vaihdetaan ahvenanmaa luovutettuun karjalaan,taitais loppua se kitinä
reserviläinen
7
340
Vastaukset
- Ylermi.
Toivon mukaan tässä tuli raja, sukuasi ajatellen..
- Sklibo
Toi aloittaja taitaa olla sivari ja syntyjään tyhmä. Mutta näyttää vakavasti siltä että hän kouluttautunut tyhmäksi. Sen voi päätellä lukuisista kirjoitusvirheistä nimimerkkiään myöten.
Ei tyhmäksi kouluttautunut sivari tiedä aseista jne. mitään. - siellä jossakin
suomalaiset kun taistelivat suomen puolesta ja asuttivat siirtolaiset,niin te kaivelitte vaan nenää ja jotakin muuta
- Ylermi.
siellä jossakin kirjoitti:
suomalaiset kun taistelivat suomen puolesta ja asuttivat siirtolaiset,niin te kaivelitte vaan nenää ja jotakin muuta
Ja missä vaiheessa sanoin olevani Ahvenanmaalta?
- sdghh
tällaiseen vaihtokauppaan tarvitaan kyllä muita päättäjiä kuin sinä tai tämän palstan lukijoita.
- trokari
Vaihtokaupassa pitäisi olla myös vaihtoon halukas vastapuoli. Eikä nyt hyvää aluetta pois kannata vaihtaa.
- tosi on.
Mitäpä Venäjä hyvää Karjalaansa menisi Ahvenanmaahan vaihtamaan. Pelkkää kivikkoa ja merta. Siellä merellähän ne jo muutenkin saa sukellusveneillä ajella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903376Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3412969Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911596Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421384Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934