Ei ole lapsille kiva juttu.
- äidithän
bebe 80 kirjoitti:
Sinulla on kyllä erikoisia juttuja. Välillä pitää oikein lukea kahteen kertaan, että tajuaa. Siltikään lastesi edesottamukset eivät välttämättä aukea... Sitten ihan OT: Vilkaisinpa profiilikuvaasi, ja pakko sanoa, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Pitääkö äiti-ihmisen poseerata julkisesti lonkeropullon kanssa samassa kuvassa. Ei ole lapsille kiva juttu.
eivät saa juoda! On synti jos äiti ihminen juo alkoholia *reps*
- karseeta
nyt laitoit vielä kuvankin, olisit säästänyt meidät siltä.
- profilisti
kovin fiksua laittaa kuvaa tonne profiiliisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437