Kuulema 75 henkilöö saa lähtee tänä keväänä.
Andriz
19
3466
Vastaukset
- yhdyssana
Minkäpä takia Andriz ei irtisanoisi jos on taloudellisesti tarvis.
Yritysmaailma toimii taloudellisin periaattein, sosiaalitoimi on ihan erikseen.
Jos tunnet että sinua on kohdeltu kaltoin niin rupea yrittäjäksi. Elättelet sitten turhaa sakkia jolle yritykselläsi ei ole käyttöä.- Nimetön
Niin voit miettiä sitä et irtisanotaanko 75 vai viedäänkö firma konkurssiin???? Mun mielestä kannattaa firma pitää pystyssä keinolla millä hyvänsä. Kyllä hyvin koulutettu saa aina työpaikan. Täysin itsestä kiinni.
- voi voi
Nimetön kirjoitti:
Niin voit miettiä sitä et irtisanotaanko 75 vai viedäänkö firma konkurssiin???? Mun mielestä kannattaa firma pitää pystyssä keinolla millä hyvänsä. Kyllä hyvin koulutettu saa aina työpaikan. Täysin itsestä kiinni.
vai että irtisanoa 75 tai firma konkurssiin??
andritsilla tuhansia työntekiöitä,kymmeniä toimipisteitä,johtava yritys alallaan.luulisi että 75 savonlinnalaista ei pysty firmaa kaatamaan! muistetaan että lomautus ei tuo suoraa kulua yritykselle irtisanominen tuo. - Andritz!!!!!!!
jessus sentään...
- hyvä tilaisuus
voi voi kirjoitti:
vai että irtisanoa 75 tai firma konkurssiin??
andritsilla tuhansia työntekiöitä,kymmeniä toimipisteitä,johtava yritys alallaan.luulisi että 75 savonlinnalaista ei pysty firmaa kaatamaan! muistetaan että lomautus ei tuo suoraa kulua yritykselle irtisanominen tuo.päästä eroon firmalle tuottamattomista tai hankalista työntekijöistä joita hyvinä aikoina pesiytyy loisimaan suurten firmojen nurkkiin. Sen sijaan hyvät ja hommansa hoitavat työntekijät pidetään firmoissa viimeiseen asti.
- Raatajat
hyvä tilaisuus kirjoitti:
päästä eroon firmalle tuottamattomista tai hankalista työntekijöistä joita hyvinä aikoina pesiytyy loisimaan suurten firmojen nurkkiin. Sen sijaan hyvät ja hommansa hoitavat työntekijät pidetään firmoissa viimeiseen asti.
Tosiaan isoihin firmoihin pesiytyy myös kaikenlaisia elätettäviä joka portaaseen mutta irtisanomiset harvoin kohdistuu suulaisiin puhumalla pärjääviin.
- kuuluupi
Andritz!!!!!!! kirjoitti:
jessus sentään...
Savonlinna Worksille ja konttorirakennus Andrizille!!!!
- Sossunpummi
kuuluupi kirjoitti:
Savonlinna Worksille ja konttorirakennus Andrizille!!!!
Ja Worksin omistaa Andritz. Paja on ollut myynnissä jo jonkin aikaa. Andritz osti vastaavan pajan Unkarista ja nyt Savonlinnaa ajetaan alas, jos ostajaa eli toiminnan jatkajaa ei löydy.
- voi tsiisus
Sossunpummi kirjoitti:
Ja Worksin omistaa Andritz. Paja on ollut myynnissä jo jonkin aikaa. Andritz osti vastaavan pajan Unkarista ja nyt Savonlinnaa ajetaan alas, jos ostajaa eli toiminnan jatkajaa ei löydy.
vastaavaa pajaa ei taida unkarista löytyä? vai oliko enso ja ahlstrom luomassa myös unkarissa pesureihin perustuvaa tuotantoa?saman kokoisia pajoja pummi hei mailma pullollaan,myös sinullaisia elättejä ikävä kyllä.
- vaiko pommi
voi tsiisus kirjoitti:
vastaavaa pajaa ei taida unkarista löytyä? vai oliko enso ja ahlstrom luomassa myös unkarissa pesureihin perustuvaa tuotantoa?saman kokoisia pajoja pummi hei mailma pullollaan,myös sinullaisia elättejä ikävä kyllä.
ei sitten varmaan löydy, jos näin tiedät. tutkimattomia on nuo pääomien tiet. taidankin poistua täältä tynnyristä hetkeksi. tilauskanta on lypsyniemessä ilmeisesti kohdalla jne....
- voi tsiisus
vaiko pommi kirjoitti:
ei sitten varmaan löydy, jos näin tiedät. tutkimattomia on nuo pääomien tiet. taidankin poistua täältä tynnyristä hetkeksi. tilauskanta on lypsyniemessä ilmeisesti kohdalla jne....
tilauskanta on huono,niinkuin useilla muillakin metallipajoilla ja huonona pysyykin jos ei suuret uskalla/pysty investoimaan omiin tehtaisiinsa.
- Limbo-oiva
Johan tämä Lypsyniemen elvistelypoppoo ehtikin leuhkia hyvillä palkoillaan ja pirsseillään. Nyt tuli uusi komento. Tästä voitte ottaa mallia kuponkiin: työtön työtön työtön työtön työtön työtön työtön työtön
- jatkuuu
Sairaana Sairaana Sairaana Sairaana Sairaana Vitun soskupummi!
- siellä
Wörksin alihankkijalla eli FSP:llä ketään töissä? On joku pintakäsittely laitos.
- duunar
Tekeevät pitkääpäivää myös viikonloppuisin.
Joku pellehän siellä oli FoPSin miehiä. kaverin hermokontrolli petti kun FPS tippui Suomisarjaan. Itsehän toimin Andritzin ylipäällikkönä. pientä korvausta vastaan(50.000)voin erottaa kaikki pomot ja antaa heiltä säästyneillä palkkatuloilla töitä työmiehille.
- tyhmempi
SavoRULES kirjoitti:
Joku pellehän siellä oli FoPSin miehiä. kaverin hermokontrolli petti kun FPS tippui Suomisarjaan. Itsehän toimin Andritzin ylipäällikkönä. pientä korvausta vastaan(50.000)voin erottaa kaikki pomot ja antaa heiltä säästyneillä palkkatuloilla töitä työmiehille.
kuin luultiin.
- jo muutama
tyhmempi kirjoitti:
kuin luultiin.
huomannut ajat sitten, SavoRULES on vielä äitylin pikku peräkamarinpoika. Ei pysty ees perhettä perustamaan. Täys nolla koko rulle, suu käy, mut ei mikään muu. Tuhkamuna ja luuseri se on.
jo muutama kirjoitti:
huomannut ajat sitten, SavoRULES on vielä äitylin pikku peräkamarinpoika. Ei pysty ees perhettä perustamaan. Täys nolla koko rulle, suu käy, mut ei mikään muu. Tuhkamuna ja luuseri se on.
Jankkaaja iski taas! Onko levysoitin rikki kun plätty ei vaihdu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514