Austrian airlines lipun hinta edestakas 149Eur. kts www.poptravel.fi ja siellä on niiden mainos.
Hki-Istanbul-Hki 149Eur
5
738
Vastaukset
- kaikki sivukulut?
Mutta Austrian ei lennä suoraan, välilaskut lisäävät matkan kestoa joskus huomattavastikin. Sisältääkö tuo hinta verot ja muut maksut? Verot tekevät joskus jopa 50 % lisää hintaan. Jos tuo hinta sis. kaiken, on se vallan hyvä! Istanbul on niin kiehtova paikka..
- ++00++
Katso sieltä itse ko linkki.Mainos on ww.poptravel.fi sivuilla.
- tuhannenturha vinkki
Kun kyseessä on joku näin edullinen lento, se 99% varmuudella on rajatulle ajalle tai veroton hinta. Katsoin uteliaisuuttani, mutta olis varmaan pitänyt etsiä joka päivälle, että olis löytynyt. Pikkusen tarkemmin, kiitos.
- ++00++
Kävitkö sivuilla www.poptravel.fi ? Siellä heti sillä sivulla on niiden Austrian Airlines mainos tutki tietoa itse paremmin. Enhän voi tietää koska olet matkustamassa!!!
- luit viestini?
++00++ kirjoitti:
Kävitkö sivuilla www.poptravel.fi ? Siellä heti sillä sivulla on niiden Austrian Airlines mainos tutki tietoa itse paremmin. Enhän voi tietää koska olet matkustamassa!!!
"Katsoin uteliaisuuttani, mutta olis varmaan pitänyt etsiä joka päivälle, että olis löytynyt." Et tietenkään voi tietää milloin aion matkustaa, jos ylipäätään lainkaan. Sehän ei nyt ole asiassa oleellista. Vinkistäsi ei vain ole mitään hyötyä. Jos epäilet, koetapa itse etsiä sieltä lentoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399