Olen jotenkin pitänyt Anna-Leenaa seksikkäänä ja viehättävänä.
En ole aikaisemmin lukenut yhtäänmitään.
Mietin,että ompa söpöä kun noin seksikäs nainen päästelee noinkin vahvaa tekstiä,kuin olen televisiosta nähnyt.
Mutta eihän telivision versio ole kuin promille siitä,mitä kirjassa sanotaan!
Mietinkin,että kukahan on päättänyt mitä televisioon kirjasta laitetaan.
Eihän tuota kaikkea pysty mitenkään televisioon laittamaan.
Anna-Leenan lumo ei mielessäni silti yhtään hiipunut.
Päinvastoin mietin,että ompa ihana ja mielituksellinen nainen.
Tilasin samalla,juhannusvieras ja häräntappoase.
Odotankin uteliaana,mitenkä asiat televisiossa kirjaannähden on kuvattu.
Siis häräntappoaseen olen nähnyt televisiossa.
Juhannusvierasta en ole nähnyt.
Odotukset on määrätynlaiset.
Luultavasti odotukseni täyttyvät;)
Anna-Leena on ihana!!!
Anna-Leena Härkönen
8
1383
Vastaukset
- mitä televisioon
romaanista laitetaan päättävät käsikirjoittaja ja ohjaaja.
- nussitaanko
sen kirjoissa? Jos, niin kannattaako lukee, elikkä onko uutta?
- teikäläistä
pelkkä nussiminen kiinnostaa, niin osta Jalluja ja Kalleja. Turhaan sitä varten on kokonaista kirjaa hankkia.
- Juhannusvieras-
kirjasta tehty elokuva tai sarja?
- sogyal
tulee teinivuosien kontrolloimaton tunne-elämä mieleen. Varsinkin pidän siitä mitenkä se kuvaa ihastumista. Hienoa siinä on myös se että osaa kirjoittaa oletettavasti naisena pojan sielunelämän näkökulmasta.
- sogyal
tulee teinivuosien kontrolloimaton tunne-elämä mieleen. Varsinkin pidän siitä mitenkä se kuvaa ihastumista. Hienoa siinä on myös se että osaa kirjoittaa oletettavasti naisena pojan sielunelämän näkökulmasta.
- pusumisu
Ihan m i e l e t ö n kirja! Palvon! Härkösen paras kirja mielestäni, ja hän kirjoitti sen vielä niin nuorena!
- Anonyymi
Suuret on kuvitelmat tällä Härkösen muijalla, ei tommosta ämmää kestäisi hetkeäkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076