Olen jotenkin pitänyt Anna-Leenaa seksikkäänä ja viehättävänä.
En ole aikaisemmin lukenut yhtäänmitään.
Mietin,että ompa söpöä kun noin seksikäs nainen päästelee noinkin vahvaa tekstiä,kuin olen televisiosta nähnyt.
Mutta eihän telivision versio ole kuin promille siitä,mitä kirjassa sanotaan!
Mietinkin,että kukahan on päättänyt mitä televisioon kirjasta laitetaan.
Eihän tuota kaikkea pysty mitenkään televisioon laittamaan.
Anna-Leenan lumo ei mielessäni silti yhtään hiipunut.
Päinvastoin mietin,että ompa ihana ja mielituksellinen nainen.
Tilasin samalla,juhannusvieras ja häräntappoase.
Odotankin uteliaana,mitenkä asiat televisiossa kirjaannähden on kuvattu.
Siis häräntappoaseen olen nähnyt televisiossa.
Juhannusvierasta en ole nähnyt.
Odotukset on määrätynlaiset.
Luultavasti odotukseni täyttyvät;)
Anna-Leena on ihana!!!
Anna-Leena Härkönen
8
1186
Vastaukset
- mitä televisioon
romaanista laitetaan päättävät käsikirjoittaja ja ohjaaja.
- nussitaanko
sen kirjoissa? Jos, niin kannattaako lukee, elikkä onko uutta?
- teikäläistä
pelkkä nussiminen kiinnostaa, niin osta Jalluja ja Kalleja. Turhaan sitä varten on kokonaista kirjaa hankkia.
- Juhannusvieras-
kirjasta tehty elokuva tai sarja?
- sogyal
tulee teinivuosien kontrolloimaton tunne-elämä mieleen. Varsinkin pidän siitä mitenkä se kuvaa ihastumista. Hienoa siinä on myös se että osaa kirjoittaa oletettavasti naisena pojan sielunelämän näkökulmasta.
- sogyal
tulee teinivuosien kontrolloimaton tunne-elämä mieleen. Varsinkin pidän siitä mitenkä se kuvaa ihastumista. Hienoa siinä on myös se että osaa kirjoittaa oletettavasti naisena pojan sielunelämän näkökulmasta.
- pusumisu
Ihan m i e l e t ö n kirja! Palvon! Härkösen paras kirja mielestäni, ja hän kirjoitti sen vielä niin nuorena!
- Anonyymi
Suuret on kuvitelmat tällä Härkösen muijalla, ei tommosta ämmää kestäisi hetkeäkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818