oman ja ei oman lapsen suusta

blondeistablondein72hki

9v likka oli ulkona tänään laskemassa mäkeä kaverin kanssa jonka kanssa kielto olla ja ilman kenkiä.
Isänsä näki ja komensi kotiin johon tyttö "ÄLÄ PUUTU MUN ASIOIHIN".
Naapurinmies joka kuuli tämän purskahti nauruun kun se tuli niin tomerana ja kuin suoraan apteekin hyllyltä mutta pyysi samantien anteeksi nauruaan.
Nooh likka kotiin ja arestiin.

11v tytön kaveri isälleen kun isänsä ja mies lähtivät asioille "ET SÄ SAA MUN KAVERIN ISKÄN KANSSA MENNÄ MIHINKÄÄN JOS ME EI PÄÄSTÄ MUKAAN".

Sellaista tällä kertaa joten hyvää torstaita;O))

6

1135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuli mileen?

Pitääkö lasta kieltää leikkimästä tiettyjen kavereiden kanssa vai vain ilman kenkiä? Onko jossain päin Helsinkiä vielä lunta mäenlaskuun? Oliko naapurinmies tomera ja kuka nauroi? Milloin me kaikki taas nauretaan?

• liukumäestä

laskenu ja mun mielestä se naapurin mies nauroi ja tomerasti nauroikin.

• bebe 80
        liukumäestä kirjoitti:

laskenu ja mun mielestä se naapurin mies nauroi ja tomerasti nauroikin.

Sinulla on kyllä erikoisia juttuja. Välillä pitää oikein lukea kahteen kertaan, että tajuaa. Siltikään lastesi edesottamukset eivät välttämättä aukea... Sitten ihan OT: Vilkaisinpa profiilikuvaasi, ja pakko sanoa, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Pitääkö äiti-ihmisen poseerata julkisesti lonkeropullon kanssa samassa kuvassa. Ei ole lapsille kiva juttu.

• äidithän
        bebe 80 kirjoitti:

Sinulla on kyllä erikoisia juttuja. Välillä pitää oikein lukea kahteen kertaan, että tajuaa. Siltikään lastesi edesottamukset eivät välttämättä aukea... Sitten ihan OT: Vilkaisinpa profiilikuvaasi, ja pakko sanoa, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Pitääkö äiti-ihmisen poseerata julkisesti lonkeropullon kanssa samassa kuvassa. Ei ole lapsille kiva juttu.

eivät saa juoda! On synti jos äiti ihminen juo alkoholia *reps*

• karseeta

nyt laitoit vielä kuvankin, olisit säästänyt meidät siltä.

• profilisti

kovin fiksua laittaa kuvaa tonne profiiliisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1805
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1298
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      126
      797
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      716
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      699
    Aihe