yankee candle

yes!

Vihdoin..Yankee candeleita saa Suomesta,nettikaupasta! www.nv-interior.fi Itse olen täysin "koukussa" ja lämpimästi suosittelen muillekin..

9

2901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yankee fani

Mahtavaa, että tämä alkaa yleistyä Suomessa! Olen itse bongannut toisenkin nettikaupan Suomessa: www.doordeco.fi. ei ehkä niin suuret valokoimat mutta tilaavat myös toiveesta tuoksuja ja ollut toiminnassa jo jonkin aikaa..kannattaa vertailla.

• herpuli

Mukava kynttiläkauppa tämäkin www.kynttilatukku.fi. (tosin ei löydy yankeeta)

• aaaaaaaa

kiitti tiedosta!

• tupakan haju pois kynttilöi...

Vaimoni käyttää yankee candle-kynttilöitä kotona. En ole aikaisemmin tykännyt ollenkaan mistään tuoksukynttilöistä niiden esanssi-hajun takia, mutta nämä ovat olleet mielestäni hyviä. En saisi polttaa tupakkaa kotona, mutta kun poltan samalla yankee candle-kynttilää, ei vaimo kotiin tultuaan mitään huomaa. Innostuin näistä kynttilöistä niin paljon, että ostin autooni yankee candelin Anti-Tobacco hajusteen ja tupakka ei enään autossani haise. Loistavia nämä tuotteet tupakan ystävälle! Tilaan hajusteeni nv-interiorin sivuilta, ne eivät maksa paljoa ja kestävät 4 viikkoa. Ne myös tulevat aika nopeasti.

• hahhahhaa

aika pohjanoteeraus noi "mainostamis tarinat". Eikö nyt mitään muuta keinoa ole löytynyt..buahhaahhhaaa!!

• just joo
        hahhahhaa kirjoitti:

aika pohjanoteeraus noi "mainostamis tarinat". Eikö nyt mitään muuta keinoa ole löytynyt..buahhaahhhaaa!!

Niinpä.. kuulostaa ihan nv-interiorin omilta mainospuheilta, varmaan samat tekstit noilla sivuilla tuote-esittelyssä

• tuoksu friikki
        just joo kirjoitti:

Niinpä.. kuulostaa ihan nv-interiorin omilta mainospuheilta, varmaan samat tekstit noilla sivuilla tuote-esittelyssä

Voihan noi toiki olla jotain mainos juttuja, mutta minä olen ollut kanssa koukussa noihin kynttilöihin. En ole netistä tilannut kun se tuntuu niin helkkarin monimutkaiselle verrattuna kauppaan menemiseen. Eikä niistä tuoksuista tiedä muita kun ne vakio tuoksut!

• miina 83

Nuo yankee candle kynttilät on aaivan ihania ja laadukkaita. Suht kalliita ja suomessa varsinkin! itse oon tilannut täältä http://www.scentedcandleshop.com/ sekä täältä http://www.yankeecandle.co.uk/default.asp on edullisempaa, toki rahti maksaa, mutta jos tilaat tietyn summan verran niin on ilmanen rahti ja tuotteet tulee muutamassa päivässä koti ovelle! Suosittelen!! nyt on sitten talveksi mitä poltella..

• yankee candle vs partyli

Kyllä on yankee Candle laadukkaampi kuin Partylite. Tilaan myös puolet edullisemmin englannista:yankee.co.uk.postarit kolme puntaa jos tilaat alle 25 punnalla. mikäli summa ylittyy, postarit 17 euroo.kantsii siis tilata vaikka pari pienempää erää kerrallaan.Jos joskus lomailet Turkin Alanyassa, sieltä saa yankee Candle- tuotteita edullisesti Tepe- Homes liikkeestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe