Austrian airlines lipun hinta edestakas 149Eur. kts www.poptravel.fi ja siellä on niiden mainos.
Hki-Istanbul-Hki 149Eur
5
800
Vastaukset
- kaikki sivukulut?
Mutta Austrian ei lennä suoraan, välilaskut lisäävät matkan kestoa joskus huomattavastikin. Sisältääkö tuo hinta verot ja muut maksut? Verot tekevät joskus jopa 50 % lisää hintaan. Jos tuo hinta sis. kaiken, on se vallan hyvä! Istanbul on niin kiehtova paikka..
- ++00++
Katso sieltä itse ko linkki.Mainos on ww.poptravel.fi sivuilla.
- tuhannenturha vinkki
Kun kyseessä on joku näin edullinen lento, se 99% varmuudella on rajatulle ajalle tai veroton hinta. Katsoin uteliaisuuttani, mutta olis varmaan pitänyt etsiä joka päivälle, että olis löytynyt. Pikkusen tarkemmin, kiitos.
- ++00++
Kävitkö sivuilla www.poptravel.fi ? Siellä heti sillä sivulla on niiden Austrian Airlines mainos tutki tietoa itse paremmin. Enhän voi tietää koska olet matkustamassa!!!
- luit viestini?
++00++ kirjoitti:
Kävitkö sivuilla www.poptravel.fi ? Siellä heti sillä sivulla on niiden Austrian Airlines mainos tutki tietoa itse paremmin. Enhän voi tietää koska olet matkustamassa!!!
"Katsoin uteliaisuuttani, mutta olis varmaan pitänyt etsiä joka päivälle, että olis löytynyt." Et tietenkään voi tietää milloin aion matkustaa, jos ylipäätään lainkaan. Sehän ei nyt ole asiassa oleellista. Vinkistäsi ei vain ole mitään hyötyä. Jos epäilet, koetapa itse etsiä sieltä lentoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898